Olen vain 172cm

Todella lyhyt

vain 172cm ja mies, todella lyhyt olo

11

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piiloalfa

Niin minäkin. Pannaanko?

• piilobeeta

Saanko minäkin liittyä seuraanne?

• kyllä näin on

Koska olet lyhyt, sinulle sopii lihavat naiset. Jämät saa jämät.

• Marianne89

Vain? Naisten keskimitta on edelleen pienempi kuin pituutesi.

• karu totuus

Aika harvan naisen kumppanin ominaisuustoiveissa pituus lähtee 170cm:stä, puhumattakaan että olisi sen alle. 180 cm paljon tavanomaisempi toive.

Pitkän naisen kohdalla toive on ihan luonnollinen, ja lyhyt nainen (

• Marianne89
        karu totuus kirjoitti:

Aika harvan naisen kumppanin ominaisuustoiveissa pituus lähtee 170cm:stä, puhumattakaan että olisi sen alle. 180 cm paljon tavanomaisempi toive.

Pitkän naisen kohdalla toive on ihan luonnollinen, ja lyhyt nainen (

Niin no näkee sitä välillä itsestäkin aika hurjalta tuntuvia pituusvaatimuksia. Esimerkiksi eräs lyhyt aasialaiskaverini, en tiedä mikä on tarkka pituus mutta itseäni huomattavasti lyhempi kuitenkin (olen n. 173 cm) on sitä mieltä että miehen tulee olla ainakin 20 cm häntä pidempi. Toinen (suunnilleen yhtä lyhyt tai ehkä vähän lyhempikin) aasialaiskaverini taas on sitä mieltä, että riittää kun mies on suunnilleen hänen pituisensa ja ehkä sentin-pari lyhempikin menee.

Yksi kaverini taas on tällä hetkellä naimisissa miehen kanssa joka on häntä sentin lyhempi, ja toinen kaverini puolestaan kihloissa häntä sentin lyhemmän miehen kanssa. Itsellenikin riittää että on itseni pituinen tai hieman pidempi ja olen kerran ollut todella huomattavan paljon itseäni lyhemmän kanssa (nykyisin taas se omaan pituuteeni asettamani raja on aika ehdoton).

• pitkämies-
    • Ätmel

Huh, jäätyäni 183-senttiseksi pelkäsin olevani Suomen lyhyin mies, mutta näköjään löytyi vielä yksi lyhyempikin.

• rotunainen1

Haha, aika säälittävä pituus! Ehkä kannattaisi kokeilla korkokenkiä ja jos tykkäät niistä niin laittaa vielä hameen päälle kruunaamaan kokonaisuuden.

• Todella painava

Olen 120kg ja mies, todella painava olo

• tuhma sa

lyhyt on 140.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4446
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      85
      4137
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3598
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3520
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      110
      2557
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2388
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2272
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2269
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2249
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2134
    Aihe