Miksi rasvakarpit ovat keskivartalolihavia ja sairaan näköisiä?
Rasvakarpit lihavia ja sairaan näköisiä
13
87
Vastaukset
- Onko vai eikö
Keitä tarkoitat rasvakarpeilla?
PS. Vieläkö sinulla on ne satiaiset? - VP?
Liikaa rasvaa, ei ollenkaan liikuntaa. Lopputulos on taattu.
- Fiksu Finn
Keskivartalo lihavuus ja sairas ulkonäkö ei ole ainot mnerkit !
Rasva pappojen Tyhmyys paistaa jopa keskiyöllä häikäisevästi minun silmiini- THL: late
Puustinen : Vieläkö mummosi painii ?
- vastarannan kiiski
Älä valehtele, kun et tiedä mistä puhut.
Luonnon rasvaa käytävät ovat iholtaan paljon terveemmän näköisiä kuin esimerkiksi kasvissyöjät. Ja siksi toiseksi, Se ei ole sinun busines mitä kukakin syö, että pidä pienempää meteliä. Olet tämän palstan mätämuna häiriköiden ilman mitään kunnon asiallista kokemusta tai tietoa. Mene valehtelemaan valehtelijoiden foorumiin ja vie ne joo joo porukkasi mukanasi
Olen seuraillut ilman osaanottoa älyttömyyksisäsi.
Siis olet naurettava pelle.- Peltokenkku on pelle
Peltokenkku on pelle
- prrööött
Peltokenkku on pelle kirjoitti:
Peltokenkku on pelle
Rasvakarpeilla on pidätys ongelmia pitävät vaippoja ettei tule kurat housuun kun hakevat kaupasta siankylkeä ja täysmaitoa
- vastarannan kiiski
Peltokenkku on pelle kirjoitti:
Peltokenkku on pelle
En tunne enkä tiedä, mutta itse näin allekirjoitat oman hölmöytesi.
- peltokenkku on pelle
vastarannan kiiski kirjoitti:
En tunne enkä tiedä, mutta itse näin allekirjoitat oman hölmöytesi.
Minä olen omasta mielestänikin hölmö, mutta sinun pitää peltokenkku opetella kirjoittamaan ilman kirjoitusvirheitä ja noita muutamaa muutakin sinut paljastavaa juttua jos meinaat anonyyminä tekstailla.
- vastarannan kiiski
peltokenkku on pelle kirjoitti:
Minä olen omasta mielestänikin hölmö, mutta sinun pitää peltokenkku opetella kirjoittamaan ilman kirjoitusvirheitä ja noita muutamaa muutakin sinut paljastavaa juttua jos meinaat anonyyminä tekstailla.
Näytät itse arvostelevan itseäsi. Se on oikein nerouden huippu.
- peltokenkku on pelle
Näytät itse arvostelevan itseäsi. Se on oikein nerouden huippu.
Kyllä, myönnän olevani tyhmä. Olen ollut monessa asiassa väärässä, se on oppimisen merkki.
Minulle oppiminen on omien erehdyksien välttämistä ja uusien asioiden omaksumista. Mitä oppiminen sinulle on? - vastarannan kiiski
peltokenkku on pelle kirjoitti:
Kyllä, myönnän olevani tyhmä. Olen ollut monessa asiassa väärässä, se on oppimisen merkki.
Minulle oppiminen on omien erehdyksien välttämistä ja uusien asioiden omaksumista. Mitä oppiminen sinulle on?Ihminen oppii joka päivä jotain uutta, sanotaan.
Mutta mitä tekemistä on oppimisen kanssa ja häiriköinnillä?
Jotkut tykkää oppia uusia asioita, toiset taas saa nautinnon kanssa kirjoittajien kiusaamisesta. - peltokenkku on pelle
Ihminen oppii joka päivä jotain uutta, sanotaan.
Mutta mitä tekemistä on oppimisen kanssa ja häiriköinnillä?
Jotkut tykkää oppia uusia asioita, toiset taas saa nautinnon kanssa kirjoittajien kiusaamisesta."Ihminen oppii joka päivä jotain uutta, sanotaan."
Tätä toivon todellakin itselleni
"Mutta mitä tekemistä on oppimisen kanssa ja häiriköinnillä?"
Häiriköinti. Mikä on häiriköintiä? Onko häiriköintiä se että jakaa väärää informaatiota? Minä haluan kirjoittaa vain asiaa vhh:sta. Pidän itseäni kriittisenä kirjoittajana. Ja minkä takia pitäisi kirjoittaa aina sillä samalla nimimerkillä?
Kirjoittakaa asiaa. Asiapitoista tekstiä tuskin kukaan haluaa poistattaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5222510Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032158Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101353Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491333- 971318
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621121Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise911096Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035