Miksi useimmille ihmisille on niin tärkeää hankkia "ystäviä"? Ymmärrän kyllä, että on "ihan kivaa" käydä jonkun porukan kanssa vaikka pelaamassa sählyä tms. Mutta että istutaan tuntikausia baarissa tai olohuoneessa ruotimassa toistensa tasapaksua elämää ja yhdentekeviä mielipiteitä, ei jessus sentään.
Itse pärjään vallan mainiosti ilman mitään harrastuskavereitakin. Ne tuttavat, joita minulla on, ovat minulle viime kädessä samantekeviä, enkä usko, että mikään saisi minut oikeasti kiinnostumaan siitä, mitä heille kuuluu.
Mitä te ihmiset oikein näette toisissanne?
En ymmärrä ystävyyttä
4
465
Vastaukset
- yksi laulaja
En juo tai harrasta muide aknssa, mutta lyhyesti sanottuna se on mukavaa kun on ihmisiä joihin voi luottaa 100% ja olla kuin isona perheenä, vaikka ei sitten asuisikaan yhdessä. Itselleni sosiaalisuus on tärkeeää, vaikka ei minulla montaa ihan oikeaa ystävää olekkaan.
- runontaja off
Läheisriippuvuus, on ikävä juttu. Pakko olla aina jonkun seurassa ja yksinolo suurta piinaa. Eräs julkkis kertoi itsestään kertovassa dokumentissa ottavansa vastaan jokaisen kutsun vastaan, ettei tarvitsisi olla.
Itse viihdyn hyvin yksikseni. - Erkki Mimin
Useimmat 'sosiaaliset' ihmiset pelkäävät yksinoloa, koska tietävät joutuvansa huonoon seuraan.
- Anonyymi
XDdddD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4703447SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1142607Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842142Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1661963Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä121871- 1471796
- 941611
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi421492Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3541334Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li341321