On ihmisiä, jotka eivät vähääkään piittaa, vaikka loukkaavat ja satuttavat toisia. Moni pettäjä pettää ihan silkasta itsekkyydestä ja mukavuudenhalusta tai kostaakseen sen, ettei kumppani tanssi hänen pillinsä mukaan. Myös moni kakkonen suorastaan nauttii siitä, että jotakuta satutetaan hänen avullaan. Heitä suorastaan kutkuttaa kilpailutilanne ja se, että tuntevat olevansa "parempia" kuin joku muu. Näkeehän sen jo siitä, että tälläkin palstalla moni pettäjä ja kakkonen suorastaan elvistelee tekemisillään. Ok, osa on tietty provoja mutta eivät suinkaan kaikki.
Miksi ei uskalleta sanoa suoraan, että tämmöisiä ilkeita ja sikamaisia ihmisiä on oikeasti olemassa ja valitettavan paljon. Miksi pettämistä aina yritetään selitellä ja kaunistella eikä sanota suoraan, että jotkut ihmiset oikeasti ovat vaan helkutin itsekkäitä ja ilkeitä. Ei siihen sen kummempia selittelyjä tarvitse.
Kerrankin suoraa puhetta
5
228
Vastaukset
- niin.
Pelimiehestä olet oikeassa. Kaikki kakkosnaiset eivät halua pahaa vaimolle. Mutta on vaimoissakin osa sellaisia jotka kostavat miehelle (tarkoituksellisesti) sillä tavoin, että tämä kostaa taas kaiken kakkoselle. Kuten ennenkin. Vaimo ei halua jättää edes kakkosta ilman rangaistusta, jos tämä tapaa vielä miehen, koska 2. nainen rakastaa.
Näin vaimo ja pelimies on aina siellä parhaassa asemassa. Kakkonen kärsii, kestää kaiken. Mies ottaa uuden nuoren naisen. Ja uusia kakkosia. Ex-kakkonen on yksin, oltuaan paljon aiemminkin yksin. Reilu peli? =O- Opetus
Eli mitä tästä opimme...ei kannata lähteä pelehtimään varattujen kanssa! Se päättyy sydänsuruihin!!!...
- Niinpä....
Minun exäni petti silkasta huvittelunhalusta, vaikka olimme vastarakastuneita ja muutimme juuri yhteen asumaan. Hänestä oli hauska tehdä uusia valloituksia netissä ja tapailla näitä naisia salaa. Nämä eivät edes olleet hänen tyyppiään, jotkut reippaasti vanhempiakin, kunhan vain pönkitti egoaan vaihtelevalla ihailijajoukolla.
Erosimme syksyllä kun koko kaameus tuli päivänvaloon. Mies edelleen roikkuu minussa ja vonkaa takaisin kotiin. Mies ei millään käsitä, että olen henkisesti täysin rikki tapahtuneesta. En tiedä onko hän niin tyhmä ettei käsitä, vai onko hän niin itserakas, että luulee minun antavan kaiken anteeksi. Hänen pelleilystään ei myöskään saa puhua, se on ehdoton tabuaihe. Miehellä on otsaa jopa suuttua minulle, jos viittaan siihen syynä miksi en pysty jatkamaan suhdettamme.
Olen hoitanut itseäni kuntoon, mutta mikään ihmissuhde ei voisi toistaiseksi vähempää kiinnostaa. Eikä varsinkaan pettäjä-exän kanssa. Ahdistaa.- Me tooo
Anna sen suuttua vaan. On sinullakin oikeus tunteisiin. Kerran mies ei osannut sinua arvostaa silloin kun olis pitänyt niin ihan turhaan on nyt vonkumassa. Sanot vaan suoraan siitä huolimatta että suuttuu, itsehän se kuopan kaivoi...
Parempi kait jos ei pettäjää enää noteraa millain lailla, ei vastaa viesteihin eikä puheluihin. - djskajsueirueu
Me tooo kirjoitti:
Anna sen suuttua vaan. On sinullakin oikeus tunteisiin. Kerran mies ei osannut sinua arvostaa silloin kun olis pitänyt niin ihan turhaan on nyt vonkumassa. Sanot vaan suoraan siitä huolimatta että suuttuu, itsehän se kuopan kaivoi...
Parempi kait jos ei pettäjää enää noteraa millain lailla, ei vastaa viesteihin eikä puheluihin.nimenomaan ihan parasta on kuin ei noteraa pettäjää millään tavalla, se on kaikista parasta ja pahinta, mitä pettäjälle voi antaa. Ei helppo keino, mutta mikäpä hyvä keino olisi helppoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1524934Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352861Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982611Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101645Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1511485Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277