Naisten viestit

sinkkumies.

Miksi edes vaivaudutte vastaamaan 2-3 rivin sepustuksia kun mies on sentään kertonut että haluaa tutustua ja kirjoittanut kunnolla. Jättäkää sitten kokonaan vastaamatta jos ei kiinnosta tai sanokaa että ei kiitos. Ärsyttävää kun nainen vastaa että joo, oot mielenkiintoinen ja haluaa tutustua ja sitten kun itse vastaa takas niin naisesta ei kuulu mitään enää.

11

300

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 34.

Naisille on turha kirjoittaa mitään. Mene baariin niin saat sata kertaa helpommin tutustua naisiin. Itse olen ainakin saanut joskus ja nyt minulla on vaki tyttöystävä jonka löysin baarista.

• Tuuli Tuule

Et taida vaan riittävän kiinnostava :-). Siinä on loppujen lopuksi koko tarinan ydin.

Tutustuminen on oikeasti tosi vaikeaa .... pitäisi osata koko ajan viedä sitä juttua niin eteenpäin että vastapuolella on helppo vastata. Esitä kysymyksiä - varmasti on paljon juutuja mitä haluat tietää uudesta tuttavuudesta ..
      Näinhän tämä menee ihan livenäkin... jotta juttu luistaa

Toinen on se ettei sorru inttämään tai jankkaamaan ... tai tyrmää toisen ajatuksia

Chättäilin muuten tuossa ihan just yhden miehen kanssa ... 3 viestin jälkeen hän vaan häipyi sanomatta mitään... Luulen että hän ei vaan enää keksinyt mitä kirjoitella... ainoa minkä halusi tietää oli missä asuin... muutama viesti meni kun kyselin ....
      Tuli taas mieleen että olisiko pitänyt auttaa miestä mäessä ja aktiivisesti viedä juttua eteenpäin, kun mies ei selvästi osaa... mutta ehkä hän ei sitten ole ihan minunlainen ihminen?

Olen tiestysti samaa mieltä ettei ole missään tapauksessa hyvää tai hyväksyttävää käytöstä vaan häppästä, en nyt vaan enää jaksa välittää. Jos peruskäytöstavat ovat noin hukassa, niin ehkei hän kuulu minun maailmaan

• Just näin

''Tuli taas mieleen että olisiko pitänyt auttaa miestä mäessä ja aktiivisesti viedä juttua eteenpäin, kun mies ei selvästi osaa... mutta ehkä hän ei sitten ole ihan minunlainen ihminen?''

No ei kai se ole pelkästään miehen tehtävä viedä sitä keskustelua eteenpäin? Siihenkin tarvitaan kaks osapuolta.

• 15+8

Niin naisen ei kuulu pitää keskustelua yllä. Tttu mikä idiootti. Kyllä kuule se nainen joka oikeasti on kiinnostunut pitää sitä keskustelua yllä. Toimit samoin kun moni muu. Jos kuva ei miellytä ei myöskään asiallinen keskustelukaan.

• Sinkkumies 40

"Et taida vaan riittävän kiinnostava :-). Siinä on loppujen lopuksi koko tarinan ydin. "

... sanoo ihminen, joka tietää jo ilman tutustumistakin, onko mies kiinnostava vai ei. Ilmankos prinsessa-syndroomasta kärsiviä naisia on niin paljon. No, ehkä kannattaa hakea se jännittävä mies sieltä baarista.

• mies.

Naiset ei keksi mitään kirjoitettavaa eikä kysyttävää ja siksi kirjoittavat vain kolme riviä

• nainen.

Miehet eivät keksi mitään kirjoitettavaa eikä kysyttävää, siksi he kirjoittavat vain kolme riviä.

• JK pop

Niinkö?

• deittaaja

just tällä palstalla on ollut jumalaton polemiikki kun naiset ei vastaa mitään! että voisi nyt jotain vastata kun mies kirjoittaa vaikkei kiinnostaisi...!!!
      Koittakaa nyt reppanat päättää ,hauatteko että vastataan vai ei???
      kiinnostusta ei voi väkisin ilmasta, eikä siihen pakottaa! sori nyt vaan

• Sinkkumies 40

Eiköhän kyse nyt ollut siitä, että miksi vaivautua edes vastaamaan miehelle niitä kokonaista yhtä tai kolmea riviä, jos ei ole aikomustakaan tehdä tuttavuutta ? Vaikka ei sen puoleen, tuohan on vain osoitus siitä, että naisella on liian monta rautaa tulessa kun ahnehditaan liikaa.

• nirso nainen.

Olit liian ruma, siitä se aina johtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4949
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4669
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4143
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      101
      4057
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3074
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2808
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2747
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2722
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2713
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2554
    Aihe