Miksi useimmille ihmisille on niin tärkeää hankkia "ystäviä"? Ymmärrän kyllä, että on "ihan kivaa" käydä jonkun porukan kanssa vaikka pelaamassa sählyä tms. Mutta että istutaan tuntikausia baarissa tai olohuoneessa ruotimassa toistensa tasapaksua elämää ja yhdentekeviä mielipiteitä, ei jessus sentään.
Itse pärjään vallan mainiosti ilman mitään harrastuskavereitakin. Ne tuttavat, joita minulla on, ovat minulle viime kädessä samantekeviä, enkä usko, että mikään saisi minut oikeasti kiinnostumaan siitä, mitä heille kuuluu.
Mitä te ihmiset oikein näette toisissanne?
En ymmärrä ystävyyttä
4
422
Vastaukset
- yksi laulaja
En juo tai harrasta muide aknssa, mutta lyhyesti sanottuna se on mukavaa kun on ihmisiä joihin voi luottaa 100% ja olla kuin isona perheenä, vaikka ei sitten asuisikaan yhdessä. Itselleni sosiaalisuus on tärkeeää, vaikka ei minulla montaa ihan oikeaa ystävää olekkaan.
- runontaja off
Läheisriippuvuus, on ikävä juttu. Pakko olla aina jonkun seurassa ja yksinolo suurta piinaa. Eräs julkkis kertoi itsestään kertovassa dokumentissa ottavansa vastaan jokaisen kutsun vastaan, ettei tarvitsisi olla.
Itse viihdyn hyvin yksikseni. - Erkki Mimin
Useimmat 'sosiaaliset' ihmiset pelkäävät yksinoloa, koska tietävät joutuvansa huonoon seuraan.
- Anonyymi
XDdddD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4516502Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1773864Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1082506Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251989Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1291390Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751285- 671134
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771039- 441003