Olen sinkku koska minulla on 598 kriteeriä toiselle ihmiselle. Jos haluan vielä joskus olla parisuhteessa pitää minun luopua niistä.
Ja niinpä kysyn nyt mikä on ehdottomin ei teille, eli saat vain yhden kriteerin mikä on kriteerisi???
Minun ainut kriteeri toiselle on:Järki
vain yksi kriteeri
13
88
Vastaukset
- Ihana mies
Nainen voi olla melkein mitä vain, kunhan on myös onneton reppana, jota voin määräillä tahtoni mukaan.
- vähän yritystä.
Muotoilisitko tuon yhteen sanaan, kuten esim, läheisriippuvainen.
- vähän yritystä.
- Ihana mies
vähän yritystä. kirjoitti:
Jos halusit yhdellä sanalla, olisit voinut mainita sen viestissäsi. Kriteeri ei ole sama asia kuin sana.
- no niin lapset
Ihana mies kirjoitti:
Jos halusit yhdellä sanalla, olisit voinut mainita sen viestissäsi. Kriteeri ei ole sama asia kuin sana.
Keskiverto 7 vuotiaskin ymmärtää tuon.
Ymmärrän kyllä halusi vain trollata tämän toisiin sfääreihin mutta
tajusit kyllä.
Koska tämä ei ole sinun juttusi niin ota kaikki kriteerisi mukaasi pistä luuriisi sellainen ohjelma kun tinder ja katso sieltä itsellesi puoliso.
Jos sen jälkeen oletkin sinkku niin ainakin onnelinen sellainen =D - Ihana mies
no niin lapset kirjoitti:
Keskiverto 7 vuotiaskin ymmärtää tuon.
Ymmärrän kyllä halusi vain trollata tämän toisiin sfääreihin mutta
tajusit kyllä.
Koska tämä ei ole sinun juttusi niin ota kaikki kriteerisi mukaasi pistä luuriisi sellainen ohjelma kun tinder ja katso sieltä itsellesi puoliso.
Jos sen jälkeen oletkin sinkku niin ainakin onnelinen sellainen =DNoin siinä käy, kun käyttää sanoja, joiden merkitystä ei ymmärrä. Sitten joutuu seivailemaan ja hölisemään niitä näitä peittääkseen nolostuksensa.
- mies 28v
vähän yritystä. kirjoitti:
Syvällinen tunne älyllisyys
- firebird
Hyvyys.
- sinun0
uskollinen
- saat vain yhden
Järkevä.
- tuubajorma
Rakastaa minua
- Marianne89
Komppaan, aidot tunteet on se kaikista tärkein. Sen jälkeen tulee ne muut.
- nainen4
miehelle ainoa kriteeri tottelevainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254803Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1303256Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832449Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228