Minkälaista urheilua ihannenaisesi harrastaa? Entä kuinka paljon?
Kroppahan muokkaantuu erilaiseksi urheilulajista riippuen, esim. juoksijalla aika erilainen kuin sellaisella joka vaikka käy vain salilla. Millainen siis miellyttää sinua eniten?
Pidätkö voimakkaista naisista (esim. kamppailulajit, crossfit(?) ynnä muut ns. rankat lajit) vai hennomman oloisista (esim. tanssi, juoksu) ? Onko jokin laji liian "miehekäs" naiselle mielestäsi?
Ihannenaisen urheiluharrastukset?
51
646
Vastaukset
- aewtawy
No ei ainakaan amerikkalaista jalkapalloa... Tanssi, juoksu, nyrkkeily, kamppailulajit, siinä nyt ainakin pari
- näinn
no ei mitään lajia tarvitse harrastaa. Mutta kiva olisi sellainen vaikka esimerkiksi 4-5 kertaa viikossa punttia ja sitten vielä tietenkin aerobiset päälle, esim. pyöräilyä, hölkkäilyä tai uintia.
Kunhan liikkuu säännöllisesti ja elää terveellisesti...- karatekid
Aikamoista! Oletko elämäntapaliikkuja itsekin? Vaikka voihan ihanne tietysti tuollainen olla vaikkei itse olisikaan.
Ja eikös tuo nyt sitten ole jo kuitenkin kuntosaliharrastus jos noin aktiivisesti käy ;) noh harrastus nyt ehkä sitten mielletään sellaiseksi mikä on aina tiettyyn aikaan ohjattua sitten.
- MasaTre
Kuntosali
Crossfit
Kaikki hyvään yleiskuntoon tähtäävät lajit. - Balettia
Minun ihannenaiseni tanssii balettia, muita lajeja ei tarvita. Onneksi on baletintanssija jo plakkarissa. ;)
- karatekid
Baletti on todella hieno, kokonaisvaltainen laji! On varmasti myös todella rankkaa ja kurinalaista, täytyy olla aivan uskomaton kehonhallinta.
- Aito mies
Oi, oi, voimakas nainen on ihana! Jospa tälläiselle sali/kamppailijakundille löytyisi vastaavasta kiinnostunut nainen?
- karatekid
Höh, miksi tuo kommentti (Aito mies) oli miinusta saanut? Laitoin vastaplussan!
Ihan luonnollistahan se on toivoa itsensä kaltaista kumppania. Harvalle kuitenkaan sitten on välttämättömyys, ei minunkaan mahdollisen miehen tarvitsisi joogaa harrastaa vaikka notkeus onkin seksikästä :) - karatekid
karatekid kirjoitti:
Ihan luonnollistahan se on toivoa itsensä kaltaista kumppania. Harvalle kuitenkaan sitten on välttämättömyys, ei minunkaan mahdollisen miehen tarvitsisi joogaa harrastaa vaikka notkeus onkin seksikästä :)Minä en nyt ihan tosiaan ymmärrä tätä miinustelua, huvikseenko vain, jotain trollaustako? Haluaisin tietää mietä perusteluja on sille että näissä mielipiteissä jonkun mielestä oli jotain vikaa..?
- Aito mies
karatekid kirjoitti:
Ihan luonnollistahan se on toivoa itsensä kaltaista kumppania. Harvalle kuitenkaan sitten on välttämättömyys, ei minunkaan mahdollisen miehen tarvitsisi joogaa harrastaa vaikka notkeus onkin seksikästä :)Kullekin tietty omalla tyylillään, mutta itse tykkään suunnilleen seuraavasti:
- salilla 3-5 krt viikossa 60-90min. Lämmittelynä kuntopyörä, hölkkälenkki/vetoja tai säkin hakkailua
- kamppailutreenausta 1-3 krt vkossa
- uusimpana nyt ihan viime aikoina body combattia kerran viikossa, ehkä nostan kahteen kertaan
- koiran kanssa kävelylenkki 2 krt pvässä
- kesällä on mukava tehdä klapeja ja talvella lumitöitä
1-2 lepopäivää vkossa eli osana päivistä on pari treeniä.
Jooga on vielä kokeilematta, se ei varmasti olisi pahitteeksi :)
Tälläinen sopii minulla, jollekulle toiselle toisenmoinen. En paljonkaan katsele tv:tä tms, sieltä se aika löytyy.
Sopisiko sinun miehelle tälläinen repertuaari? :) - 3+5
karatekid kirjoitti:
Minä en nyt ihan tosiaan ymmärrä tätä miinustelua, huvikseenko vain, jotain trollaustako? Haluaisin tietää mietä perusteluja on sille että näissä mielipiteissä jonkun mielestä oli jotain vikaa..?
Sama juttu. Ilmeisesti ihmiset miinustaa vain siksi, että mielipide on eri kuin itellä.
- jnt
Aito mies kirjoitti:
Kullekin tietty omalla tyylillään, mutta itse tykkään suunnilleen seuraavasti:
- salilla 3-5 krt viikossa 60-90min. Lämmittelynä kuntopyörä, hölkkälenkki/vetoja tai säkin hakkailua
- uusimpana nyt ihan viime aikoina body combattia kerran viikossa, ehkä nostan kahteen kertaan
Tälläinen sopii minulla, jollekulle toiselle toisenmoinen. En paljonkaan katsele tv:tä tms, sieltä se aika löytyy.
Sopisiko sinun miehelle tälläinen repertuaari? :)Vaikutat ainakin urheilun puolesta mun unelmamieheltä :D ite käyn salilla 5 krt vk pari tuntii kerralla ja aerobiset siihen päälle, Bodycombat on ihan parasta mut ei sovi enää aikatauluihin :(
- karatekid
Aito mies kirjoitti:
Kullekin tietty omalla tyylillään, mutta itse tykkään suunnilleen seuraavasti:
Sopisiko sinun miehelle tälläinen repertuaari? :)Huikea määrä liikuntaa! Täytyy sanoa että tuossa on kovasti enemmän kuin minulla tällä hetkellä, mutta tarkoitukseni on kasvattaa liikuntamäärää pikkuhiljaa.
Jos näin hypoteettisesti ajattelisin elämäni sovittamista yhteen miehen kanssa joka treenaa noin paljon enemmän kuin minä... niin ehkäpä kasvattaisin treenikertoja itsekin :D Koiraa en ehkä osaisi omaan elämääni mahduttaa kun olen enemmän kissaihminen vaikka lemmikkejä tällä hetkellä ei olekaa mitään
Joogaa suosittelen, aivan ihastuttava laji! Jäänyt vähän vähille itselläkin viime aikoina kun on ollut niin paljon muuta juuri siihen aikaan kun joogatunnit olisivat. Tietty voisi itse koittaa kotona mutta se ei jotenkin ole sama kuin sitten tutun ohjaajan vetämä tunti :) - Aito mies
jnt kirjoitti:
Vaikutat ainakin urheilun puolesta mun unelmamieheltä :D ite käyn salilla 5 krt vk pari tuntii kerralla ja aerobiset siihen päälle, Bodycombat on ihan parasta mut ei sovi enää aikatauluihin :(
Joo, ei mullekaan kaikki mahdu aikatauluhin, mitä haluaisin tehdä, että tämä aikataulu on kompromissi monesta tekijästä.
Tuolla missä käyn niin Combattia taitaa olla neljästi viikossa ja max nuo kaksi käy nykyisellään. Yleensä melkein niin, että pikkasen kevennetty salisetti pohjalle ja sitten Combatti päälle.
5 krt vkossa salilla pari tuntia kerrallaan on aika kova setti. Eikö palautuminen tuota ongelmia? - Aito mies
karatekid kirjoitti:
Huikea määrä liikuntaa! Täytyy sanoa että tuossa on kovasti enemmän kuin minulla tällä hetkellä, mutta tarkoitukseni on kasvattaa liikuntamäärää pikkuhiljaa.
Jos näin hypoteettisesti ajattelisin elämäni sovittamista yhteen miehen kanssa joka treenaa noin paljon enemmän kuin minä... niin ehkäpä kasvattaisin treenikertoja itsekin :D Koiraa en ehkä osaisi omaan elämääni mahduttaa kun olen enemmän kissaihminen vaikka lemmikkejä tällä hetkellä ei olekaa mitään
Joogaa suosittelen, aivan ihastuttava laji! Jäänyt vähän vähille itselläkin viime aikoina kun on ollut niin paljon muuta juuri siihen aikaan kun joogatunnit olisivat. Tietty voisi itse koittaa kotona mutta se ei jotenkin ole sama kuin sitten tutun ohjaajan vetämä tunti :)Tuo urheilun määrä on vaihdellut elämän tilanteiden mukaan. Nykyisellään työt yms on sellaisessa jamassa, että on mahdollista liikkua paljonkin. Mutta aikataulut pitää suunnitella jo muutamaa päivää etukäteen, että esim lepopäivät osuu töissä välillä vaadittaviin pidempiin työpäiviin.
Ihanteellista tietty olisi, jos sattuisi kohdalle nainen jonka kanssa voisi harrastaa liikuntaa, sehän olisi samalla vähän niin kuin parisuhdeaikaakin :) Tuolla salilla missä käyn, käy useampikin pariskunta myös treenaamassa ja se näyttää kyllä aika mukavalta.
Tuo pikkuhiljaa liikuntamäärän kasvattaminen on oikein järkevää, vähentää vammautumisriskiä...
Mutta nimimerkkiisi viitaten, harrastako myös Karatea? - karatekid
Aito mies kirjoitti:
Tuo urheilun määrä on vaihdellut elämän tilanteiden mukaan. Nykyisellään työt yms on sellaisessa jamassa, että on mahdollista liikkua paljonkin. Mutta aikataulut pitää suunnitella jo muutamaa päivää etukäteen, että esim lepopäivät osuu töissä välillä vaadittaviin pidempiin työpäiviin.
Ihanteellista tietty olisi, jos sattuisi kohdalle nainen jonka kanssa voisi harrastaa liikuntaa, sehän olisi samalla vähän niin kuin parisuhdeaikaakin :) Tuolla salilla missä käyn, käy useampikin pariskunta myös treenaamassa ja se näyttää kyllä aika mukavalta.
Tuo pikkuhiljaa liikuntamäärän kasvattaminen on oikein järkevää, vähentää vammautumisriskiä...
Mutta nimimerkkiisi viitaten, harrastako myös Karatea?Ajankäytön suunnittelu on itselleni ollut hyvin hankalaa. Minullakin on liikuntamäärä kovasti vaihdellut, joskus olen liikkunut enemmänkin ja viime vuosina valitettavasti ollut myös pidempiä taukoja sairastelun ja ihan yleisen typerän laiskuudenkin takia... Viime kuukausina olen taas innostunut enemmän ja juuri nyt on kovasti treeni-into päällä, harmi että meinaa kuitenkin flunssaa taas kevään kunniaksi ilmaantua ja pitäisi malttaa levätä!
Karate ei nimimerkistä huolimatta ole lajini, mutta erästä toista itämaista kamppailulajia harrastan. Myös karate kiinnostaisi :) - jnt
Aito mies kirjoitti:
Joo, ei mullekaan kaikki mahdu aikatauluhin, mitä haluaisin tehdä, että tämä aikataulu on kompromissi monesta tekijästä.
Tuolla missä käyn niin Combattia taitaa olla neljästi viikossa ja max nuo kaksi käy nykyisellään. Yleensä melkein niin, että pikkasen kevennetty salisetti pohjalle ja sitten Combatti päälle.
5 krt vkossa salilla pari tuntia kerrallaan on aika kova setti. Eikö palautuminen tuota ongelmia?kehonhuolto ja ruokavalio kohilleen ni ei tuu palautumisen kans ongelmii
- 32xxw
Nainen ei kelpaa ellei se harrasta telinevoimistelua, kuulantyöntöä ja pikaluistelua.
- ei urheilija
minun mielestäni ei tarvitse harrastaa mitään jos on esim töissä niin vapaa ajalla saa nauttia ja olla vain mutta jos harrastaisi niin tv mukaan seksikkäimpiä löytyy pikaluistelijat moukarin heitto kuulantyöntö kiekon heitto kelkkailijat kyllä tanssijoiltakin löytyy seksikkäitä peppuja ja reisiä
- 5;665;6()(
Toivoisin että olisi sellainen suht tavallinen harraste mihin voisin ja viitsisin itsekin osallistua. Ja joka ei menisi äärimmäisyyksiin ajankäytössä.
Pyöräily, lenkkeily, vaellus/retkeily silloin tällöin..nuo olisivat päällimmäisinä mielessä.
Mutta jos on ihan must käydä joka ilta kaikenmaailman bodypumpingeissa niin eihän sitä jaksaisi.
Itsellä fyysinen työ, eikä sen vuoksi jaksamista eikä välttämätön tarvekaan käydä kuntosalilla.
Tämä on oma mielipiteeni. Sitähän sää kysyit..- karatekid
Niin kysyinkin ja kiva että on vastauksia tullut, näitä on ihan mukava lueskella kun on niin erityyppisiä monilla :) Hyvähän se on ettei ihanne ole kaikilla sama!
Tuo ajankäyttö on hyvä pointti. Monilla joilla menee urheilu ns. äärimmäisyyksin ei sitten aikaa juuri muulle liikenekään... mutta elämäntapansa kullakin, ja joillekin se sopii ja onnistuvat vielä parisuhdettakin samalla ylläpitämään.
- alfalfa1
Ihannenaisen harrastukset:
-Ratsastus - eläinrakas, reipas nainen jolla kroppa säilynyt naisellisena, taitavana, ja peppu sekä reidet hyvinä!
- Taitoluistelu (kaunis, notkea kroppa, hyvä peppu ja reidet)
- Kuntosali (pitää lihaskunnon perushyvänä)
- Tanssi (rytmitaju, liihaskunto, notkeus, ilmaisullisuus)- karatekid
Oi, taitoluistelijat ovat upeita! Väkisinkin vähän kateus iskee, ovat monesti vielä hurjan kauniitakin...
Tarkoititko muuten, että ihannenaisesi harrastaisi KAIKKIA noita, vai jotakin vain? Taitaa ainakin tuo taitoluistelu viedä aikaa niin paljon että huh, eikä ihan halpakaan..! - ne miinukset
karatekid kirjoitti:
Oi, taitoluistelijat ovat upeita! Väkisinkin vähän kateus iskee, ovat monesti vielä hurjan kauniitakin...
Tarkoititko muuten, että ihannenaisesi harrastaisi KAIKKIA noita, vai jotakin vain? Taitaa ainakin tuo taitoluistelu viedä aikaa niin paljon että huh, eikä ihan halpakaan..!Valitettavasti ovat usein aika lyhyitä.
- Vanhan Aikainen
Arvostan lähinnä vanhoja perinteisiä luonnollisia liikuntalajeja:
Juoksu (ja kävely) eri muodoissaan tiellä, purulla, polulla, metsässä (suunnistus, vaellus, ...)
Hiihto (siis lähinnä oikea hiihto eikä pelkkä painovoiman vaikutuksesta alas valuminen) talvella.
Kaikki fyysinen tekeminen: puutarhatyöt, maataloustyöt ja jopa metsätyöt. Eli kaikki ulkona tapahtuva aktiviteetti.
Itse henkilökohtaisesti suhtaudun hieman varauksellisesti sisäliikuntaan, mutta jos ajattelen ihannenaiseni harrastuksia, niin oikeastaan mitään en pitäisi pahitteeksi. Kaikki terveyttä edistävä on aina plussaa. Ihannoin kaikkia kestäviä ja vahvoja naisia.- ?????????????????
TheOne kirjoitti:
"luonnollisia liikuntalajeja"
-Onko olemassa "luonnottomia" liikuntalajeja..?!?http://lebohemianwriter.files.wordpress.com/2013/02/female-bodybuilder.jpg
????????????????? kirjoitti:
http://lebohemianwriter.files.wordpress.com/2013/02/female-bodybuilder.jpg
Yksittäisen urheilijan tekemät valinnat eivät lajista tee millään muotoa "luonnotonta".
Väittäisin, että huomattavasti luonnottomampaa on vaikkapa laskuvarjohypyt.
"Minkälaista urheilua ihannenaisesi harrastaa? Entä kuinka paljon?"
-Ihan sama mitä harrastaa, kunhan jotain liikuntaa harrastaa aktiivisesti. Mitä enempi, ni sen parempi..kunhan ei mene ylikunnon puolelle. ;)
"Onko jokin laji liian "miehekäs" naiselle mielestäsi? "
-Mikään laji ei sinällään ole liian miehekästä naisen harrastettavaksi.
Sen sijaan on häiritsevää jos nainen yrittää olla liian miehekäs käytöksellään..esim jatkuva kiroilu, sylkeminen ja ylipäätään sellainen jätkämäinen/junttimainen käytös on totaalinen turn-off.- lätkätytöt
Olen aikalailla samaa mieltä edellisen postaajan kanssa.
Itse olen huomannut tulevani poikkeuksellisen hyvin toimeen lätkätyttöjen kanssa. Lätkätytöissä on se huonopuoli että usein treeneissä.
Ratsastus ja tanssi on kanssa ihan hyviä naiselle mielestäni.
Se on suunnattoman ärsyttävää, kun juttelee tytöille ja varmaan 90% tytöistä sanoo harrastavansa lenkkeilyä ja salia.
Ne kuulostaa siltä että nainen yrittää sanoa "en harrasta yhtään mitään ja yritin tässä nyt äkkiä keksiä jotain ja nuo kaksi tuli vain ekana mieleen ja vaikken oikeasti kumpaakaan harrasta niin ei sen väliä".
Lätkätytöissä tietysti sekin hyvä että on jokin yhteinen kiinnostuksen kohde.
Liian miehekäs nainen on epämielittyvä. Ylenpalttinen röyhtäily, syljeskely ja poikkeuksellisen miehekäs käytös menee kuitenkin yli. Vaikkei toinenkaan ääripää ole hyvä. lätkätytöt kirjoitti:
Itse olen huomannut tulevani poikkeuksellisen hyvin toimeen lätkätyttöjen kanssa. Lätkätytöissä on se huonopuoli että usein treeneissä.
Se on suunnattoman ärsyttävää, kun juttelee tytöille ja varmaan 90% tytöistä sanoo harrastavansa lenkkeilyä ja salia.
Ne kuulostaa siltä että nainen yrittää sanoa "en harrasta yhtään mitään ja yritin tässä nyt äkkiä keksiä jotain ja nuo kaksi tuli vain ekana mieleen ja vaikken oikeasti kumpaakaan harrasta niin ei sen väliä".
Liian miehekäs nainen on epämielittyvä. Ylenpalttinen röyhtäily, syljeskely ja poikkeuksellisen miehekäs käytös menee kuitenkin yli. Vaikkei toinenkaan ääripää ole hyvä."Se on suunnattoman ärsyttävää, kun juttelee tytöille ja varmaan 90% tytöistä sanoo harrastavansa lenkkeilyä ja salia."
-Ja näistä 90%:sta ainakin 95% voisi yhtä hyvin jäädä sinne kotiin kun treenaavat olemattomalla intensiteetillä ja usein suorastaan täysin väärin.
Mutta tuo on sitä trendiä nykypäivänä kun halutaan kuulostaa sporttisilta, vaikka todellisuudessa ollaan siitä yhtä kaukana kuin sika satelliitista. X)- salimimmi
TheOne kirjoitti:
"Se on suunnattoman ärsyttävää, kun juttelee tytöille ja varmaan 90% tytöistä sanoo harrastavansa lenkkeilyä ja salia."
-Ja näistä 90%:sta ainakin 95% voisi yhtä hyvin jäädä sinne kotiin kun treenaavat olemattomalla intensiteetillä ja usein suorastaan täysin väärin.
Mutta tuo on sitä trendiä nykypäivänä kun halutaan kuulostaa sporttisilta, vaikka todellisuudessa ollaan siitä yhtä kaukana kuin sika satelliitista. X)Varmaan parempi tehä siellä salilla edes jotain kuin istua sohvalla tv:n edessä sipsipussi kädessä.
Vaikka oma filosofiani salitreenin suhteen on se, että kun kerran sinne asti vaivautuu, sama treenata kunnolla ja käyttää se aika hyödyksi, ei minua kyllä hirveesti nuo lähentäjälaitteissa istuskelijat häiritse. Ei minua jaksa kiinnostaa treenaako joku kehittyäkseen vai vaan siksi, että voi sanoa käyvänsä salilla. Turhaa ajanhukkaa miettiä toisten tekemisiä tai tekemättä jättämisiä salilla kun voi keskittyä ihan siihen omaan treeniin. - tuliko mieleen
TheOne kirjoitti:
"Se on suunnattoman ärsyttävää, kun juttelee tytöille ja varmaan 90% tytöistä sanoo harrastavansa lenkkeilyä ja salia."
Mutta tuo on sitä trendiä nykypäivänä kun halutaan kuulostaa sporttisilta, vaikka todellisuudessa ollaan siitä yhtä kaukana kuin sika satelliitista. X)Ehkä nämä naiset ovat vasta aloittaneet saliharrastuksensa ja treenaavat siksi olemattomalla intensiteetillä? Jos treenataan väärin, niin sekin voi johtua siitä, että asia on uusi. Parempi tietysti, jos olisi joku kannustava ihminen opastamassa.
Todella ylimielistä ajatella, että jos ei pysty heti treenaamaan kovaa, niin parempi jäädä kotiin. Tuo ei ole kauheen kannustavaa. - karatekid
tuliko mieleen kirjoitti:
Ehkä nämä naiset ovat vasta aloittaneet saliharrastuksensa ja treenaavat siksi olemattomalla intensiteetillä? Jos treenataan väärin, niin sekin voi johtua siitä, että asia on uusi. Parempi tietysti, jos olisi joku kannustava ihminen opastamassa.
Todella ylimielistä ajatella, että jos ei pysty heti treenaamaan kovaa, niin parempi jäädä kotiin. Tuo ei ole kauheen kannustavaa.Tuota mietin itsekin että voihan tosiaan olla että on vasta aloittanut? Paha juttu tosin jos aivan väärin tekee kun tulee helpommin loukkaantumisia ja tehot laskee jo väärän tekniikan takia tietysti myös.
Silti minustakin parempi on edes vähän harrastaa liikuntaa, on sekin oikesti paljon parempi kuin ettei yhtään! salimimmi kirjoitti:
Varmaan parempi tehä siellä salilla edes jotain kuin istua sohvalla tv:n edessä sipsipussi kädessä.
Vaikka oma filosofiani salitreenin suhteen on se, että kun kerran sinne asti vaivautuu, sama treenata kunnolla ja käyttää se aika hyödyksi, ei minua kyllä hirveesti nuo lähentäjälaitteissa istuskelijat häiritse. Ei minua jaksa kiinnostaa treenaako joku kehittyäkseen vai vaan siksi, että voi sanoa käyvänsä salilla. Turhaa ajanhukkaa miettiä toisten tekemisiä tai tekemättä jättämisiä salilla kun voi keskittyä ihan siihen omaan treeniin."Turhaa ajanhukkaa miettiä toisten tekemisiä tai tekemättä jättämisiä salilla kun voi keskittyä ihan siihen omaan treeniin. "
-Kun on työnpuolesta silmä hioutunut näkemään ne huonot ja jopa terveydelle vaaralliset suoritukset, ni eipä niitä oikein voi olla huomaamatta.
Ja mitä tulee omiin treeneihin keskittymiseen, ni tiedän että melko harvalla löytyy samaa keskittymistä ja intensiteettiä kuin meikäläisellä. ;)
..se ei silti estä havannoimasta mitä joku tekee välittömässä läheisyydessä.
"Varmaan parempi tehä siellä salilla edes jotain kuin istua sohvalla tv:n edessä sipsipussi kädessä."
-Typerää tehdä asiat sinnepäin kun ne voi tehdä samalla vaivalla täysin oikein.tuliko mieleen kirjoitti:
Ehkä nämä naiset ovat vasta aloittaneet saliharrastuksensa ja treenaavat siksi olemattomalla intensiteetillä? Jos treenataan väärin, niin sekin voi johtua siitä, että asia on uusi. Parempi tietysti, jos olisi joku kannustava ihminen opastamassa.
Todella ylimielistä ajatella, että jos ei pysty heti treenaamaan kovaa, niin parempi jäädä kotiin. Tuo ei ole kauheen kannustavaa."Ehkä nämä naiset ovat vasta aloittaneet saliharrastuksensa "
-Ylipäätään ihmettelen ihmisiä, jotka aloittavat jonkin lajin kysymättä neuvoa kokeneemmilta tai eivät mieti ohjaajan palkkaamista.
Pienellä satsauksella voi säästää itsensä turhalta työltä ja vielä turhemmilta vammoilta...- salimimmi
TheOne kirjoitti:
"Turhaa ajanhukkaa miettiä toisten tekemisiä tai tekemättä jättämisiä salilla kun voi keskittyä ihan siihen omaan treeniin. "
-Kun on työnpuolesta silmä hioutunut näkemään ne huonot ja jopa terveydelle vaaralliset suoritukset, ni eipä niitä oikein voi olla huomaamatta.
Ja mitä tulee omiin treeneihin keskittymiseen, ni tiedän että melko harvalla löytyy samaa keskittymistä ja intensiteettiä kuin meikäläisellä. ;)
..se ei silti estä havannoimasta mitä joku tekee välittömässä läheisyydessä.
"Varmaan parempi tehä siellä salilla edes jotain kuin istua sohvalla tv:n edessä sipsipussi kädessä."
-Typerää tehdä asiat sinnepäin kun ne voi tehdä samalla vaivalla täysin oikein.Ehkä olisi, mutta ei kaikkia kiinnosta ja mun mielestä se on aivan fine, niin kauan kuin siitä ei aiheudu muille mitään vaaraa.
Omaan treeniin keskittymisellä tarkoitin ihan sitä, että turha miettiä toisen treenaajan motiiveja jonkun asian tekemiseen. Jos niin paljon kiinnostaa, aina voi käydä kysymässä. Mutta muiden treenit ei kuulu mulle. salimimmi kirjoitti:
Ehkä olisi, mutta ei kaikkia kiinnosta ja mun mielestä se on aivan fine, niin kauan kuin siitä ei aiheudu muille mitään vaaraa.
Omaan treeniin keskittymisellä tarkoitin ihan sitä, että turha miettiä toisen treenaajan motiiveja jonkun asian tekemiseen. Jos niin paljon kiinnostaa, aina voi käydä kysymässä. Mutta muiden treenit ei kuulu mulle.Mikäli ei kiinnosta tehdä asioita oikein kannaattaa jättää ne tekemättä. Juosten kustu, varsinkaan treenaamisessa ei johda mihinkään.
Turha lässyttää muiden motiiveista sitä tai tätä, tai kuinka paljon kiinnostaa/ei kiinnosta. Jokainen kyllä pistää merkille kun joku semi-vajakki tekee jotain outoa kevätjuhlaliikettä esim jumppapallon päällä. Joka väittää ettei sellaista tapausta katsoessa tule motiiveja miettineeksi puhuu pas.kaa..! X)- salimimmi
TheOne kirjoitti:
Mikäli ei kiinnosta tehdä asioita oikein kannaattaa jättää ne tekemättä. Juosten kustu, varsinkaan treenaamisessa ei johda mihinkään.
Turha lässyttää muiden motiiveista sitä tai tätä, tai kuinka paljon kiinnostaa/ei kiinnosta. Jokainen kyllä pistää merkille kun joku semi-vajakki tekee jotain outoa kevätjuhlaliikettä esim jumppapallon päällä. Joka väittää ettei sellaista tapausta katsoessa tule motiiveja miettineeksi puhuu pas.kaa..! X)No ei niin paljon kiinnosta, että kovin kauaa jaksaisin pohtia. Ehkä kannattaisi jättää tekemättä, mutta itselläni ei ainakaan ole kiinnostusta panostaa täysillä ihan joka asiaan.
Ja miten se vaikuttaa sun tekemisiin salilla, jos joku treenaa väärin tai olemattomalla intensiteetillä? Miksi et keskity vain niiden ihmisten auttamiseen, jotka haluaa treenata kunnolla ja niitä kiinnostaa? - karatekid
TheOne kirjoitti:
"Ehkä nämä naiset ovat vasta aloittaneet saliharrastuksensa "
-Ylipäätään ihmettelen ihmisiä, jotka aloittavat jonkin lajin kysymättä neuvoa kokeneemmilta tai eivät mieti ohjaajan palkkaamista.
Pienellä satsauksella voi säästää itsensä turhalta työltä ja vielä turhemmilta vammoilta...Tuokin on toki totta, kävin joskus nuorempana kuntosalilla muutamia kertoja ilman saliohjelmaa ja tietämättä yhtään miten niitä laitteita käytetään ja se oli aivan turhaa. Ei siellä sitten jaksanutkaan käydä yhtään.
No, vieläkään en kauheasti jaksa kun ei tuo kuntosali ehkä ole ihan minun juttuni, joskus tosin siitäkin innostun :) Saliohjelman olen sentään hankkinut ja saanut opastuksen laitteiden käyttöön, se riittää minulle. - karatekid
TheOne kirjoitti:
Mikäli ei kiinnosta tehdä asioita oikein kannaattaa jättää ne tekemättä. Juosten kustu, varsinkaan treenaamisessa ei johda mihinkään.
Turha lässyttää muiden motiiveista sitä tai tätä, tai kuinka paljon kiinnostaa/ei kiinnosta. Jokainen kyllä pistää merkille kun joku semi-vajakki tekee jotain outoa kevätjuhlaliikettä esim jumppapallon päällä. Joka väittää ettei sellaista tapausta katsoessa tule motiiveja miettineeksi puhuu pas.kaa..! X)Kevätjuhlaliike... :D onko tämä joku yleisempi termi vai TheOnen oma?
Joskus on muuten ihan hauska yrittää keksiä joitain omia liikkeitä, kunhan tietää omat rajansa ja osaa olla loukkaamatta itseään! - en tykkää
lätkätytöt kirjoitti:
Liian miehekäs nainen on epämielittyvä. Ylenpalttinen röyhtäily, syljeskely ja poikkeuksellisen miehekäs käytös menee kuitenkin yli. Vaikkei toinenkaan ääripää ole hyvä.Moni niistä on kuulantyöntäjien kaltaisia miehisiä amazoneja. Esimerkiksi Rosa Lindstedt on 186 senttiä pitkä. Pohjois-Euroopassa miehen keskipituus on 182 senttiä.
salimimmi kirjoitti:
No ei niin paljon kiinnosta, että kovin kauaa jaksaisin pohtia. Ehkä kannattaisi jättää tekemättä, mutta itselläni ei ainakaan ole kiinnostusta panostaa täysillä ihan joka asiaan.
Ja miten se vaikuttaa sun tekemisiin salilla, jos joku treenaa väärin tai olemattomalla intensiteetillä? Miksi et keskity vain niiden ihmisten auttamiseen, jotka haluaa treenata kunnolla ja niitä kiinnostaa?"ei niin paljon kiinnosta, että kovin kauaa jaksaisin pohtia"
-Siinä kun toteaa jonkun olevan pihalla kuin lumiukko ei yleensä menee useampaa sekuntia...ellei se sulla sitten kestä pidempään...
"itselläni ei ainakaan ole kiinnostusta panostaa täysillä ihan joka asiaan. "
-Kukin tyylillään ja resurssiensa mukaan.
"Ja miten se vaikuttaa sun tekemisiin salilla, jos joku treenaa väärin tai olemattomalla intensiteetillä?"
-Vedän omat treenit ainoastaan hc-saleilla, joissa hevi huutaa ja porukat treenaa tosissaan!
Se salin ilmapiiri on todellakin olennaista siinä kohtaa kun rautaa on useita satoja kiloja ja hommaa tekee tosissaan.
Joten jos joku siellä kesken kaiken alkaa zumbaamaan käsipainoilla jumppapallon päällä, ni on se vähintäänkin huvittavaa!! XD
..onneksi näitä vajakkeja ääri harvoin eksyy hc-saleilla.
Sen sijaan kun olen asiakasta ohjaamassa, niin tulee yleensä käytyä useammallakin eri salilla (asiakkaan toiveiden mukaan) ja silloin ei haittaa vaikka paikalla olisi minkämoista suviuunoa tahansa jumppaamassa. X)
"Miksi et keskity vain niiden ihmisten auttamiseen, jotka haluaa treenata kunnolla ja niitä kiinnostaa? "
-Apuani en olekkaan tyrkyttämässä tai antamassa ilmaiseksi. ;)karatekid kirjoitti:
Kevätjuhlaliike... :D onko tämä joku yleisempi termi vai TheOnen oma?
Joskus on muuten ihan hauska yrittää keksiä joitain omia liikkeitä, kunhan tietää omat rajansa ja osaa olla loukkaamatta itseään!Yleinen termi..en valitettavasti voi ottaa itselleni kunniaa tämän lanseeraamisesta. ;)
- salimimmi
TheOne kirjoitti:
"ei niin paljon kiinnosta, että kovin kauaa jaksaisin pohtia"
-Siinä kun toteaa jonkun olevan pihalla kuin lumiukko ei yleensä menee useampaa sekuntia...ellei se sulla sitten kestä pidempään...
"itselläni ei ainakaan ole kiinnostusta panostaa täysillä ihan joka asiaan. "
-Kukin tyylillään ja resurssiensa mukaan.
"Ja miten se vaikuttaa sun tekemisiin salilla, jos joku treenaa väärin tai olemattomalla intensiteetillä?"
-Vedän omat treenit ainoastaan hc-saleilla, joissa hevi huutaa ja porukat treenaa tosissaan!
Se salin ilmapiiri on todellakin olennaista siinä kohtaa kun rautaa on useita satoja kiloja ja hommaa tekee tosissaan.
Joten jos joku siellä kesken kaiken alkaa zumbaamaan käsipainoilla jumppapallon päällä, ni on se vähintäänkin huvittavaa!! XD
..onneksi näitä vajakkeja ääri harvoin eksyy hc-saleilla.
Sen sijaan kun olen asiakasta ohjaamassa, niin tulee yleensä käytyä useammallakin eri salilla (asiakkaan toiveiden mukaan) ja silloin ei haittaa vaikka paikalla olisi minkämoista suviuunoa tahansa jumppaamassa. X)
"Miksi et keskity vain niiden ihmisten auttamiseen, jotka haluaa treenata kunnolla ja niitä kiinnostaa? "
-Apuani en olekkaan tyrkyttämässä tai antamassa ilmaiseksi. ;)"-Siinä kun toteaa jonkun olevan pihalla kuin lumiukko ei yleensä menee useampaa sekuntia...ellei se sulla sitten kestä pidempään..."
Arvostan suuresti kykyäsi arvioida keskustelukumppanisi älynlahjoja. Meinaat oikeasti käyttää argumenttina sitä, että olisin mieleltäni hidas? Fiksua.
Jos kerta vedät treenisi saleilla, joissa ei sunnuntaitreenailijoita edes näy, miksi ajatus sellaisesta saa sinut noin kettuuntumaan?
- Aaahhhhaagvgg
Hän istuu sohvalla ja syö sipsiä.. :)
- vatsaliha
Kaikki lajit käy, erityisesti hikilajit, ja vielä erityisemmin lajit, joissa jalkoihin ja peppuun tulee lihaa luun päälle.
- oman.
Ihannenainen on nykyinen nainen, joka harrastaa meidän pienen vauvan kanssa kaikkea vauva-alkuisia: vauvajooga, vauvajumppa, vauvauinti ja uusinta en muista babyfit tai vastaava. Pakottaa väsyneen miehen vaunulenkille ja saa jutuillaan hymyn joka päivä mun kasvoille. Tänään kyllä lenkki vei irtokarkkihyllylle, mutta oli kauppaan se saakelin 4km.
- luut murskana
Kuulantyöntö. Mikään ei kiihota minua yhtä paljon kuin kunnon rutistava karhuhalaus muskeli Merjalta.
- urheilija.
Tykkään läskeistä naisista jotka makaa sohvalla ja syövät jäätelöä.
- Perisuomalainen
Suomalaisen naisen ihanneharrastuksina pidän urheilun puolella hiihtoa, suunnistusta ja pesäpalloa.
Vapaa-ajan puitteissa hyvänä harrastuksena pidän marttatoimintaa.
Esitin nämä kansallisia piirteitämme edustavina ideaalimalleina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708