Ovat aivan hulluja lehmiä. loppuunajettuja nautoja. Mark Mansonin kirjat Amazonissa antavat hyviä vinkkejä.
Nainen on sinkku ja yli 35. Tulee hullun lehmän tauti ja iskee :D
Vähän kuin ympyrä sulkeutuu ja alkaa alusta, ja teiniangsti ja kuumat aallot iskee täysillä eukkoon.
35+ sinkkunaiset
11
223
Vastaukset
- Janne.
Kerjäät nulikka turpiisi vai?
Pikkutyttöjen kehuminen ei oikein meikälle täsmää.
Minua ainakin kun v*tuttaa kaikki pienitissiset itsestään liikaa luulevat 18v amikset, samoin sinunlaiset lerppakorva lippalakkipäät.
Laitetaan sulle kohta asiaan kuuluva aihe pystyyn niin pidät turpas kiinni.- loll
35 sinkkunainen nimeltään Janne?
- Janne.
ei vaan 36v aviomies joka pitää uhoavat lippalakkipäät ja pienitissiset amikset kurissa, kadulla ja netissä.
- huh huh
siehä sälli oot. Ei tuu mitään tökkimistä vaan kunnon mannepuukotus ja sen jälkeen pesismailaa päähän.
- idänmies
Kyllä se rainer Colttia uskoo.
- Janne.
"siehä sälli oot. Ei tuu mitään tökkimistä vaan kunnon mannepuukotus ja sen jälkeen pesismailaa päähän. "
No sitten ei ole hätää, nimittäin pussihousut eli suomen tupa-uunot/luuserit vähemmistöineen eivät pärjää edes kärpäselle ilman puukkoa ja senkin kanssa tunnettu kovaääninen käytös karkoittaa jo muutenkin.
Ja mistäkö tunnistaa ? Hajusta ja vanhasta mersusta ? Kyllä.
Pesismailaa ei mustalaisella voi olla, koska sitä on vaikeampi varastaa kuin että sulloo megahameeseen tusinoittain pikkutavaraa.- Janne.
"Kyllä se rainer Colttia uskoo. "
Ketä tässä nyt pidetään minäkin ? Olenko minä rainer vai janne ? Vai pekka ?
Oletko sinä pumpattava rauli ?
- @Janne.
Mitä säkin pahvihousu vielä uhoat palstoilla? Lukijoille tiedoksi: Janne on homoseksuaali Kouvolasta. Lohjalta käy yks Pekka panettamassa pyllyään Jannella (aina työmatkoillaan). Silti Kouvolan Homo-Sheriffi Janne on niin heteroa..niin heteroa..
Laittaisin sut Kouvolan homostelija konttaamaan.. - Kaunis nainen 36
Itse olen 36 sinkkunainen ja riittää kyllä niin nuoria 20v. Urojsia kyin vanhempia miehiä. Tosin suomimies rupsahtaa jo alle 30-kymppisenä, joten niin vanhaa en huoli.
- Marianne89
Tykkään itsekin hieman itseäni nuoremmista, tosin koska en aiemmin osannut vielä arvostaa heitä (varsinkaan yläasteella jolloin poikkeuksetta ympärillä pyöri ainoastaan vuoden tai kolmekin nuorempia) vaan pidin vielä tuolloin heitä "poikasina". Tässä iässä kuitenkin alkaa tulla se käännekohta jossa nainen ennemmin kääntyy niiden hieman nuorempien puoleen, n. 20-vuotiaasta vähän ylöspäin on tosiaan ihan hyvä ikä. Viimeisin eksäni oli jo päälle 30 ja huomasi heti ettei se ollut oma juttuni... Alkoi ikä jo näkyä monessakin suhteessa, ja itse kun näytän vielä ikäistäni n. 8-9 vuotta nuoremmalta (sitten jos korjaa olevansa jo täysi-ikäinen, yleensä sanotaan että varmaan sitten juuri vasta täytit 18...) niin tuntuu siltäkin kantilta luontevammalta.
- Marianne89
Marianne89 kirjoitti:
Tykkään itsekin hieman itseäni nuoremmista, tosin koska en aiemmin osannut vielä arvostaa heitä (varsinkaan yläasteella jolloin poikkeuksetta ympärillä pyöri ainoastaan vuoden tai kolmekin nuorempia) vaan pidin vielä tuolloin heitä "poikasina". Tässä iässä kuitenkin alkaa tulla se käännekohta jossa nainen ennemmin kääntyy niiden hieman nuorempien puoleen, n. 20-vuotiaasta vähän ylöspäin on tosiaan ihan hyvä ikä. Viimeisin eksäni oli jo päälle 30 ja huomasi heti ettei se ollut oma juttuni... Alkoi ikä jo näkyä monessakin suhteessa, ja itse kun näytän vielä ikäistäni n. 8-9 vuotta nuoremmalta (sitten jos korjaa olevansa jo täysi-ikäinen, yleensä sanotaan että varmaan sitten juuri vasta täytit 18...) niin tuntuu siltäkin kantilta luontevammalta.
*koska en aiemmin osannut vielä arvostaa heitä vaan pidin vielä tuolloin heitä "poikasina", ei ole vielä kokemusta kuin vasta yhdestä oikeasti nuoremmasta ja yhdestä käytännössä itseni ikäisestä "nuoremmasta" (3 päivää eroa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224760Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263190Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262627Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu732343Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171255Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128