Nainen on lähinnä reikä (tai kolme reikää)
Vain mies on ihminen
8
103
Vastaukset
- twiikeri1
menehän provoraukka vaikka ulkoilemaan. on kaunis päivä ja vois kerrankin saada aivosi happea. kaikkea hyvää.
- Khehehe
Aika uupuneita tosiaan nämä poikien provoilut nykyisin. Taitaa olla tulosta siitä aivojen surkastumisesta ja valahtamisesta sinne pippelipuoleen.
- Fkmewkwfmklewfwefwef
Mitä jos väittäisimmekin että mies on kehityttyään autenttinen luonne ja nainen on kulttuurituote?
Väitteelläni on perää. Nainen on kulttuurin sanelema tuote joka valitsee itselleen mieluisan roolin eikä koskaan kehity autenttisena itsenään. Mies sensijaan joutuu painiskelemaan eksistenssin kanssa ja löytämään vastauksensa itse koska todellista miesroolia ei ole tarjolla, vaan se pitää kehittää itse.
Miehet jakautuvat jokseenkin tasaisesti negatiivisen ja positiivisen itsetoteutuksen akselille ja löytävät yksilöllisen elämänkaavansa sitä kautta, kun taas naiset ovat aina roolituksia ja "naiseus" kaikissa muodoissaan on lopultakin aina roolisuoritus jota pidetään totena. - atm jhhglhug
Mistä on nuoret tytöt tehty?
Mistä on nuoret tytöt tehty?
Pilluista, pyllyistä, tisseistä.
Niistä on nuoret tytöt tehty.
Olen päättänyt suhtautua nuoriin naisiin pelkkinä seksiobjekteina. Naista en saa mutta fantasioida voin. Katsoa saa mutta ei koskettaa. - ,,,,,,,,,,,,
On naisissakin muutama ihminen, esimerkiksi Björk ja Sini Saarela.
- ätmi
Sinut ja nuo reikäotukset tulisi keittää öljyssä.
- ,,,,,,,,,,,,
ätmi kirjoitti:
Sinut ja nuo reikäotukset tulisi keittää öljyssä.
Yhtäaikaa samassa padassa ja ilman vaatteita, kiitos.
- Mitä etsit?
Miksei kolmen reiän nukke sitten riitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012478Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä911230Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1795147Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353780Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963594Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543247Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092944Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132618Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie562200Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192005