http://www.cam4.fi/hotnslim/gallery/album-snap/5278837
Olisi suotavaa, että naiset suosisivat miehiä, jotka ovat nähneet vaivaa naisten vuoksi treenaamalla salilla. Tuollainen rimpuloiden suosinta pistää vihaksi. Se on vähän samaa, kun se, että sossu jakaa ilmasta rahaa ilman että sen eteen on tehnyt työtä
Mitä tämäkin narukäsi on muka tehnyt ansaitakseen naisensa
51
388
Vastaukset
- firebird
Voimakkaan miehen lihakset on pitkät. Bodatut eivät pysty hyvin nyrkkeilemään tai muuten taistelemaan. Pituudella ei minulla väliä, mutta kukkakepit ei minua kiinnosta, jotkut naiset tykkää.
- näinn
miksi pitäisi nyrkkeillä? Ihme white trash toimintaa...
Elikkä tästäkin kommentistakin voi päätellä, niin naiset suosii väkivaltaisia miehiä, jotka nyrkkeilee. Älä ihmettele, kun nyrkki osuu omalle kohdalle... - firebird
näinn kirjoitti:
miksi pitäisi nyrkkeillä? Ihme white trash toimintaa...
Elikkä tästäkin kommentistakin voi päätellä, niin naiset suosii väkivaltaisia miehiä, jotka nyrkkeilee. Älä ihmettele, kun nyrkki osuu omalle kohdalle...Ei varmasti osu. Ei kukaan nainen halua mitään nakkikioskitappelijaa. Voimakas mies taas on kiihottava.
- näinn
firebird kirjoitti:
Ei varmasti osu. Ei kukaan nainen halua mitään nakkikioskitappelijaa. Voimakas mies taas on kiihottava.
mitenkäs sitten selittyy se, että pulet suomen naisista on pahoinpideltyjä?
- firebird
näinn kirjoitti:
mitenkäs sitten selittyy se, että pulet suomen naisista on pahoinpideltyjä?
Helposti. Testiin vastanneiden vastaus kysymyksiin kuten onko joku katsonut sinua
niin ettet pitänyt ja 20 vastaavaa kysymystä luettiin, että nainen on kohdannut väkivaltaa. - 15+7
Ei se noin mene. Lyhyet raajat auttavat esimerkiksi penkkipunnerruksessa. Ihan yksinkertaista mekaniikkaa.
Nyrkkeilyssä pitkistä raajoista voi olla apua, koska ulottuvuus on parempi. Tosin en tiedä nyrkkeilystä mitään, eli raajojen pituuserot eivät välttämättä ole merkitseviä siinä. - fysiikan ope
15+7 kirjoitti:
Ei se noin mene. Lyhyet raajat auttavat esimerkiksi penkkipunnerruksessa. Ihan yksinkertaista mekaniikkaa.
Nyrkkeilyssä pitkistä raajoista voi olla apua, koska ulottuvuus on parempi. Tosin en tiedä nyrkkeilystä mitään, eli raajojen pituuserot eivät välttämättä ole merkitseviä siinä.Et sitten ole ehtinyt mekaniikan opinnoissasi vielä (vääntö)momentteihin asti. Kyllä se pitkällä raajalla (vivulla) vaan nousee rauta paremmin. "Mikä voimassa voitetaan, se matkassa hävitään"
- firebird
15+7 kirjoitti:
Nyrkkeilyssä pitkistä raajoista voi olla apua, koska ulottuvuus on parempi. Tosin en tiedä nyrkkeilystä mitään, eli raajojen pituuserot eivät välttämättä ole merkitseviä siinä.En puhu pitkistä raajoista vaan pitkistä lihaksista. Bodaus josta tulee suuret lihakset pilaa lihasten toimivuutta. Taistelulaji-ihmiset treenaa vahvat lihakset, eli pitkät lihakset.
- 15+7
firebird kirjoitti:
En puhu pitkistä raajoista vaan pitkistä lihaksista. Bodaus josta tulee suuret lihakset pilaa lihasten toimivuutta. Taistelulaji-ihmiset treenaa vahvat lihakset, eli pitkät lihakset.
Sinulla on vain jotain mututuntumalla heitettyjä mielikuvia aiheesta. Taistelulajien harrastajat ovat heikkoja bodareihin ja voimanostajiin verrattuna. Oikeita riisikeppejä. Toki heillä on parempi kehon hallinta ja notkeus kuin voimaurheilijoilla, mutta eivät pärjää raa'assa voimassa ja siitähän tässä oli kyse. Ainakin sinä käytit sanoja ja vahva ja voima.
Lihaksen kiinnityskohta vaikuttaa sen pituuteen ja siihen ei voi vaikuttaa treenillä vaan geeneillä. Bodaus itsessään ei vielä pilaa toimivuutta, jos sen tukena tehdään muita lajeja. - firebird
15+7 kirjoitti:
Sinulla on vain jotain mututuntumalla heitettyjä mielikuvia aiheesta. Taistelulajien harrastajat ovat heikkoja bodareihin ja voimanostajiin verrattuna. Oikeita riisikeppejä. Toki heillä on parempi kehon hallinta ja notkeus kuin voimaurheilijoilla, mutta eivät pärjää raa'assa voimassa ja siitähän tässä oli kyse. Ainakin sinä käytit sanoja ja vahva ja voima.
Lihaksen kiinnityskohta vaikuttaa sen pituuteen ja siihen ei voi vaikuttaa treenillä vaan geeneillä. Bodaus itsessään ei vielä pilaa toimivuutta, jos sen tukena tehdään muita lajeja.No, itse asiassa hyvän nyrkkeilijän tekee nopeus ja myös hyvän taistelulaji osaajan. Nopeus menee jos bodaa. Minä en tiedä mitä puhuit, mutta aviomies sanoi, että se oli täyttä paskaa. Ei ne lihakset pitene, se on vain nimitys toisenlaiselle kehonrakennukselle.
- 15+7
fysiikan ope kirjoitti:
Et sitten ole ehtinyt mekaniikan opinnoissasi vielä (vääntö)momentteihin asti. Kyllä se pitkällä raajalla (vivulla) vaan nousee rauta paremmin. "Mikä voimassa voitetaan, se matkassa hävitään"
"Et sitten ole ehtinyt mekaniikan opinnoissasi vielä (vääntö)momentteihin asti. Kyllä se pitkällä raajalla (vivulla) vaan nousee rauta paremmin. "Mikä voimassa voitetaan, se matkassa hävitään"
"
Fysiikan ope ei ole käynyt salilla kuin k orkeintaan sunnuntaikuntoilijana, joten älä tule neuvomaan ;). Jos mitataan vain nostettuina kiloina, niin pitkät kädet ovat hyödyksi esimerkiksi maastavedoissa, mutta ei penkissä. Asiaan vaikuttaa myös lihaksen kiinnityskohta.
Useamman nivelen ja lihasryhmän liikkeiden biomekaniikka on aika monimutkaista. Voisin kaivaa pari asiaan liittyvää paperia, mutta en taida jaksaa. Joku muu voi etsiä Google Scholarista "bench press biomechanics". - 15+7
firebird kirjoitti:
No, itse asiassa hyvän nyrkkeilijän tekee nopeus ja myös hyvän taistelulaji osaajan. Nopeus menee jos bodaa. Minä en tiedä mitä puhuit, mutta aviomies sanoi, että se oli täyttä paskaa. Ei ne lihakset pitene, se on vain nimitys toisenlaiselle kehonrakennukselle.
"Minä en tiedä mitä puhuit"
Ai mikä on paskaa? Minä tiedän mistä puhun. Olen lukenut vähän liikuntalääketiedettä ja biomekaniikkaa ja treenaan itsekin. Mihin aviomiehesi kommentti perustuu?
"Lihaksen kiinnityskohta vaikuttaa sen pituuteen ja siihen ei voi vaikuttaa treenillä vaan geeneillä."
Tämä on fakta. Lihaksen pituus ei muutu mihinkään treenillä ja ei ole olemassa "toisenlaista" kehonrakennusta, jota kutsuttaisiin tuolla termillä. Hyvin ohuet lihakset joiden päällä ei ole rasvaa näyttävät kenties pidemmiltä kuin pyöreiksi bodatut lihakset, mutta sitten varmaan voidaan kutsua myös maratoonarin "lihaksia" pitkiksi ja vahvoiksi. - firebird
15+7 kirjoitti:
"Minä en tiedä mitä puhuit"
Ai mikä on paskaa? Minä tiedän mistä puhun. Olen lukenut vähän liikuntalääketiedettä ja biomekaniikkaa ja treenaan itsekin. Mihin aviomiehesi kommentti perustuu?
"Lihaksen kiinnityskohta vaikuttaa sen pituuteen ja siihen ei voi vaikuttaa treenillä vaan geeneillä."
Tämä on fakta. Lihaksen pituus ei muutu mihinkään treenillä ja ei ole olemassa "toisenlaista" kehonrakennusta, jota kutsuttaisiin tuolla termillä. Hyvin ohuet lihakset joiden päällä ei ole rasvaa näyttävät kenties pidemmiltä kuin pyöreiksi bodatut lihakset, mutta sitten varmaan voidaan kutsua myös maratoonarin "lihaksia" pitkiksi ja vahvoiksi.Kyllä on toinen tapa kasvattaa lihaksia, tietyillä liikkeillä. Isoilla bodarilihaksilla ei tee mitään.
- 15+7
firebird kirjoitti:
Kyllä on toinen tapa kasvattaa lihaksia, tietyillä liikkeillä. Isoilla bodarilihaksilla ei tee mitään.
No sovitaan vaikka sitten niin. Tästä aiheesta on turha vääntää enempää.
- ohnoes
firebird kirjoitti:
Kyllä on toinen tapa kasvattaa lihaksia, tietyillä liikkeillä. Isoilla bodarilihaksilla ei tee mitään.
Lihaksella on ominaisuus onko se pieni vai iso. Jälkimmäisen saa bodaamalla ja se on todennäköisesti vahvempi kuin pienempi lihas. Eri asia on minkä kokoinen lihas sopii mihinkin aktiviteettiin. Hermottamalla lihas optimoidaan jotain tiettyä lajia ajatellen.
Bodarilla on paljon lihaksia ja hän on vahva, toisin kuin lihakseton. Eri asia mihin nykyään tarvitaan vahvuuttaa jos ei harrasta voimanostoja. Ainakin lihaksikkuus on esteettistä ja kertoo vahvasta itsekurista (treenaaminen ja tarkka dieetti). Roinaajat toki erikseen. - ätmi
firebird kirjoitti:
Helposti. Testiin vastanneiden vastaus kysymyksiin kuten onko joku katsonut sinua
niin ettet pitänyt ja 20 vastaavaa kysymystä luettiin, että nainen on kohdannut väkivaltaa.Miksi vähättelet naisten kohtaamaa väkivaltaa?
- ätmi
15+7 kirjoitti:
Nyrkkeilyssä pitkistä raajoista voi olla apua, koska ulottuvuus on parempi. Tosin en tiedä nyrkkeilystä mitään, eli raajojen pituuserot eivät välttämättä ole merkitseviä siinä.Nyrkkeilyssä pitkäraajaiset joutuvat pitämään vastustajan kauempana, lyhytraajainen on pussausetäisyydellä niskan päällä.
- Vahvuutta tarvitaan
ohnoes kirjoitti:
Lihaksella on ominaisuus onko se pieni vai iso. Jälkimmäisen saa bodaamalla ja se on todennäköisesti vahvempi kuin pienempi lihas. Eri asia on minkä kokoinen lihas sopii mihinkin aktiviteettiin. Hermottamalla lihas optimoidaan jotain tiettyä lajia ajatellen.
Bodarilla on paljon lihaksia ja hän on vahva, toisin kuin lihakseton. Eri asia mihin nykyään tarvitaan vahvuuttaa jos ei harrasta voimanostoja. Ainakin lihaksikkuus on esteettistä ja kertoo vahvasta itsekurista (treenaaminen ja tarkka dieetti). Roinaajat toki erikseen.kun puolustetaan naista maahantunkeutuneita raiskaajia vasttan
- twiikeri1
ätmi kirjoitti:
Miksi vähättelet naisten kohtaamaa väkivaltaa?
Miten tuo kirjoittajan viesti mitään väkivaltaa vähätteli? Eikö siinä kommentoitu vaan yhden tutkimuksen tekotapaa, ei sen aihetta. Itse luin lehdestä siitä, ja aika liioitellulta ne luvut kuulosti.
- twiikeri1
15+7 kirjoitti:
Lihaksen kiinnityskohta vaikuttaa sen pituuteen ja siihen ei voi vaikuttaa treenillä vaan geeneillä. Bodaus itsessään ei vielä pilaa toimivuutta, jos sen tukena tehdään muita lajeja.Oikea mies ei mitään bodaamista (ja siihen sis. horpanvetoa) tarvi. Riittää kun on hyvä kunto, jonkun verran lihasta ja pieni rasva%. Oikean näköisen miehen voi ottaa sänkyyn, grillibroilerin näköisen bodaajan marinoin ja pukkaan uuniin.
- treeni on helppoa
ohnoes kirjoitti:
Bodarilla on paljon lihaksia ja hän on vahva, toisin kuin lihakseton. Eri asia mihin nykyään tarvitaan vahvuuttaa jos ei harrasta voimanostoja. Ainakin lihaksikkuus on esteettistä ja kertoo vahvasta itsekurista (treenaaminen ja tarkka dieetti). Roinaajat toki erikseen.Itsekuria tarvii jottei treenaisi liikaa ja oikean dieetin noudattaminen ei ainakaan harrastelija tasolla vaadi mitään kuria, jos vaatii niin silloin se on vääränlainen dieetti.
- urpo !! =D
Siis hetkinen? Otetaan nyt fiktiivinen mies tähän:
Pituutta 170 cm ja mustan vyön karateka,judoka
5 tähden ninja ja vapaaottelia..Usko kultaseni, ettei tekniikka näy lihaksissa..
Joten mahtaa lentää laidan yli =D
Ei tekniikka ja taito näy =D
- twiikeri1
Juuri niin. Naisten pitäisi vaatia enemmän miehiltä, ja usein myös miesten naisilta. Nykymiehet on henkisesti ja fyysisesti kehittymättömiä, koska kukaan ei niiltä kehitystä vaadi, naisille kelpaa mikä vaan, ja jos ei kelpaa mennään maksullisiin. Onneksi omaa miestä ei tarvi usuttaa mihinkään, on fiksu ja timmi omasta aloitteestaan.
- firebird
Omani on yksi maailman taitavimmista taistelulajiexperteistä. Kuuluisa isä, ei halua mistään hinnasta kuuluisaksi, joten ei ole tehnyt uraa. Minusta se on äärettömän seksikästä. Jos hän kuolisi, en tietäisi miten olla miehen kanssa joka ei ole.
- just joo...
firebird kirjoitti:
Omani on yksi maailman taitavimmista taistelulajiexperteistä. Kuuluisa isä, ei halua mistään hinnasta kuuluisaksi, joten ei ole tehnyt uraa. Minusta se on äärettömän seksikästä. Jos hän kuolisi, en tietäisi miten olla miehen kanssa joka ei ole.
Miten voi olla yksi maailman taitavimmista taistelujaliexperteistä olematta kuuluisa?
- suomalainenNykymies
Minä vaan röhnötän sohvalla ja kiskon kaljaa. Sossu ja kela maksavat kaikki menoni. Jos tulee römpsää mieli, niin lähden Tallinnaan. Matkat ja huoran maksan myymällä tuliaisviinat juoppokavereilleni, kuittaavat kaiken korkoineen.
Kalja ja pillu on nykyisin ilmaista. Miksi piittaisin naisten tai miestenkään vaatimuksesta? - firebird
just joo... kirjoitti:
Miten voi olla yksi maailman taitavimmista taistelujaliexperteistä olematta kuuluisa?
Helposti. Itse asiassa sellainen ei sa kertoa olevansa. Minä taas kertoilen kun tykkään. Suomesta en tiedä toista sen tasoista. Tyyli hyvin lähellä Jet Litä, joka on kunfun maailmanmestari.
- söokh
firebird kirjoitti:
Taito mitataan kilpailuissa, ei treeneissä.
- .,.,.,.
firebird kirjoitti:
Helposti. Itse asiassa sellainen ei sa kertoa olevansa. Minä taas kertoilen kun tykkään. Suomesta en tiedä toista sen tasoista. Tyyli hyvin lähellä Jet Litä, joka on kunfun maailmanmestari.
Et ole selvästikään kiinnostunut yhtään miehesi harrastuksesta, koska kirjoitit kung fun väärin. Tykkäät vain hänen statuksestaan harrastuspiirien kinginä.
- näinn
firebird kirjoitti:
arvaan, ettei mies ole suomalais alkuperää...
- firebird
söokh kirjoitti:
Taito mitataan kilpailuissa, ei treeneissä.
No jos on treenitappeluissa pistänyt jo nuorena mestareita turpaan. Nämä kommentit osoittavat vain, että ette tiedä asiasta mitään. Oltiin oltu jo yhdessä kolme vuotta ennenkuin kertoi edes minulle.
- firebird
näinn kirjoitti:
arvaan, ettei mies ole suomalais alkuperää...
Ei hänellä ole mitään harrastuspiirejä, jos mitään opittavaa ei ole, mitä sellaisilla tekee. Kyllä häntä kaverit ja tutut paljon kunnioittavat, kun ovat itse usein jotain kovia jätkiä. Minä harrastan itse k ng fua, en osaa kirjoittaa juuri mitään oikein enääb kun
ikää tulee lisää. On hänellä saksalaisia ja espanjalaisia juuria, mutta vanhemmat suomalaisia. Onko Itä-Helsinki ulkomailla? Itsekin olen rotusekoitus. - firebird
firebird kirjoitti:
No jos on treenitappeluissa pistänyt jo nuorena mestareita turpaan. Nämä kommentit osoittavat vain, että ette tiedä asiasta mitään. Oltiin oltu jo yhdessä kolme vuotta ennenkuin kertoi edes minulle.
No ei se mun mies kyllä ihan mikään kevyt sarjalainen ole, kun frendi hyökkäs kännissä kimppuun ja se yritti vastata kevyesti, murtui leukaluu siltä. Ei se ole sen jälkeen uskaltanut edes lyödä ketään. Se nyt on sellainen tavara juhta, se kantaa melkein talon.
- ohnoes
just joo... kirjoitti:
Baariasiamestari kehui firebirdiä iskiessään olevansa maailman kuuluu kung fu taistelija, mutta koska on vaatimaton mies, ei mainosta tätä sen kummemmin tai edes kilpaile missään. Ihanaa ajatteli fb lähtiessään 20 minuutin tuttavuuden jälkeen panemaan baaritaistelijan kanssa.
- twiikeri1
firebird kirjoitti:
Aika jännä, kun mullakin ukko on alansa maailman top10:ssä. Ala vaan on ihan eri. Meillä kans mies ei halua kertoilla siitä, mutta minä tykkään. Erityisesti tykkään kun miehen tutuilta kuulee aiheesta juttuja, ja näyttävät kuvia ukosta valtiomiesten ja kenraalien seurassa. Nolottaa vähän tunnustaa että oon sillälailla 'leuhka'.
- firebird
twiikeri1 kirjoitti:
Aika jännä, kun mullakin ukko on alansa maailman top10:ssä. Ala vaan on ihan eri. Meillä kans mies ei halua kertoilla siitä, mutta minä tykkään. Erityisesti tykkään kun miehen tutuilta kuulee aiheesta juttuja, ja näyttävät kuvia ukosta valtiomiesten ja kenraalien seurassa. Nolottaa vähän tunnustaa että oon sillälailla 'leuhka'.
Joo, mä oon kans vähä leuhka :). Ja hitto kun se tekee niitä liikkeitään ja toisinaan, kun on joku hätätilanne ja se hoitaa tilanteen kuin jossain kung fu leffassa, se on upeaa katottavaa. Ei se itse kerro koskaan ja koulutukseen myös kuuluu, ettei saa kertoa, mut huomasin yhdessä vaiheessa, kun mulla on asia mitä en kerro koskaan, niin hänen mielestään se on taas hieno juttu jota
se tykkää kertoa kaikille ja mä en haluis et ketään tietää (hyvin eri tyyppinen asia), aloin miettimään, et miten kaikki nää ihmiset tietää nämä 2 asiaa, mitä emme halua kertoa, toinen meistä leuhkii :) - twiikeri1
firebird kirjoitti:
Joo, mä oon kans vähä leuhka :). Ja hitto kun se tekee niitä liikkeitään ja toisinaan, kun on joku hätätilanne ja se hoitaa tilanteen kuin jossain kung fu leffassa, se on upeaa katottavaa. Ei se itse kerro koskaan ja koulutukseen myös kuuluu, ettei saa kertoa, mut huomasin yhdessä vaiheessa, kun mulla on asia mitä en kerro koskaan, niin hänen mielestään se on taas hieno juttu jota
se tykkää kertoa kaikille ja mä en haluis et ketään tietää (hyvin eri tyyppinen asia), aloin miettimään, et miten kaikki nää ihmiset tietää nämä 2 asiaa, mitä emme halua kertoa, toinen meistä leuhkii :)Joo se on jotenkin helpompi olla leuhka puolison tekemisistä kuin omista. Minusta yks ykkösjuttu on kun miehen työhön sis. univormu. Ja se tuollainen pitkärunkoinen mies on sellaisessa komea. :-)
- mistäs tiedät...
... vaikka tuo olisi kolminkertainen tohtori? Ei työ ole aina fyysistä.
- Mies-21v
Ainakin ko. miehellä on varsin hyvä lihaserottuvuus. Tiedä vaikka olisi nähnyt paljonkin vaivaa pärjätäkseen omassa lajissaan (mikä se sitten onkaan) - punttien nostelu nyt ei ole vaan hänen juttunsa. Eikä kaikille edes kasva lihaksia vaikka miten haluaisi...
- ohnoes
Kuikeloilla on aina hyvä "lihaserottuvuus". Vähän kuten läskeillä naisilla on isot tissit.
Lihasten kasvatus on aika yksinkertaista. Se on vain on äärimmäisen hidasta. Useimmilla salillakävijöillä ei ole hajuakaan mitä he siellä tekevät, joten ei kannata uskoa kaikkia, jotka väittävät, että lihasmassan kasvatus olisi mahdotonta. - Miksi sitä
ohnoes kirjoitti:
Kuikeloilla on aina hyvä "lihaserottuvuus". Vähän kuten läskeillä naisilla on isot tissit.
Lihasten kasvatus on aika yksinkertaista. Se on vain on äärimmäisen hidasta. Useimmilla salillakävijöillä ei ole hajuakaan mitä he siellä tekevät, joten ei kannata uskoa kaikkia, jotka väittävät, että lihasmassan kasvatus olisi mahdotonta.lihasmassaa pitäisi kasvattaa?
- ohnoes
Miksi sitä kirjoitti:
lihasmassaa pitäisi kasvattaa?
Lihakset parantavat ulkonäköä, nostavat miehen tasoa ja omalla tavallaan lisäävät itseluottamusta.
- No voi voi...
Etkö ole lihaksistasi huolimatta saanut naista?
- Ehkä kaveri on
vaan yksinkertaisesti hyvä panemaan?
- Tuohan oli
tehty vartavasten teille naruille, jotta voisitte elää harhoissanne. Samaa sarjaa kuin kaikki nörttileffat yms. joissa ruma tai tavismies saa kaunottaria sormia napsauttamalla. Turha siitä on naisille olla katkera kun tosielämässä niin ei käykään.
- rew..
Muistan kun hakkasin yhden lihaksikkaan päätä pidemmän miehen kerran baarin pihalla kun se alkoi jotain aukomaan. Itse en pahemmin treenaa ja olin varmaan 25 kg kevyempikin.
- Ei nainen ole
mikään "palkkio" joka ansaitaan.
- pimpulapalkka
Totta kai on.
- Pitäisi olla
Nyt hommassa ei ole mitään järkeä
- Just näin
Naistenko vuoksi sä siellä salilla käyt?
- Toytgui
Kyllä pariutumistaito on taito ja treenaamalla se hankitaan. Treeni on kuitenkin ihan muuta kuin lihaskuntoa. (Toki hyvä kuntokin on viehättävyyttä lisäävä tekijä.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928