toivotonta

suhteellinen

Mitä tehdä!? Olen naimisissa ja minulla on kolme lasta, olen ihastunut toiseen naiseen joka on kanssa naimisissa ja hänellä on kaksi lasta.. Kinkkinen tilanne!

3

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porvoostaaataas

Tee niin kuin moni täällä on tehnyt. pidä nykyinen tilanne ja ota salasuhde. muista tehdä selkeät pelisäännöt. Tyhmää kysellä täältä mitään neuvoa,kun hommahan on ihan selvä mitä tehä?

• perhe ensin

Ihastumisia tulee ja menee, ei niihin tarvitse jäädä kiinni. Teillä kummallakin on puolisot ja lapset, johin olette sitoutuneet, joten muu on toisarvoista. Luulisi yhden vieraan naisen jäävän helposti muutenkin kauas toiseksi oman vaimon ja kolmen oman lapsen rinnalla.

• perhetärkein

Ihastuminen toisiin on pitkässä liitossa aivan normaalia, sille ei mitään voi. Sille, mitä asialle tekee, taas voi! Ensihuumassa tuo uusi ihastus tuntuu varmasti ihanalta, parhaalta jne., mutta tuskin on sen arvoista, että kannattaisi kaksi perhettä rikkoa. Ole tosimies ja pysy uskollisena äläkä juokse kalusi perässä kuin älytön eläin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1149
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      881
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      319
      639
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      608
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56