Minä olin tänään teiniikäisen tyttäreni kanssa ostamassa hänelle vaatteita. Meillä on aina mukavaa yhdessä, mutta tänään tyttöparkaa hävetti. Olin pukeutunut vanhoihin gore-tex lenkkareihin, mustiin tuulipukuhousuihin, t paitaan ja fleecetakkiin.
Edellisten lisäksi naamaani koristi kahden päivän sänki. -Voin kertoa muille sinkkumiehille että tätä sinkkua ei paljon naiset lähennelleet. Ainoa hymy irtosi myyjältä. Ihan piruuttani päätin mennä vielä Stockalle pyörimään. Kävimme kosmetiikkaosastolla sekä hypistelemässä 700 € maksavaa Bossin pukua. Kohtasin täällä epäuskoisia sekä säälinsekaisia katseita, minua tilanne huvitti ja olisin ollut pidempääkin mutta ajattelin päästää ton jälkikasvun piinasta. Seuraavaan kauppakeskusreissua varten täytyy vähän "upgreidata" tota vaatepuolta ( silloin kun lapset on mukana )
- Ysin aikaan illalla jo tarvoin koiran kanssa pimeässä metsässä , olinhan jo ennakoinut ja pukeutunut tarkoituksenmukaisiin vaatteisiin ...
Sinkku ostoksilla
Vaatturi
1
56
Vastaukset
- ätmi
Ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564486Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal854177- 703638
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963560Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102587- 352418
- 372312
- 242299
- 382289
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232164