Hei!
Samainen viesti on myös toisella palstalla, kopsaan tämän tännekin.
Olen 23vuotias nainen pienestä maalaiskylästä Keski-Suomesta. Asun täällä 3 koirani kanssa mökissä. Etsin sähköpostitse tapahtuvaan kirjoitteluun kavereita (naispuolisia), olen kihloissa joten en etsi miehistä seuraa.
Vapaa-aikaani kulutan lenkkeillen, ruokaa tehden, netissä surffaillen, pleikkaria pelaillen, telkkaria katsoen, pihahommia tehden.. Mitä nyt ikinä keksiikään.
Viihdyn täällä maalaisympäristössä ja tykkään liikkua luonnossa. Tykkään myös mökkeilystä ja kalastuksesta.
Luonnettani voisin kuvailla että olen huumorintajuinen, omat mielipiteet omaava, rehellinen, kuuntelevainen, auttavainen, hyvin eläinrakas, välillä temperamenttinenkin, stressaan myös välillä ihan liikaakin, osaan myös olla hyvin rento. Tykkään keskustella ja pohdiskella asioita.
Huonoja puoli minussa on että kiroilen välillä ihan liikaa, suutun joskus helposti jos joku asia ei onnistu, toisaalta, lepyn myös aika nopiaan. Ärsyttää vaan jos kauan koittaa saada jotain onnistumaan eikä se meinaa onnistua, voi meikäläisellä olla hermot kireällä :)
Musiikkimakuna eniten menee rock ja iskelmä. Elokuvista katon eniten kauhua ja jännitystä.
En polta, alkoholia välillä käytän kotosalla. Baareissa en käy.
En opiskele, enkä käy töissä tällä hetkellä. Tarkoitukseni on alkaa opiskelemaan jotain alaa aikuiskoulutuksessa.
Olisi mukavaa, jos löytäisin ystäviä, joita voisi tavata mahdollisesti ihan tosielämässäkin. On tylsää olla yksin. Voit olla kauempaakin, se ei ole este. Mulla on auto, jolla voi kulkea.
Jos nappaa mun kirjoitus, viestittele sähköpostiini [email protected]
Ystäviä 014 alue tai kauempaa?
Katariina********
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22718