"Vuoden 2012 tietojen perusteella suomalaismiehistä lähes 70 prosenttia ja naisista melkein 50 prosenttia on vähintään liikapainoisia ja noin 20 prosenttia selvästi lihavia."
http://www.iltalehti.fi/elintavat/2014022718078403_el.shtml?utm_source=leiki&utm_medium=iltalehti&utm_campaign=kontekstuaalinen
Tuossa vähän vastinetta tällä palstalla usein nähtyyn "suomalaiset naiset on läskejä" -kommentointiin. 70 % on ihan hirveän suuri luku, vaikka kyse onkin "vain" ylipainosta lievemmätkin ekstrakilot mukaan lukien. Myös näihin naisia ylipainoisiksi haukkuviin atm:eihin varmaankin mahtuu joukkoon paljon näitä jotka ovat itse ylipainoisia, koska en usko että atm:illä prosenttiluku olisi jakautunut jotenkin "paremmin" kuin keskivertoväestöllä.
Toki sekä naisten että miesten lukemat ovat liikaa, sillä ylipainoisten olisi hyvä jäädä pieneksi marginaaliryhmäksi molemmissa sukupuolessa ihan jo siksi että terveysriskitkin jäisivät koko kansan tasolla mitattuna vähäisemmiksi ja muutenkin säännöllinen liikunta on ihmiselle kuin ihmiselle terveellistä ja mielialaakin kohentavaa. Mutta toistaiseksi miehet siltikin johtavat peräti 20 %:lla. Joten miten on, esimerkiksi nimimerkki ätmi sekä muut naisia läskittelevät, mikä on oma painon suhde pituuteen tai suora BMI-arvo?
Naisten läskittelijöille vähän tilastotietoa
50
219
Vastaukset
- ätmi
Tilastojen valossa sadalla prosentilla miehistä on penis, mutta aion silti haukkua naisia jatkossakin kiimavittunsa ohjaamiksi eläimiksi.
- ei kiitos
ei läskiä muijaa.
- Marianne89
Kyllähän jokainen saa vaatia vaikka kuuta taivaalta. Ainoa vaan että toivottavasti nämä hoikan naisen vaatijat ovat itsekin normaalipainoisia, muuten voi jäädä saamatta se hoikka ja urheilullinen nainen. Kieltämättä ymmärrän silloin jos on itse hoikka/normaalipainoinen että haluaa hoikan kumppaninkin, oikeastaan paljon luonnollisempaa ja ajatusmaailmakin todennäköisemmin samankaltainen. Mutta jos vaatija kuuluu itse tuohon 70 % miehistä niin lykkyä vaan sen hoikan naisen metsästykseen...
- ottasin
Marianne89 kirjoitti:
Kyllähän jokainen saa vaatia vaikka kuuta taivaalta. Ainoa vaan että toivottavasti nämä hoikan naisen vaatijat ovat itsekin normaalipainoisia, muuten voi jäädä saamatta se hoikka ja urheilullinen nainen. Kieltämättä ymmärrän silloin jos on itse hoikka/normaalipainoinen että haluaa hoikan kumppaninkin, oikeastaan paljon luonnollisempaa ja ajatusmaailmakin todennäköisemmin samankaltainen. Mutta jos vaatija kuuluu itse tuohon 70 % miehistä niin lykkyä vaan sen hoikan naisen metsästykseen...
ei hoikkuus takaa seksikkyyttä, ja sopivasti seksikäs pullero saa hormoonit liikeelle.
- ei kiitos
Marianne89 kirjoitti:
Naisen pitää olla hoikka, aivan sama mikä on miehen paino.
- 20+11
Marianne89 kirjoitti:
Itse olen lihaksikkaassa kunnossa mutta tiukkaa tekee saada edes perushoikkaa naista, saatikaan yhtä treenattua kuin itse olen..
- näinn
minusta pitäisi puhua rasvaprodenteista. BMI ei kerro mitään, varsinkaan miesten osalta. Todella moni mies on "ylipainoinen", vaikka rasvaprosentti olisi terveellisissä mitoissa. Minäkin siis kuulun noihin 70% miehistä, mutta rasvaprosenttini on alle 15%.
Harvemmilla naisilla on ylipainoa ja samalla matala rasvaprosentti. Muutenkin tyhmää tulla puolustelemaan omaa lihavuuttaan, sillä että: " jotkut miehetkin on lihavia, niin minäkin saan olla".
Minä esimerkiksi en hyväsky suhteeseen lihavaa naista, vaikka kuinka olisikin suurin osa miehistä lihavia. Mikä järki?...- ohnoes
Tuskinpa miesten korkea lihavuusprosentti siitä johtuu, että valtaosa heistä olisi lihaksikkaita atleetteja tai kehonrakentajia. Joku tolkku nyt.
- Marianne89
Sori, ensinnäkään en ole lihava ja toiseksi en puolustellut naistenkaan ylipainoa vaan tietääkseni kirjoitin "Toki sekä naisten että miesten lukemat ovat liikaa, sillä ylipainoisten olisi hyvä jäädä pieneksi marginaaliryhmäksi molemmissa sukupuolessa ihan jo siksi että terveysriskitkin jäisivät koko kansan tasolla mitattuna vähäisemmiksi ja muutenkin säännöllinen liikunta on ihmiselle kuin ihmiselle terveellistä ja mielialaakin kohentavaa".
Mutta ihmettelin vain palstalaisten ainaisia väitteitä siitä, että nimenomaan suomalaiset NAISET olisivat lihavia, vaikka todellisuudessa miehistä vielä suurempi osa on ylipainoisia kuin naisista.
"Minä esimerkiksi en hyväsky suhteeseen lihavaa naista, vaikka kuinka olisikin suurin osa miehistä lihavia. Mikä järki?... "
Tuossa vastasin jo ylemmälle että jos itse olet normaalipainoinen niin tuskin kellään on mitään sitä vastaan jos haluat hoikan naisen. En itsekään haluaisi ylipainoista miestä koska en ole itse ylipainoinen. Mutta ovatko kaikki ne jotka täällä hoikkien naisten perään huokaavat normipainoisia ja onko heillä oikeutta vaatia samaa ennen kuin treenaavat ensin itsensä vähintäänkin normaalikuntoon?
Okei, näytäpä sitten linkki johonkin tilastoon missä olisi suomalaisten keskimääräiset rasvaprosentit. Muuten et voi väittää kuin mutu-pohjalta että suomalaiset naiset olisivat keskimäärin lihavampia kuin suomalaiset miehet. - Ei niin.
ohnoes kirjoitti:
Tuskinpa miesten korkea lihavuusprosentti siitä johtuu, että valtaosa heistä olisi lihaksikkaita atleetteja tai kehonrakentajia. Joku tolkku nyt.
Sen todistaa jo miesten yleinen kunnon aleneminen. Siitäkin on uutisoitu.
Naisille taas kuuluu ihan biologisesti korkeampi rasvaprosentti, miehet taas ovat vetisempiä. - Aina saa haluta
Marianne89 kirjoitti:
Sori, ensinnäkään en ole lihava ja toiseksi en puolustellut naistenkaan ylipainoa vaan tietääkseni kirjoitin "Toki sekä naisten että miesten lukemat ovat liikaa, sillä ylipainoisten olisi hyvä jäädä pieneksi marginaaliryhmäksi molemmissa sukupuolessa ihan jo siksi että terveysriskitkin jäisivät koko kansan tasolla mitattuna vähäisemmiksi ja muutenkin säännöllinen liikunta on ihmiselle kuin ihmiselle terveellistä ja mielialaakin kohentavaa".
Mutta ihmettelin vain palstalaisten ainaisia väitteitä siitä, että nimenomaan suomalaiset NAISET olisivat lihavia, vaikka todellisuudessa miehistä vielä suurempi osa on ylipainoisia kuin naisista.
"Minä esimerkiksi en hyväsky suhteeseen lihavaa naista, vaikka kuinka olisikin suurin osa miehistä lihavia. Mikä järki?... "
Tuossa vastasin jo ylemmälle että jos itse olet normaalipainoinen niin tuskin kellään on mitään sitä vastaan jos haluat hoikan naisen. En itsekään haluaisi ylipainoista miestä koska en ole itse ylipainoinen. Mutta ovatko kaikki ne jotka täällä hoikkien naisten perään huokaavat normipainoisia ja onko heillä oikeutta vaatia samaa ennen kuin treenaavat ensin itsensä vähintäänkin normaalikuntoon?
Okei, näytäpä sitten linkki johonkin tilastoon missä olisi suomalaisten keskimääräiset rasvaprosentit. Muuten et voi väittää kuin mutu-pohjalta että suomalaiset naiset olisivat keskimäärin lihavampia kuin suomalaiset miehet.Vaikka itse olisi kuinka lihava, niin ei silti ole pakko ottaa lihavaa puolisoa.Ainakin jos itse jostain syystä lihoisin, niin en usko että silti voisin ihastua johonkin lyllerömieheen. En kyllä näe mitään syytä silti haukkua lihavia miehiä. Enkä ymmärrä miehiä jotka haukkuvat lihavia naisia ihan vain siksi että eivät halua sellaista.
- näinn
Ei niin. kirjoitti:
Sen todistaa jo miesten yleinen kunnon aleneminen. Siitäkin on uutisoitu.
Naisille taas kuuluu ihan biologisesti korkeampi rasvaprosentti, miehet taas ovat vetisempiä.obeesi ei ole sitten naisen luonnollinen rasvamäärä. Miehillä obeesi on jo 25% ja mistaakseni naisilla 30%...
Eli 5% naisten ja miesten ero rasvan määrässä - Marianne89
Aina saa haluta kirjoitti:
Vaikka itse olisi kuinka lihava, niin ei silti ole pakko ottaa lihavaa puolisoa.Ainakin jos itse jostain syystä lihoisin, niin en usko että silti voisin ihastua johonkin lyllerömieheen. En kyllä näe mitään syytä silti haukkua lihavia miehiä. Enkä ymmärrä miehiä jotka haukkuvat lihavia naisia ihan vain siksi että eivät halua sellaista.
Saahan sitä olla ihastumatta, mutta ei toisaalta pidä ihmetelläkään jos siinä tilanteessa ne normaalipainoiset eivät vastaavasti enää yhtä herkästi ihastu sinuun. Ja joo, tiedän kyllä itsekin pareja joissa toinen voi olla hyvinkin lihava ja toinen normaalipainoinen tai laihakin, mutta tarkoitan vaan että jos vaatii toiselta hoikkaa kroppaa niin pitää muistaa että se toinenkin osapuoli voi vaatia samaa sulta. Mutta mistä sitä tietää vaikka mielipide muuttuisi jos sitten oikeasti sattuisi lihomaan. Itse kuitenkin ilmeisesti tykkäät pitää itsesi kunnossa kun kerran et kuitenkaan ole lihava, eli tuo mitä tekisit jos olisit lihava on vasta teoreettista.
Eivät lihavat sinänsä huonompia ihmisiä ole, mutta ottaa pattiin nämä tämän palstan tyypit jotka aina puhuvat vain naisten "läskiydestä" ja näkemättä edes jonkun kirjoittajan kuvaa määrittelevät herkästi pelkän eriävän mielipiteen takia nämä lihaviksi - sitä taustaa vasten on ihan hyvä muistuttaa, kuinka paljon miehissäkin on ylipainoisia ja kuinka harvemmin ne hoikatkaan naiset lihavien miesten perään kuolaavat, vaikka lihavatkin miehet itse sitä hoikkuutta kuinka vaatisivat. Toisekseen, lihavuus on kyllä siinä mielessä huolestuttavaa että kun mennään tietyn rajan yli se oikeasti vaikuttaa jo hyvinvointiin ja terveyteen. - näinn
Marianne89 kirjoitti:
Okei, näytäpä sitten linkki johonkin tilastoon missä olisi suomalaisten keskimääräiset rasvaprosentit. Muuten et voi väittää kuin mutu-pohjalta että suomalaiset naiset olisivat keskimäärin lihavampia kuin suomalaiset miehet."Mutta ihmettelin vain palstalaisten ainaisia väitteitä siitä, että nimenomaan suomalaiset NAISET olisivat lihavia, vaikka todellisuudessa miehistä vielä suurempi osa on ylipainoisia kuin naisista."
Minua ei lainkaan haittaa se, että MUUT miehet ovat lihavia. Päinvastoin. Mitä enemmän lihavia miehiä, niin sitä korkeammalla olen parisuhdemarkkinoilla. Paitsi jos naiset tykkäävätkin lihavista miehistä enemmän, sillä sitten voisin minäkin olla sen jälkeen kritisoimassa lihavia miehiä:P - Marianne89
näinn kirjoitti:
obeesi ei ole sitten naisen luonnollinen rasvamäärä. Miehillä obeesi on jo 25% ja mistaakseni naisilla 30%...
Eli 5% naisten ja miesten ero rasvan määrässäRiippuu iästä. Kuulemma (näiden rasvaprosenttien mittaajien mukaan) 30-40-vuotiailla naisilla esimerkiksi 29 % on vielä normaali. Käydessäni kadulla järjestetyssä ilmausmittauksessa se oli mulla 29 % jo 20-vuotiaana mikä on siinä iässä liikaa, mutta mittaaja totesi heti perään että kuten kropan muodon perusteella näkyy, en ole lihava, mutta rasvaprosentti olisi silti hyvä hoitaa myös normaaliksi. Ja se korkea prosentti johtui kuulemma siitä että söin liian vähän lihaa ja sitä piti lisätä. No, ainakin nykyisin syön enemmän lihaa kuin silloin mutta uutta prosenttimittausta en ole vielä tehnyt joten en tiedä nykyistä prosenttiani.
Tosin täällä ollaan vastaavasti vähän samaa mieltä itse rasvaprosentista, mitä tuo rasvaprosentin tähän keskusteluun tuonut kirjoittaja oli painoindeksistä, eli koetaan että rasvaprosenttimittaus olisi epäluotettava:
http://kiloklubi.fi/foorumi/Painonhallinta-11/Mik%C3%A4-on-normaali-rasvaprosentti-Keskustelua-kehonkoostumuksesta-%5Basiantuntijavastaus%5D-1154/80/ - näinn
Marianne89 kirjoitti:
Riippuu iästä. Kuulemma (näiden rasvaprosenttien mittaajien mukaan) 30-40-vuotiailla naisilla esimerkiksi 29 % on vielä normaali. Käydessäni kadulla järjestetyssä ilmausmittauksessa se oli mulla 29 % jo 20-vuotiaana mikä on siinä iässä liikaa, mutta mittaaja totesi heti perään että kuten kropan muodon perusteella näkyy, en ole lihava, mutta rasvaprosentti olisi silti hyvä hoitaa myös normaaliksi. Ja se korkea prosentti johtui kuulemma siitä että söin liian vähän lihaa ja sitä piti lisätä. No, ainakin nykyisin syön enemmän lihaa kuin silloin mutta uutta prosenttimittausta en ole vielä tehnyt joten en tiedä nykyistä prosenttiani.
Tosin täällä ollaan vastaavasti vähän samaa mieltä itse rasvaprosentista, mitä tuo rasvaprosentin tähän keskusteluun tuonut kirjoittaja oli painoindeksistä, eli koetaan että rasvaprosenttimittaus olisi epäluotettava:
http://kiloklubi.fi/foorumi/Painonhallinta-11/Mik%C3%A4-on-normaali-rasvaprosentti-Keskustelua-kehonkoostumuksesta-%5Basiantuntijavastaus%5D-1154/80/virhelukemia tulee noissa mittauksissa yleensää sen takia, koska mittaus on tehty väärään aikaan. Mittaus pitäisi suorittaa sellaisessa tilanteessa, jossa mitattava ei ole syönyt pariin tuntiin tai kuntoillut.
Ja puhutaanko nytten kehonkoostumusmittaus laitteistosta vai pihti mittauksesta? - ätmi
näinn kirjoitti:
virhelukemia tulee noissa mittauksissa yleensää sen takia, koska mittaus on tehty väärään aikaan. Mittaus pitäisi suorittaa sellaisessa tilanteessa, jossa mitattava ei ole syönyt pariin tuntiin tai kuntoillut.
Ja puhutaanko nytten kehonkoostumusmittaus laitteistosta vai pihti mittauksesta?Nuo kadulla järjestettävät ovat lähes järjestään laitteistolla mitattuja ja tulokset siis puuta heinää.
- näinn
ätmi kirjoitti:
Nuo kadulla järjestettävät ovat lähes järjestään laitteistolla mitattuja ja tulokset siis puuta heinää.
ja miten muka on puuta heinää? Miten valehtelee?
- Pitää olla pläski
näinn kirjoitti:
"Mutta ihmettelin vain palstalaisten ainaisia väitteitä siitä, että nimenomaan suomalaiset NAISET olisivat lihavia, vaikka todellisuudessa miehistä vielä suurempi osa on ylipainoisia kuin naisista."
Minua ei lainkaan haittaa se, että MUUT miehet ovat lihavia. Päinvastoin. Mitä enemmän lihavia miehiä, niin sitä korkeammalla olen parisuhdemarkkinoilla. Paitsi jos naiset tykkäävätkin lihavista miehistä enemmän, sillä sitten voisin minäkin olla sen jälkeen kritisoimassa lihavia miehiä:PEikös naiset juuri nimenomaan tykkää enemmän lihavista miehistä? Ainakaan itse en suhteellisen hoikkana miehenä ole naisille kelvannut.
- Marianne89
näinn kirjoitti:
virhelukemia tulee noissa mittauksissa yleensää sen takia, koska mittaus on tehty väärään aikaan. Mittaus pitäisi suorittaa sellaisessa tilanteessa, jossa mitattava ei ole syönyt pariin tuntiin tai kuntoillut.
Ja puhutaanko nytten kehonkoostumusmittaus laitteistosta vai pihti mittauksesta?Sitä en tiedä mistä tuossa keskustelussa puhutaan kun en itse ole siihen osaa ottanut. Se taas joka tehtiin mulle vuosia sitten oli kaiketi elektroninen mittauslaitteisto mikäli muistan oikein. Sitä taas en muista alkuunkaan olinko syönyt pariin tuntiin vaiko en. Kuntoillut kuitenkaan tuskin, koska olin tuolloin rasvaprosenttimittauksen sattumalta huomatessani vain kevyellä kävelyllä keskustassa silloisen kotini lähellä.
- asäkghöa
Toki miehillä pitää olla vararavintoa, jotta he selviytyvät raa'assa taistelussa naisten suosiosta. Naisilla ei ole mitään vastaavaa kisailua, joten heidän tulee olla hoikkia. Miehen pitääkin olla karhumainen ja naisen keijumainen, niin se luonto on säätänyt.
- Marianne89
Miesten oma puolustus sille, että saisivat rauhassa vain löhötä sohvalla ja kerätä vatsan kohdalle ihrapallon. Ei kukaan nainenkaan ole toistaiseksi täällä väittänyt, että "naisen kuuluukin olla sellainen vanhan ajan pullantuoksuinen pyöreä äitihahmo koska näyttää lasten mielestä turvallisemmalta" tai muuta yhtä typerää.
PS: voimakas voi olla mässäilemättä itseään palloksi, ja usein voimakkuus onkin ihan eri askia kuin läskimassa. Itse otan ennemmin vaikka lihaksettoman ja ehkä suurosan muiden naisten mielestä vähän liiankin laihan miehen kuin lihavan. - Hehheh.
Sitä varten miehillä pitää olla lihaksia, naisilla taas pitää olla vararavintoa raskauden takia. Monilla urheilijanaisilla jääkin kuukautiset pois, eli raskaus heillä on silloin mahdoton.
- Marianne89
Hehheh. kirjoitti:
Sitä varten miehillä pitää olla lihaksia, naisilla taas pitää olla vararavintoa raskauden takia. Monilla urheilijanaisilla jääkin kuukautiset pois, eli raskaus heillä on silloin mahdoton.
Käydessäni 17-vuotiaana läpi sellaisen "pakko pudottaa painoa vielä vähän" (ja toistui joka kerta painon pudottua jo sen verran mitä aiemmin olin toivonut...) -kauden niin että ehdin jo hieman alipainon puolelle multa kyllä kieltämättä katosivat kuukautiset muutamaksi kuukaudeksi. Eli kai tuo pitänee sitten paikkansa ja terkkarikin (jolle siis lukiomme reksi oli mut lähettänyt kun oli kuulemma huolestunut laihtumisestani) totesi asiasta kerrottuani että on tosiaan mahdollista että liika painonpudotus ja ainakin alipaino voi aiheuttaa kuukautisten hetkittäisen katoamisen.
- ätmi
Marianne89 kirjoitti:
Käydessäni 17-vuotiaana läpi sellaisen "pakko pudottaa painoa vielä vähän" (ja toistui joka kerta painon pudottua jo sen verran mitä aiemmin olin toivonut...) -kauden niin että ehdin jo hieman alipainon puolelle multa kyllä kieltämättä katosivat kuukautiset muutamaksi kuukaudeksi. Eli kai tuo pitänee sitten paikkansa ja terkkarikin (jolle siis lukiomme reksi oli mut lähettänyt kun oli kuulemma huolestunut laihtumisestani) totesi asiasta kerrottuani että on tosiaan mahdollista että liika painonpudotus ja ainakin alipaino voi aiheuttaa kuukautisten hetkittäisen katoamisen.
Ei homomiehet voi saada kuukautisia.
- ....................
ätmi kirjoitti:
Ei homomiehet voi saada kuukautisia.
Paitsi sinä.
- ätmi
"jos itse olet normaalipainoinen niin tuskin kellään on mitään sitä vastaan jos haluat hoikan naisen"
Elät selvästi luulojen vallassa. Kyllähän palstan kurpat dissaavat sitäkin kun ätmit etsivät itselleen neitseellistä tyttöystävää.- Marianne89
No muiden puolesta paha sanoa mutta mielestäni kaksi samassa tilanteessa olevaa sopivat usein parhaiten yhteen koska on helpompi ymmärtää toista ja pätee myös seksiin. Tosin seksi voi alussa olla hankalaa mutta jos kumpikin on kärsivällisiä niin mun puolesta kaksi neitsyttä saa olla onnellisia keskenään jos niikseen tulee.
Luulen että osa dissaa ihan siksi koska samalla haukutte teitä kokeneemmat naiset lutkiksi ja patjoiksi, ei siksi että toivotte tulevalta partneriltanne samaa kuin olette itse. Ei kukaan pakota teitä ottamaan näitä teitä kokeneempia naisia vaimoiksenne tai tyttöystäviksenne. - näinn
Marianne89 kirjoitti:
No muiden puolesta paha sanoa mutta mielestäni kaksi samassa tilanteessa olevaa sopivat usein parhaiten yhteen koska on helpompi ymmärtää toista ja pätee myös seksiin. Tosin seksi voi alussa olla hankalaa mutta jos kumpikin on kärsivällisiä niin mun puolesta kaksi neitsyttä saa olla onnellisia keskenään jos niikseen tulee.
Luulen että osa dissaa ihan siksi koska samalla haukutte teitä kokeneemmat naiset lutkiksi ja patjoiksi, ei siksi että toivotte tulevalta partneriltanne samaa kuin olette itse. Ei kukaan pakota teitä ottamaan näitä teitä kokeneempia naisia vaimoiksenne tai tyttöystäviksenne.palstan naiset ovatkin sellaisia sydämmettömiä. Jos joku vakipalstailia (NL) on haukkumassa naisia, niin nämä palstanaiset ovat haukkumassa varmuudenvuoksi kaikki miehet, joilla vähän kokemusta, tai huono menekki naisrintamalla
- ätmi
Marianne89 kirjoitti:
Luulen että osa dissaa ihan siksi koska samalla haukutte teitä kokeneemmat naiset lutkiksi ja patjoiksi, ei siksi että toivotte tulevalta partneriltanne samaa kuin olette itse. Ei kukaan pakota teitä ottamaan näitä teitä kokeneempia naisia vaimoiksenne tai tyttöystäviksenne.Mikäli naiset ja kurpat eläisivät kuten väittävät - viisveisaten ätmien mielipiteistä - te ette pahastuisi vaikka kuinka kutsuisimme teitä lutkiksi.
Mutta sisimmässänne taidatte silti tuntea piston. Että arvokkuus on mennyt, eikä rikkinäistä enää ehjäksi saa. - Marianne89
ätmi kirjoitti:
Mikäli naiset ja kurpat eläisivät kuten väittävät - viisveisaten ätmien mielipiteistä - te ette pahastuisi vaikka kuinka kutsuisimme teitä lutkiksi.
Mutta sisimmässänne taidatte silti tuntea piston. Että arvokkuus on mennyt, eikä rikkinäistä enää ehjäksi saa.No tottakai itse tunnen jonkinlaisen piston, mutta en teidän lutkittelujenne takia vaan puhtaasti siksi että ne jutut eivät vaan mulle sattuneet sopimaan. Mua kohtaan on kuitenkin monia palstalaisia jotka oikeasti nauttivatkin myös yhden illan jutuista ja mun puolesta saavat tehdä mitä haluavat, joten eivät kaikki naiset sellaisesta tunne minkäänlaista pistosta. Teidän lutkitteluista taas tuskin syvemmin viis veisaa juuri kukaan nainen (paitsi ehkä huonoitsetuntoiset).
- yksi mies vaan
Marianne89 kirjoitti:
No tottakai itse tunnen jonkinlaisen piston, mutta en teidän lutkittelujenne takia vaan puhtaasti siksi että ne jutut eivät vaan mulle sattuneet sopimaan. Mua kohtaan on kuitenkin monia palstalaisia jotka oikeasti nauttivatkin myös yhden illan jutuista ja mun puolesta saavat tehdä mitä haluavat, joten eivät kaikki naiset sellaisesta tunne minkäänlaista pistosta. Teidän lutkitteluista taas tuskin syvemmin viis veisaa juuri kukaan nainen (paitsi ehkä huonoitsetuntoiset).
Itselläni on ollut kuusi seksipartneria ja jokainen näistä on ollut myös pidempiakaisempia tyttöystäviäni. En ole eläessäni harrastanut yhden illan suhteita enkä niitä kaipaa, koska koen seksin olevan niin henkilökohtainen asia ja haluan, että siinä on tunnetta mukana. Mielestäni on ihan ok, jos tyttö on harrastanut seksiä 300 kertaa exänsä kanssa, mutta en hyväksy jos on harrastanut 30 eri miehen kanssa seksiä. Sellainen käytös kertoo paljon henkilön moraalista. Onko vaatimukseni kohtuuton?
- Marianne89
yksi mies vaan kirjoitti:
Itselläni on ollut kuusi seksipartneria ja jokainen näistä on ollut myös pidempiakaisempia tyttöystäviäni. En ole eläessäni harrastanut yhden illan suhteita enkä niitä kaipaa, koska koen seksin olevan niin henkilökohtainen asia ja haluan, että siinä on tunnetta mukana. Mielestäni on ihan ok, jos tyttö on harrastanut seksiä 300 kertaa exänsä kanssa, mutta en hyväksy jos on harrastanut 30 eri miehen kanssa seksiä. Sellainen käytös kertoo paljon henkilön moraalista. Onko vaatimukseni kohtuuton?
Ei ole koska et itsekään harrasta vastaavia... En minäkään ottaisi 50-100 naisen kanssa ollutta miestä, vaan sellaisen jolla korkeintaan ollut muutama yhden illan kokeilu ja partnereita korkeintaan 10 (mikä olisi silti puolet enemmän kuin itselläni).
- firebird
Huomiota ne läskittelijät vaan hakee.
- ylipainoinen mies
Olen ylipainoinen ja olen saanut naisia ja on mulla ollut jopa 30 kg liikaa painoa ja olen pannut normi naisia. Olen kyllä pudottanut painoa 20 kg jo.
- Marianne89
Jos saa jotain mitä ei itse ole niin sitten saa ja on varmaankin myös tyytyväinen. Mutta on kokonaan eri asia vaatia ehdottomasti sitä mitä ei itse ole, kuin että sattuu sellaista saamaan. Esimerkiksi itse en edellytä viimeisen päälle treenattukroppaista miestä vaan kropan osalta kaikki normaalipainon skaalassa menee, mutta jos vastaan sattuisi tulemaan treenattukroppainen mies joka muilta ominaisuuksiltaan vastaisi hakemaani, en tietenkään sanoisi ei.
Minusta tämä lihavuus on vähän samanlainen asia kuin vaikkapa koulutus. Miehet ja naiset arvostavat vastakkaisessa sukupuolessa eri asioita.
Naiset ylensä haluavat tuntea itsensä miehen rinnalla siroksi. Niinpä miehen ylipainoa ei pidetä niin pahana syntinä kuin lyhyyttä tai hintelyyttä. Päinvastoin vähän rehevämpikin nainen näyttää sopusuhtaiselta tukevan ja pitkän miehen rinnalla.
Toinen juttu on miesten status. Naiset haluavat mieluusti vähintään saman koulutus- ja palkkatason omaavan miehen. Harvalle miehelle näillä asioilla on kummoistakaan merkitystä.
Noin muuten tuossa jutussa puhuttiin koko väestöstä ja tunnettu tosiasiahan on, että molemmat sukupuolet tuppaavat lihomaan ikääntyessään. Eli nuo lukemat tuskin pätevät nuoriin aikuisiin, joita suurin osa palstalaisista on.
Ps. BMI on 22 ja rasvaprosentti 13, joten ei ole edes oma lehmä ojassa.- dgjko
Mun mielestä on uutisoitu myös nuorten miesten hälyttävän huonosta kunnosta ja ylipainosta. Suunnilleen ne eläkeikäset papparat nykyään paremmassa kunnossa, kuin diginatiivit, joiden liikunta on sormen liikuttelu näppiksellä tjsp.
- Reipas Mies
Nimenomaan. Jos olet gasellemainen maratoonari mies ja täysin pakokauhussa kun panoiskemiskemia-puhe pitäisi naiselle pitää niin eihän siitä tule mitään. Kiitos hei vaan. Plösöjä panomiehiä on ja tulee aina olemaankin.
Eikä tietenkään RIITÄ että nainen on vain optimi-BMI:ssä. Pikkupojan kroppainen lauta jolla ei ole tissejä eikä pebaa, ei kiitos. Näitä on Suomi täynnä "vaadin koska olen hoikka"-naisia että bodypumpataan viisi kertaa viikossa, käydään salilla, jumpassa, uimassa, ties missä ja sitten vaatteet löytyy lastenosastolta.
Sitten nainen joka on hoikka SEKÄ muodokas on luonnollisesti äärettömän harvinainen sekä suoraan yt-miehille tarkoitettu harvinaisuus.
Minusta naisen kannattaa olla hiukan pyöreä kuin himourheilija-lauta. Miehellä kaikki on toisin, rasva kertyy eniten vatsaan etureppuun ja se on todella hidasta saada urheilemalla pois. Mutta miehillä on noin yleisesti ottaen enemmän lihaksia joihin tulee painoa kun treenausta tapahtuu.
Sitten naisten on aivan turha luulla että beckhamimaista kroppaa ihan jokainen baarin jarmo kantaa.
Silti on helpompaa naisen vain stailata itseään ja kulkea uuden poikkiksen Audilla kuin pyöräillä räntäsateessa.
Itse en pidä matemaattista arvoa kropan koostumuksesta oleellisena, vaan mitä raa'asta fysiikan testistä irtoaa, kuten Cooperin juoksusta. - sfjlpk
Lihavien miesten lisäksi on vielä laihaläskit (suunnilleen kaikki ne, jotka ei liiku säännöllisesti ja kuormittavasti) miehet, jotka saattavat hokea sitä "minulle kuuluu hoikka nainen, koska olen itse hoikka." Tuhdimpi säännöllisesti ja kuormittavasti liikkuva tyyppi on heitä paremmassa kunnossa. Liikkuminen ja terveellinen ruokavalio ennustaa parempaa terveyttä tulevaisuudessa kuin normaali BMI näkymättömällä viskeraalirasvalla, liikkumattomuudella ja epäterveellisillä syömisillä.
Minua ei haittaa, jos miehellä hieman extraa kertynyt, mutta liikkumaton, pizza-olut-pulla-dieettiä noudattava mies ois ehdottomasti huono kumppakivalinta itselleni. - 10+10
Taas näitä BMI:n perusteella tehtyjä vertailuja. Kannustatte tällä perusteella miehiä kuntoilemaan, mutta lähes kaikilla normaalipainoisilla voimalajien harrastajilla paino nousee ennemmin tai myöhemmin lievän ylipainon puolelle.
Siis normaalipainoinen tai hoikka mies pääsee mukaan kohottamaan tuota 70%:ia vain nostelemalla painoja. Ainoastaan rasvaprosentin perusteella tehtävä vertailu olisi tosiaan reilu. Miehille tavoitteeksi 12-15 prosenttia ja naisille 18-21 prosenttia. Painon pudotusta ei kuitenkaan lihasmassan kustannuksella.
Pitäisi olla kaikille selvää, että tämmöisten roskatilastojen perusteella ei voi antaa miehille kuntoiluohjeita, koska tuo ylipainoisten prosenttiosuus vain kasvaa sillä.
Tosin kestävyysurheilijoilla on matalapainoindeksi, mutta harva nainen pitää heitä viehättävinä. - matchcom
Tossa vähän näkökenttää läskeistä > sellainenko säkin olet?
http://www.youtube.com/watch?v=sM1zjjTKaT4- piiloalfa
femnerd kirjoitti:
Eiiiii! Kuka on ladannut mun jumppavideon youtubeen?
Fidel Castro.
- tajuajojo
Jossain oli tarkemmin tutkittu, että miehistä, joiden bmi yli 25 vain 50% oli rasvaprosentiltaan ylipainoisia, mutta naisista kaikki. Ja siinä huomioitiin sukupuoli eli naisilla saikin olla suurempi rasvaprosentti, mutta silti heistä suurempi osa läskejä.
- tajuajojo
Eli tässä vielä wikiä:
A study in June 2008 by Romero-Corral et al. examined 13,601 subjects from the United States' third National Health and Nutrition Examination Survey (NHANES III) and found that BMI-defined obesity (BMI > 30) was present in 21% of men and 31% of women. Using body fat percentages (BF%), however, BF%-defined obesity was found in 50% of men and 62% of women. While BMI-defined obesity showed high specificity (95% for men and 99% for women), BMI showed poor sensitivity (36% for men and 49% for women). Despite this undercounting of obesity by BMI, BMI values in the intermediate BMI range of 20–30 were found to be associated with a wide range of body fat percentages. For men with a BMI of 25, about 20% have a body fat percentage below 20% and about 10% have body fat percentage above 30%. - tajuajojo
Ja pösilöille tiedoksi, ettei tuo lihasmassan painoa nostava vaikutus tarkoita, että 70% miehistä olisi atleetteja. Mutta siitä 70%:sta vaikka 10-20% on vähärasvaisia ja lihaksikkaita, ehkä 30% liian rasvaisia ja lihaksikkaita, jonka jälkeen jää 20-30% ihan vaan läskejä vs. Naisten 50%.
- twiikeri1
kyllä se on niin että kumppanilla on vaikutusta. oon 28v nainen, ja kunnosta ja kropasta tulee herkemmin pidettyä huoli, kun mieheni on tosi sporttinen. ja on se keski-ikäisillä kaljamahoilla turha puolustella ylipainoa iällä, kuten usein tekevät. mieheni täyttää pian 50, ja on paremmassa kunnossa kuin 90% kolmikymppisistä.
- Laihuus on out
Mulla on niin pieni pili, että mä tulin aina pahalle tuulelle, kun mä näinkin sen. Niinpä mä kasvatin oikein kunnon kaljavatsan ja nyt mun elämä on paljon parempaa, kun mä en näe mitään sellaista, josta voisi tulla huonolle tuulelle.
- aefhaetj
Laihuus on out kirjoitti:
Mulla on niin pieni pili, että mä tulin aina pahalle tuulelle, kun mä näinkin sen. Niinpä mä kasvatin oikein kunnon kaljavatsan ja nyt mun elämä on paljon parempaa, kun mä en näe mitään sellaista, josta voisi tulla huonolle tuulelle.
No eihän tuo ole edes pieni, jos ei karvoihin katoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1202239Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n552174Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt61402Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan761393- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311140Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68979