Joko olette saaneet kesätöitä?

hakija

Miten on työnhaku edennyt kullakin? Koska hait, milloin ja miten (meilitse/puhelimitse...) sinulle ilmoitettiin että olet tullut valituksi? Saitko haastattelukutsun?

Itse odotan yhteydenottoja, hakemieni paikkojen ilmoituksissa ilmoitettiin että valituille ilmoitetaan joten en aio perään soitella. Haut laitoin heti kun tulivat julkiseen hakuun eli tuossa helmi-maaliskuun vaihteessa. Haastatteluja ei ilmeisesti aiotakkaan järjestää koska pyydettiin vain lähettämään hakemus ja he sitten ilmoittavat valituille.

11

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneton

      5 hakemusta ja 5 haastattelua ja 5 työpaikkaa josta valitsen vain parhaimmin palkatun. Voit unohtaa työt kesältä jossei ole tullut jo soittoa. Itsellä joka vuosi tullut yhteydenotto viikon sisään hakemuksen lähettämisestä. Forttumille ´´kesätyöhön´´ palkka 2,6k

    • huvikumpuun

      Jo vain. Jos sitä menis terästä vääntämään tuonne ruåttin rajalle vaikka pikkupomo tasolle tänä kesänä...

    • hakija

      Siis valituille ilmoitetaan huhtikuun puolella...toivossa on hyvä elää.

    • hakija

      "Voit unohtaa työt kesältä jossei ole tullut jo soittoa. Itsellä joka vuosi tullut yhteydenotto viikon sisään hakemuksen lähettämisestä."

      Eipäs tarvii unohtaa. Huhtikuus luvattii ilmoittaa ja niin kävi, ens kuus aloitan työt=). näin julkisellla sektorilla, ihanan byrokraattista, se pietään mitä luvataan.

    • Kaikki aikanaan

      Jotkut paikat ilmottaa vasta toukokuussa. Nykyään on muuten sellainen yleinen tapa, ettei työnantajat ilmoita mitään niille, jotka ei ole tulleet valituksi.

    • Velma

      Mä olin haastattelussa helmikuun alussa ja sain tietää paikasta silloin heti. Se vaan ärsyttää, etten saanut aloittaa siellä jo pari viikkoa sitten, vaan vasta kuukauden päästä, vaikka tosiaan lupailtiin aikaisempaa aloitusaikaa. Nyt siis haen vielä töitä, jos sattuis joku muutenkin parempi paikka kohdalle.

    • minnin

      Laitoin nettihakemuksen aluksi 5 paikkaan, joista 2 sain haastattelukutsun. Toiseen pääsin töihin, mutta kyseessä on vain 1kk kestävä työ, joten nyt olen laittanut lisää hakuja 2 paikkaan. Mahdollisesti laitan vielä ainakin 2 lisää. Jospa tärppäisi mutta toisaalta ei ole katastrofi vaikkei muuta löytyisi, kun vanhemmat kuitenkin kustantaa elämisen vielä.

    • lapamato

      Olen vähän kokoajan seikkaillut tuolla mol.fi:n sivuilla ja laitellut hakemuksia vaikka mihin. Yhteen haastatteluun pääsin, sieltä tuli ilmoitus etteivät valinneet minua. Muista paikoista ei ole tullut mitään tietoa :(

    • kesätöitä

      mä hain töitä väliaikaisesti Tendea.fi:stä... voi tehä vähän erilaisia hommia ennen kun tärppää kokopäiväinen homma!

      https://www.tendea.fi/lp/kesatyo

    • Alp

      Tervehdys.
      Olen tällä hetkellä muutamia valmisteluja tehnyt Mol:n sivuilla ja aion etsiä sopivia kesätyöpaikkoja lähialueelta. Toivoo, että löytää sopivia kesätyöpaikkoja.

    • hakija

      "Nykyään on muuten sellainen yleinen tapa, ettei työnantajat ilmoita mitään niille, jotka ei ole tulleet valituksi."

      Paitsi ne jokka ilmoittaa jo hakiessa että ilmoittavat KAIKILLE, sekä valituille että niille jotka eivät tulleet valituiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3397
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1341
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1310
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      67
      1156
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1094
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1071
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      999
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      986
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      43
      973
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      47
      877
    Aihe