Olisiko teillä muilla laihduttajilla vinkkejä makeanhimoon ? Se on osasyy "lihavuuteeni". Aina, kun katson telkkaria, tekee mieli makeaa, joten menen kaapille kaivamaan keksejä jne vaikka tiedän, että minun pitäisi laihtua. Yritän välttää ruokaohjelmia, jotten ratkea taas. Apuaa ?
MAKEANHIMO
5
113
Vastaukset
- ärrin murrin
Älä osta sinne kaappiin niitä keksejä tai makeisia. Siis mikäli se nyt ei jostain syystä ole pakollista.
Ole vuosi syömättä makeisia, kakkuja, pullia, jäätelöitä jne.
Banaani, rasvaton jogurtti jne voi säilyttää syötävien listalla.
Seuraavan vuoden pärjääkin jo sitten vähemmällä makealla. - raaka peli
Sähköpaimen kaapin oveen ;D
Otat joka kerta tömäyksen, kun tekee mieli makeaa niin eiköhän sitä kaappia ala kohta pian karttaa. - näin minulla...
Minä söin kromia purkista. En tykkää enää mistään makeasta. Tosiaankin rahka ja banaani ovat jo makeita.
Aikaisemmin söin suklaata liki pääruokana ja keksipaketti meni kerralla. Muutos on uskomaton minun elämässä. - 18+13
Omalla kohdalla auttanut kun ostaa 200g suklaalevyn sijaan 100g suklaalevyn tai vaikkapa pienen patukan. Ja sipsejäkin ostaa 300g pussin sijaan 100g pussin. Jäätelöä ei osta litran pakettia vaan yksittäisiä tuutteja.
- salimimmi
Vinkkejä makeanhimon estämiseen vai siihen hetkeen kun makeanhimo iskee?
Makeanhimon estämisessä mulla toimii proteiinipitoinen aamiainen, säännöllinen ruokarytmi ja tarpeeksi suuri määrä unta. Jos makeanhimo kuitenkin iskee, pari palaa tummaa suklaata tai raakasuklaata yleensä taltuttaa sen. Muuta makeaa en pidä kaapissa, joten jos esimerkiksi jäätelöä alkaa tehdä mieli, se on sitten taistelu makeanhimon ja laiskuuden välillä (eli jaksaako jäätelön vuoksi kävellä pari kilsaa kauppaan...). Toisinaan voittaa laiskuus ja toisinaan makeanhimo. Onneksi laiskuus voittaa yhä useammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637