vain 172cm ja mies, todella lyhyt olo
Olen vain 172cm
11
125
Vastaukset
- piiloalfa
Niin minäkin. Pannaanko?
- piilobeeta
Saanko minäkin liittyä seuraanne?
- kyllä näin on
Koska olet lyhyt, sinulle sopii lihavat naiset. Jämät saa jämät.
- Marianne89
Vain? Naisten keskimitta on edelleen pienempi kuin pituutesi.
- karu totuus
Aika harvan naisen kumppanin ominaisuustoiveissa pituus lähtee 170cm:stä, puhumattakaan että olisi sen alle. 180 cm paljon tavanomaisempi toive.
Pitkän naisen kohdalla toive on ihan luonnollinen, ja lyhyt nainen ( - Marianne89
karu totuus kirjoitti:
Aika harvan naisen kumppanin ominaisuustoiveissa pituus lähtee 170cm:stä, puhumattakaan että olisi sen alle. 180 cm paljon tavanomaisempi toive.
Pitkän naisen kohdalla toive on ihan luonnollinen, ja lyhyt nainen (Niin no näkee sitä välillä itsestäkin aika hurjalta tuntuvia pituusvaatimuksia. Esimerkiksi eräs lyhyt aasialaiskaverini, en tiedä mikä on tarkka pituus mutta itseäni huomattavasti lyhempi kuitenkin (olen n. 173 cm) on sitä mieltä että miehen tulee olla ainakin 20 cm häntä pidempi. Toinen (suunnilleen yhtä lyhyt tai ehkä vähän lyhempikin) aasialaiskaverini taas on sitä mieltä, että riittää kun mies on suunnilleen hänen pituisensa ja ehkä sentin-pari lyhempikin menee.
Yksi kaverini taas on tällä hetkellä naimisissa miehen kanssa joka on häntä sentin lyhempi, ja toinen kaverini puolestaan kihloissa häntä sentin lyhemmän miehen kanssa. Itsellenikin riittää että on itseni pituinen tai hieman pidempi ja olen kerran ollut todella huomattavan paljon itseäni lyhemmän kanssa (nykyisin taas se omaan pituuteeni asettamani raja on aika ehdoton).
- pitkämies-
Toivottavasti tajuat tyytyä tällaisiin:
'
http://ectsol.com/wp-content/uploads/2014/03/funny-pictures-of-fat-woman-kvndx39u.jpg - Ätmel
Huh, jäätyäni 183-senttiseksi pelkäsin olevani Suomen lyhyin mies, mutta näköjään löytyi vielä yksi lyhyempikin.
- rotunainen1
Haha, aika säälittävä pituus! Ehkä kannattaisi kokeilla korkokenkiä ja jos tykkäät niistä niin laittaa vielä hameen päälle kruunaamaan kokonaisuuden.
- Todella painava
Olen 120kg ja mies, todella painava olo
- tuhma sa
lyhyt on 140.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564446Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal854137- 703598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963520Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102557- 352388
- 372272
- 242269
- 382249
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232134