Mitä tehdä!? Olen naimisissa ja minulla on kolme lasta, olen ihastunut toiseen naiseen joka on kanssa naimisissa ja hänellä on kaksi lasta.. Kinkkinen tilanne!
toivotonta
3
239
Vastaukset
- porvoostaaataas
Tee niin kuin moni täällä on tehnyt. pidä nykyinen tilanne ja ota salasuhde. muista tehdä selkeät pelisäännöt. Tyhmää kysellä täältä mitään neuvoa,kun hommahan on ihan selvä mitä tehä?
- perhe ensin
Ihastumisia tulee ja menee, ei niihin tarvitse jäädä kiinni. Teillä kummallakin on puolisot ja lapset, johin olette sitoutuneet, joten muu on toisarvoista. Luulisi yhden vieraan naisen jäävän helposti muutenkin kauas toiseksi oman vaimon ja kolmen oman lapsen rinnalla.
- perhetärkein
Ihastuminen toisiin on pitkässä liitossa aivan normaalia, sille ei mitään voi. Sille, mitä asialle tekee, taas voi! Ensihuumassa tuo uusi ihastus tuntuu varmasti ihanalta, parhaalta jne., mutta tuskin on sen arvoista, että kannattaisi kaksi perhettä rikkoa. Ole tosimies ja pysy uskollisena äläkä juokse kalusi perässä kuin älytön eläin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833