alko ja laihdutus...

rasvakone...

Kuinka nopeasti alkaa paino tippua jos jättää alkon,oluen ja turhat herkut pois??On tuota kiloja reilusti kertyny noin.30.kiloo liikaa nyt tosissani meiaan ruveta kuntokuurille.Ja olen nainen....

7

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idamarie21

Osta Antisalt tabletteja. Maksaa alle kympin saa ihan nuista isoimmista marketeista ja Tokmannilta. Oikeesti laittavat mahan toimimaan ja tehoavat. Vettä kannattaa juua hulluna ja vihreetä teetä. Sitte liikkua tietenki. Jättää makaronit ja pastan pois. Ne oikeesti laittaa kauheen turvotuksen. Riisiä ja perunaa suosittelen. Ja tiiän mistä puhun ku oon ite joskus itekkin lihonut niin huomannu tässä muutaman vuoden kuluessa aina kun nuita neuvoja noudattanu niin paino tippunu heti. Saa sitä leipääki syyä mutta kuhan paahtaa sen niin se ei semmosena pullamössönä turpoa mahassa vaan sulaa heti.

• idamarie21

niin ja jos jotain herkkuja tekee mieli niin suosittelen vaikka suolapähkinöitä. Typerää nykyään ku kaikki lehdet sun muut käskee syömään pelkkää salaattia suunnilleen ja näännyttään itteesä. Ei semmonen tehoa ja siksi ihmiset ei ees laihdu ku sen jälkeen syövät kahta kauheemmin. Ja jos sokerisia juttuja tekee mieli niin osta hunajaa ja laita sitä teehen. Tuo oikeesti tehoaa ja hunaja ei mua ole koskaan lihottanut.

• Päivän vitsi
        idamarie21 kirjoitti:

niin ja jos jotain herkkuja tekee mieli niin suosittelen vaikka suolapähkinöitä. Typerää nykyään ku kaikki lehdet sun muut käskee syömään pelkkää salaattia suunnilleen ja näännyttään itteesä. Ei semmonen tehoa ja siksi ihmiset ei ees laihdu ku sen jälkeen syövät kahta kauheemmin. Ja jos sokerisia juttuja tekee mieli niin osta hunajaa ja laita sitä teehen. Tuo oikeesti tehoaa ja hunaja ei mua ole koskaan lihottanut.

Oli kyllä huonoimmat laihdutusneuvot mitä olen kuullut.

Lihavuus on eri asia kuin "turvotus".

• Harmaasuolattu
        idamarie21 kirjoitti:

Syö pähkinöitä ilman suolaa! Suolahan kerää nestettä elimistöön. Suolattomia pähkinöitä ja manteleita. Pitävät hyvin nälkää pois.

• Kokeile

Ei sitä kukaan voi tietää muuten kuin kokeilemalla.

Toisella lähtee nopeasti, toisella ei lähde mitään.

Suosittelen tiukkaa vhh:ta ainakin aluksi, niin saat nopean startin ja sitäkautta lisää motivaatiota, eikä epätoivo pääse iskemään.

• 25 kiloa vielä...

Riippuu paljon alkon määrästä, paljonko alkaa tippua. Suosittelen korkeintaan kerran viikossa alkoa ja sittenkin vain kirkasta tai kuivaa valkkaria. Leipä minimiin, max. 2 palaa päivää kohden ja pasta ja riisi, myös peruna kokonaan pois.Itse noudatan vihannes-kana-kala-ruokavaliota lisättynä 2 hedelmä/marja-annoksella päivää kohden ja silti paino tippuu vain puoli kiloa viikossa jos aina sitäkään. Kerta-annos kalaa tai kanaa on 50 grammaa ja vihanneksia noin 400 grammaa. Niin, ja en ole koskaan syönyt ns. herkkuja.

• 17+12

Voi olla, että paino tippuu aika nopeastikin aluksi koska kehon nesteet lähtee liikkeelle. Riippuu tietenkin paljolti siitä mitä ja miten syöt ja liikutko, ja paljonko herkkuja ja alkoa on aiemmin mennyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe