Hauskuus parisuhteessa?

Mitkä asiat pariskuntien kesken saa nauramaan, iloitsemaan ja nauttimaan yhteisistä hetkistä? Syntyykö hauskuus suunnittelemalla vai spontaanisti?

Vai pidätkö hauskuuden omana juttunasi, joka sulkee parisuhteen sen ulkopuolelle, puolison huolehtiessa viihdyttämisestään myös itse?

Mitkä asiat tappavat hauskuuden ja ilon parisuhteessa?

Miten tärkeänä tai tarpeettomana pidät hauskuutta parisuhteessa?

77

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeeee! Kivaa... pitkästä aikaa palstagalluppi. :D

Mitkä asiat pariskuntien kesken saa nauramaan, iloitsemaan ja nauttimaan yhteisistä hetkistä?
      - Samanlainen ajatusmaailma ja huumorintaju yhdistää

Syntyykö hauskuus suunnittelemalla vai spontaanisti?
      - Parasta on spontaani tilannekomiikka, odottamaton ja yllättävä asia, joka jaksaa naurattaa pitempäänkin

Vai pidätkö hauskuuden omana juttunasi, joka sulkee parisuhteen sen ulkopuolelle, puolison huolehtiessa viihdyttämisestään myös itse?
      - Noh, ei se noin mene. En kaipaa mitään viihdetaiteilijaa kumppanikseni. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.

- Riitely, loukkaaminen, latistaminen.
      Jos mennään ihan äärimmäisyyksiin, niin jatkuva väkivallan uhka, manipulointi ja kiristys.

- Yksi tärkeimmistä asioista. Ilo ja hyvän olon tunne on parisuhteen yhdessäpitävä voima.

Thänks!

• Thänks ittelles.

Vielä yksi vakava kysymys: entä jos stressaa, ja nauru onkin muuttunut väkinäiseksi?

• elisakettu kirjoitti:

Thänks ittelles.

Vielä yksi vakava kysymys: entä jos stressaa, ja nauru onkin muuttunut väkinäiseksi?

Yleensä stressaaminen vaikuttaa unirytmiin. Eikä silloin kukan yritä naurattaa mua. Kyllä sen aika tarkkaan näkee mun ilmeestä, milloin vitsit on vähissä, joten muiden on parasta perääntyä, tai ei hyvä heilu. Ei onnistu edes väkinäinen nauru. Väsyneenä kärsivällisyys on rajallista. Joudun joskus korottamaan ääntä, jollei viesti mene heti perille. Tiedän, se on paha tapa ja yleensä poistun mielelläni itse sellaisesta tilanteesta.
        Jälkeenpäin niille voi naureskella, kyllähän ne on aika koomisia tilanteita, mutta kun ollaan siinä hetkessä, niin on aika tosikko meininki. Parasta, kun otan etäisyyttä ja selvitän ajatuksiani rauhassa.

• Musti--

Paritteluon hauskinta, eikä hömelön typyn
      ilon jakaminen stemmaaollenkaan
      jos ilotyttö saorkut vaadin rahat tuplan takasin

ikävintäon haukkuva narttu

• Siinä esimerkit puolin ja toisin ilottomasta elämästä ja parisuhteen tappajista.

• Kyöstix

Yritä mummeli päästä joskus parisuhteeseen ;)

• määmy

Mitkä asiat pariskuntien kesken saa nauramaan, iloitsemaan ja nauttimaan yhteisistä hetkistä? Syntyykö hauskuus suunnittelemalla vai spontaanisti?
      - Enimmäksee spontaani tilannekomiikka. Suunniteltu menee monast reisil.
      Enimmäksee meil syntyy hyvä olo ku ollaa lähekkäin.

- juoruun yleensä päivän hauskat tapahtumat ja niit o harvas. Puoliso duunis taas huumorii riittää. esmes puolison tuttu tuli kaverinsa kans ostoksil ja tää meit tuntemato frendin frendi alko mulle ehotel treffei, ku oltii vertailtu Stadin baarei. Jossain vaihees mun frendi ol tullu jonoon ja tokas "Sun pitää kysyy Määmyn ukolt saaks Määmy männä!"

- luottamukse puute

- pakkovitsit o tylsii ja sit ku tulee spontaani vitsi, ei kandee alkaa rakentaa jatkovitsii siihe. Ne yleensä menee reisil.

• :) ...ja mitä muuten ukkos olisi vastannut jos olisi ollut paikan päällä?

• määmy
        elisakettu kirjoitti:

:) ...ja mitä muuten ukkos olisi vastannut jos olisi ollut paikan päällä?

Viimeks vastas "Ei tälläkään kertaa ei sovi". Eikä mullekkaan ois sopinu lähtee treffeille asiakkaan kans.

• määmy

Tietty oma aika o tärkee, ettei mennä ku paita beba

• Mitkä asiat pariskuntien kesken saa nauramaan, iloitsemaan ja nauttimaan yhteisistä hetkistä? Syntyykö hauskuus suunnittelemalla vai spontaanisti?
      Hauskuus syntyy spontaanisti ja tilannekohtaisesti. Kun on parikyt vuotta ollut yhdessä, samantyyppiset asiat huvittaa, vaikka ne ei naurattais ketään muuta.

Vai pidätkö hauskuuden omana juttunasi, joka sulkee parisuhteen sen ulkopuolelle, puolison huolehtiessa viihdyttämisestään myös itse? On mulla joskus omaakin hauskaa. ja omissa harrastuksissa ja omien kavereiden kanssa on oma huumori, joka ei välttis kumppanille aukeaisi, jos hän siihen pöllähtäisi. Enkä minäkään hänen kavereidensa huumorista aina niin perusta, mitä joskus sivukorvalla olen kuullut

Mitkä asiat tappavat hauskuuden ja ilon parisuhteessa? Varmaan väsymys ja arjen rutiinit, liiallinen poissaolo fyysisesti tai henkisesti

Miten tärkeänä tai tarpeettomana pidät hauskuutta parisuhteessa? Aika oleellista. Jos ukko ei ole kertaakaan nauranut koko päivänä mun seurassa, alan huolestua..

• yb loggas out

Siis tohon vikaan tarkennus: nauranut yhdessä jotain asiaa. En mä sille mitään vitsejä kerro tai muuten hauskuuta. Jossen tahattomasti.

• yb loggas out kirjoitti:

Siis tohon vikaan tarkennus: nauranut yhdessä jotain asiaa. En mä sille mitään vitsejä kerro tai muuten hauskuuta. Jossen tahattomasti.

Pitkän ja antoisan parisuhteen resepti on muuten tuossa.

Silti se on kadoksissa useimmilta. Sanopa, miksi hassuttelu on niin vaikeaa monille? Onko kyse eri aaltopituuksista, kykenemättömyydestä vai haluttomuudesta?

• Mitkä asiat pariskuntien kesken saa nauramaan, iloitsemaan ja nauttimaan yhteisistä hetkistä? Syntyykö hauskuus suunnittelemalla vai spontaanisti? tykkään itte tilannekomiikasta

Vai pidätkö hauskuuden omana juttunasi, joka sulkee parisuhteen sen ulkopuolelle, puolison huolehtiessa viihdyttämisestään myös itse? hauskuttelu on parisuhteen suola

Mitkä asiat tappavat hauskuuden ja ilon parisuhteessa? turha nalkuttaminen

Miten tärkeänä tai tarpeettomana pidät hauskuutta parisuhteessa? itte pidän helvetin tärkeänä sitä.

• Monte, tuollainen miehinen näkökulma: mitä olet mieltä siitä, että hauskuudella ja naurulla parisuhteessa on merkittävä rooli myös miehisyyden ja naisellisuuden osittamiselle ? Mikä merkitys hauskuudella on seksuaalisuudelle?

• elisakettu kirjoitti:

Monte, tuollainen miehinen näkökulma: mitä olet mieltä siitä, että hauskuudella ja naurulla parisuhteessa on merkittävä rooli myös miehisyyden ja naisellisuuden osittamiselle ? Mikä merkitys hauskuudella on seksuaalisuudelle?

jos on tarpeeks hyvä itsetunto myös seksissä voi olla huumoria.
        vuosien takainen exäni sanoi minulle,ettei ole koskaan nauranut niin paljon sängyssä kenenkään muun miehen kanssa :) otin sen kohteliaisuutena

• rosestar

"Mitkä asiat pariskuntien kesken saa nauramaan, iloitsemaan ja nauttimaan yhteisistä hetkistä? Syntyykö hauskuus suunnittelemalla vai spontaanisti?"

Lapset, kyllä ne on käynnistetty tai spontaanisti ovat tulleet.

"Vai pidätkö hauskuuden omana juttunasi, joka sulkee parisuhteen sen ulkopuolelle, puolison huolehtiessa viihdyttämisestään myös itse?"

KYLLÄ MUN ON PAKKO AVAUTUA tai hyppisin pöksyistä avommuus on ihanaa

"Mitkä asiat tappavat hauskuuden ja ilon parisuhteessa?"

kun mun pitää väkisin aina ottaa mutta mies totesi että on aina tykännyt ajatuksesta ja sellaisesta naisesta pöh, toive on samanpuoleinen täällä.

"Miten tärkeänä tai tarpeettomana pidät hauskuutta parisuhteessa?"
      eipä sitä ilman yhteistä huumoria tässä olla, tarpeita ja rajatonta mielikuvitusta.

• Heh, parisuhteessa on hauskuus kaukana. Parisuhde on Vakava Asia!

• kyynel..

Ikävää kuulla, että sulla ei ole koskaan ollut hauskaa parisuhteessa. Pelkästään yksin.

• kyynel.. kirjoitti:

Ikävää kuulla, että sulla ei ole koskaan ollut hauskaa parisuhteessa. Pelkästään yksin.

Niinpä. Parisuhteettomuus on aina ollut hauskempaa...

• rosestar

kyllä sun mieli muuttuisi kun joku hyppelisi sun kepilläsi

• muistututan..
        rosestar kirjoitti:

Älä nyt-. Timanttia kyllä yritti, mutta Genio sammui kesken kaiken.

• rosestar
        muistututan.. kirjoitti:

tapauksesta, en ole ollut tiatoinen

• rosestar kirjoitti:

:)...

Se kepilläni hyppeleminenkin on taitolaji. Ei siihen ihan jokaisesta naisesta ole...

• muistututan.. kirjoitti:

Jos nyt niin paljon kiinnostaa niin kyllä hän onnistui useammin kuin epäonnistui...

• rosestar
        Genio.Mente kirjoitti:

:)...

Se kepilläni hyppeleminenkin on taitolaji. Ei siihen ihan jokaisesta naisesta ole...

jouset alle niin on kimmoisaa meno

• rosestar kirjoitti:

jouset alle niin on kimmoisaa meno

*huokaus*

Kyllähän siihen muutakin tarvitaan kuin jouset...

• rosestar
        Genio.Mente kirjoitti:

*huokaus*

Kyllähän siihen muutakin tarvitaan kuin jouset...

et kai, piiska.

• rosestar kirjoitti:

et kai, piiska.

Ehkä jotkut vietellään piiskalla, mutta ei toimi mun tapauksessa.

• rosestar
        Genio.Mente kirjoitti:

Ehkä jotkut vietellään piiskalla, mutta ei toimi mun tapauksessa.

luomu on paras 8)

• Genio.Mente kirjoitti:

Niinpä. Parisuhteettomuus on aina ollut hauskempaa...

En olisi sinua noin kyyniseksi arvannut.

• rosestar kirjoitti:

luomu on paras 8)

Heh, ei se pelkkä luomukaan riitä...

• elisakettu kirjoitti:

En olisi sinua noin kyyniseksi arvannut.

Mä olen kyyninen romantikko. Tai romanttinen kyynikko.

• Genio.Mente kirjoitti:

Heh, ja mulla on huumorintajua. Toisin kuin useammalla naisella, jos parisuhteesta puhutaan. Minulle se ei ole niin vakava asia, etten voisi parisuhteelleni nauraa...

• rosestar
        Genio.Mente kirjoitti:

Heh, ei se pelkkä luomukaan riitä...

sulla on aita korkea,ettei me kuin tanssiksi

• rosestar kirjoitti:

sulla on aita korkea,ettei me kuin tanssiksi

Mulla ei ole aitaa ollenkaan. Siinähän se juju onkin. Harvempi vaan sen näkee, koska jokaisella on jonkinlainen aita olemassa...

• Genio.Mente kirjoitti:

Heh, ja mulla on huumorintajua. Toisin kuin useammalla naisella, jos parisuhteesta puhutaan. Minulle se ei ole niin vakava asia, etten voisi parisuhteelleni nauraa...

Mutta kai sinä muistat tilanteen, kun olet yhdessä kumppanisi kanssa nauranut?

Olen sitä mieltä, että ne on niitä harvoja asioita, jotka menneestä suhteesta voi säilyä hyvinä asioina. Mutta tahtotila sekin, haluaakin asian niin nähdä.

• Viola.
        Genio.Mente kirjoitti:

Itserakas narsku sinä olet.Älä sotke asioita.

• rosestar
        Genio.Mente kirjoitti:

Mulla ei ole aitaa ollenkaan. Siinähän se juju onkin. Harvempi vaan sen näkee, koska jokaisella on jonkinlainen aita olemassa...

aitahan tukee reviirin merkkausta, eihän sitä joka paikkaa pidä suhoa.

• rosestar kirjoitti:

tapauksesta, en ole ollut tiatoinen

rose, miten suuri osa huumorintaju liittyy seksiin (kumppanin kanssa)?

• elisakettu kirjoitti:

Mutta kai sinä muistat tilanteen, kun olet yhdessä kumppanisi kanssa nauranut?

Olen sitä mieltä, että ne on niitä harvoja asioita, jotka menneestä suhteesta voi säilyä hyvinä asioina. Mutta tahtotila sekin, haluaakin asian niin nähdä.

Menneissä suhteissa se paras juttu on se, että ne on menneitä. Eihän ne muuten menneitä olisi.

Mutta joo. Ei sitä kaikkea paskaa kannata menneistä muistella. Kyllä lopulta mieleen jää ne hienot jutut. Ilman niitä hienoja juttuja ei niistä suhteista olisi tullut edes menneitäkään. Ne eivät olisi ikinä alkaneetkaan.

Mutta jos ihan tosissaan puhutaan niin olisi huolestuttavaa orastavan suhteen alussa, jos ihan etsimällä pitäisi etsiä jotain hauskuutta suhteessa. Olen sitä mieltä, että suhdetta ei kannata edes aloittaa, jos ei ole hauskaa keskenään. Tosin ei se pelkkä hauskuuskaan keskenään siihen suhteen aloittamiseen riitä, mutta sen keskinäisen hauskuuden puuttuminen estää suhteen alkamisen melko varmasti. Ainakin minun tapauksessani on estänyt.

Ps. Heh, palstan ämmät on kyllä enimmäkseen tosikkoja. Huumorintaju ja itseironia loistaa poissaolollaan. Ilmankos täällä niin paljon notkuvat piristystä ja hauskuutta elämäänsä etsimässä...

• Genio.Mente kirjoitti:

Menneissä suhteissa se paras juttu on se, että ne on menneitä. Eihän ne muuten menneitä olisi.

Mutta joo. Ei sitä kaikkea paskaa kannata menneistä muistella. Kyllä lopulta mieleen jää ne hienot jutut. Ilman niitä hienoja juttuja ei niistä suhteista olisi tullut edes menneitäkään. Ne eivät olisi ikinä alkaneetkaan.

Mutta jos ihan tosissaan puhutaan niin olisi huolestuttavaa orastavan suhteen alussa, jos ihan etsimällä pitäisi etsiä jotain hauskuutta suhteessa. Olen sitä mieltä, että suhdetta ei kannata edes aloittaa, jos ei ole hauskaa keskenään. Tosin ei se pelkkä hauskuuskaan keskenään siihen suhteen aloittamiseen riitä, mutta sen keskinäisen hauskuuden puuttuminen estää suhteen alkamisen melko varmasti. Ainakin minun tapauksessani on estänyt.

Ps. Heh, palstan ämmät on kyllä enimmäkseen tosikkoja. Huumorintaju ja itseironia loistaa poissaolollaan. Ilmankos täällä niin paljon notkuvat piristystä ja hauskuutta elämäänsä etsimässä...

Ehkä enempi on siitä, miten se huumorintaju kohtaa toisensa. Hyvässä parisuhteessa se todella kohtaa. Ei parisuhteen hauskaa puolta voi mitenkään verrata tämän palstan huumorintajuun. Luottamuksenpulahan tapaa huumorintajun, vaikka siitä olisi jonkinlainen pohja joskus ollutkin. Jos ei ymmärrä toisen tarkoituksenperiä, ei oikein voi säveltää, jalostaa sitä eteenpäin, koskei oikein tiedä minne on menossa.

Tunnustaudun kyllä tosikoksi. Huumorintaju on sellainen laji, että sitä on vaikea opetella. Mutta lupa sitä on opetella jos uskoo sen olevan tarpeellista, ilon irtiottohan on paremminkin suotavaa.

• elisakettu kirjoitti:

Ehkä enempi on siitä, miten se huumorintaju kohtaa toisensa. Hyvässä parisuhteessa se todella kohtaa. Ei parisuhteen hauskaa puolta voi mitenkään verrata tämän palstan huumorintajuun. Luottamuksenpulahan tapaa huumorintajun, vaikka siitä olisi jonkinlainen pohja joskus ollutkin. Jos ei ymmärrä toisen tarkoituksenperiä, ei oikein voi säveltää, jalostaa sitä eteenpäin, koskei oikein tiedä minne on menossa.

Tunnustaudun kyllä tosikoksi. Huumorintaju on sellainen laji, että sitä on vaikea opetella. Mutta lupa sitä on opetella jos uskoo sen olevan tarpeellista, ilon irtiottohan on paremminkin suotavaa.

Kyllä meissä jokaisessa asuu vähintäänkin se pieni tosikko. Tosikkomaisuutta suurempi ongelma on tilannetajun puute.

• rosestar
        elisakettu kirjoitti:

rose, miten suuri osa huumorintaju liittyy seksiin (kumppanin kanssa)?

ajattelin geoniaa muistuttaa että mieli on toisenlainen parisuhteessa.
        varsinkin hellitely sanoista ja kaksimielisistä asioista saa parasta huumoria ja vipinää peti puuhiin kun jollain sitä herätellään.

• rosestar kirjoitti:

ajattelin geoniaa muistuttaa että mieli on toisenlainen parisuhteessa.
        varsinkin hellitely sanoista ja kaksimielisistä asioista saa parasta huumoria ja vipinää peti puuhiin kun jollain sitä herätellään.

Huokailen täällä jo ties kuin monennen kerran...

Heh, ellet(te) vielä vuosienkaan jälkeen ole tajunnut tätä juttu Geniosta, kerron sen vielä kerran.

Mikä saa sinut esimerkiksi, rosestar, kuvittelemaan, että alkaisin analysoimaan ja jakamaan parisuhdettani tai menneitä sellaisia teidän kanssanne? Ja mikä saa sut luulemaan, että tarvitsen jonkinlaisia neuvoja suhdeasioissa? Heh... Mä osaan kyllä kysyä, jos oikeasti neuvojen tarpeessa olen...

Heh, ootte te kyllä... Mun ja läheisteni ihmisten elämä ei kuulu tänne, eikä oikein muuallekaan internetin ihmeellisessä maailmassa. Ei ainakaan minun kertomana.

• rosestar
        Genio.Mente kirjoitti:

Huokailen täällä jo ties kuin monennen kerran...

Heh, ellet(te) vielä vuosienkaan jälkeen ole tajunnut tätä juttu Geniosta, kerron sen vielä kerran.

Mikä saa sinut esimerkiksi, rosestar, kuvittelemaan, että alkaisin analysoimaan ja jakamaan parisuhdettani tai menneitä sellaisia teidän kanssanne? Ja mikä saa sut luulemaan, että tarvitsen jonkinlaisia neuvoja suhdeasioissa? Heh... Mä osaan kyllä kysyä, jos oikeasti neuvojen tarpeessa olen...

Heh, ootte te kyllä... Mun ja läheisteni ihmisten elämä ei kuulu tänne, eikä oikein muuallekaan internetin ihmeellisessä maailmassa. Ei ainakaan minun kertomana.

Tahdot vaan minun helman alle 8) kun ripustauduit minuun nyt.
        ja kuinka inhoat minua, niin paljon kun en lähtenyt sun leikkiisi mukaan.

• Musti--

Ellun pillu on ollut iltojeni ratto

• Mitkä asiat pariskuntien kesken saa nauramaan, iloitsemaan ja nauttimaan yhteisistä hetkistä? Syntyykö hauskuus suunnittelemalla vai spontaanisti?

-Samankaltainen huumorintaju ja ajatusmaailma edesauttaa asioista yhdessä iloitsemista ja nauttimista. Hauskuuden täytyy tulla luonnostaan, yleensä spontaanisti.

-En tietenkään sulje hauskuutta parisuhteen ulkopuolelle, mutta luonnollisestikin hauskaa on myös muiden ihmisten kanssa, niin minulla kuin miehellä.

-Hetkellisesti väsymys, kinastelu, arjen kiireet. Täydellisiä hauskuuden tappajia ovat jatkuva nalkutus, kunnioituksen puute, alistaminen, väkivalta kaikissa muodoissaan jne...

-Hauskuus parisuhteessa on ehdottoman tärkeää. Toki asioista täytyy pystyä keskustelemaan vakavastikin kun on sen aika, mutta hymy kumpaisenkin huulilla ylläpitää lämmintä tunnetta sydämessä

• Useimmilla kumppanin valintakriteerinä on huumorintaju. Mitä jää huomaamatta, kun se aina toimikaan?

• elisakettu kirjoitti:

Useimmilla kumppanin valintakriteerinä on huumorintaju. Mitä jää huomaamatta, kun se aina toimikaan?

Uskoisin sen johtuvan suhteen arkipäiväistymisestä. Suhteen alussa huumorilla on tilaa kukoistaa, mutta suhteen edetessä arki ottaa yhä enemmän tilaa ja huumori jää kiireen ja stressin jalkoihin. Omalla asenteellaan tähän voi kuitenkin vaikuttaa merkittävästi.

Ajan saatossa myös toisen todellinen luonne alkaa paljastua... Se ei ehkä olekaan niin hauska kuin mitä toinen alussa antoi ymmärtää.

• Jaa-a...tää on niitä harvoja asioita joista mulla ei oo mitään käsitystä eikä kokemusta tai sitten mä oon vaan hyvin tehokkaasti onnistunut unohtamaan.

• taidat narrata riku

• Vähän samaoilla linjoilla monten kanssa. Mistä suhde voisi saada alkunsa, jos yhteistä hauskaa ei missään vaiheessa ole ollut?

• ei jaksa

Taitaa olla vähän väärä palsta.

• Silmiinpistävästikin on oikea palsta. Toki kaikki aiheet ei jokaista kiinnosta suhdepalstoillakaan.

• pokka pitää, lähes..

Miehen kanssa on vaikeaa olla vakavana, niin naurettavia tapauksia ovat.

• No kylläpä sulla on taas hauskaa! Täällä oot taas hauskuuttamassa muita lukijoita, jotka kenties haluaisivat keskustella ehkä hieman vakavavimmista asioista.

Se mikä minut saa nauramaan pariskuntien kesken on mm. -tuuli tempaisee hiuslisäkkeen irti, naisen sormi jää oven väliin ja pari rakennekynttä irtoaa, jotka minä joudun kustantamaan tai nainen on kammo vatsataudissa "hullujen päivien" aikaan.

Joskus on sattunut kohdalle nainen jonka kanssa on joutunut jakamaan hauskuutensa, varsinkin silloin kun nainen on ollut hauskempi kuin oma äitini.

Naisella parta, kainalokarvat ja karvat yleensäkin. Tietysti omatoimettomuus menee kaiken kärkeen.

Tylsät ihmiset kuuluvat toisilleen ja hauskat toisilleen, itse pidän hyvää huumorintajua arvostettavana ominaisuutena kumppanissa.
      Etenkin parisuhteessa tulee osata keskustella tunteista ja ongelmista huumorilla:D

Se ei ole hauskaa, jos nainen on hankkinut käheän äänen viskillä tai ei muuten ole itse varmuus.

• Harmi kun käheä ääni sattuu olemaan listassasi out. Mehän olisimme suorastaan ihannekumppaneita toisillemme. Voi sitä iloisen ja railakkaan elämän määrää :)

• elisakettu kirjoitti:

Harmi kun käheä ääni sattuu olemaan listassasi out. Mehän olisimme suorastaan ihannekumppaneita toisillemme. Voi sitä iloisen ja railakkaan elämän määrää :)

Silläkin uhalla, että muut kirjoittajat mm. se joka kyttää jokaista liikettäni, niin kohta tulee taksi pihaan ja piste. Ja tänään aijon myydä itseni jollekin puutteessa elävälle naiselle muutamalla paukulla...jostain syystä olen muuttunut itsetuhoiseksi viime kesästä lähtien.

• modelli kirjoitti:

Silläkin uhalla, että muut kirjoittajat mm. se joka kyttää jokaista liikettäni, niin kohta tulee taksi pihaan ja piste. Ja tänään aijon myydä itseni jollekin puutteessa elävälle naiselle muutamalla paukulla...jostain syystä olen muuttunut itsetuhoiseksi viime kesästä lähtien.

Elä myy ittees liian halvalla kuitenkaan. Säilyy se itsetunto...eiku -varmuus

En usko, että se syntyisi suunnitelmallisesti yhdessäkään parisuhteessa.

Joku nokkela on sanonut, ettei ulkonäkö tai statuskaan ole niin tärkeää kuin se, että saa naisen nauramaan.

Lukematon määrä samoja syitä kuin mitkä aiheuttavat eroja.

Käsi ylös, jos joku ei pidä sitä tärkeänä!

• Kiitos ratikka. Ja kiitos kaikille osallistuneille.

Jos mies saa naisen nauramaan - ja nainen saa miehen - mikä sen tärkeämpää voisi ollakaan?

Poikkeuksellisesti kerron erään salaisuuden. Kun tapasin kumppanini, vietimme yhdessä yhtä kyytiä kuusi päivää ja yötä. Nauroimme tuon ajan yhdessä kuin kaksi hullua. Kaksi hullua ollaan vieläkin.

Toivon ettei kukaan kateellinen tule ampumaan meitä hengiltä. Mutta ajatus kertomuksesta on se, että meillä kaikilla on toivoa :)

• Jarsevi
        elisakettu kirjoitti:

Kiitos ratikka. Ja kiitos kaikille osallistuneille.

Jos mies saa naisen nauramaan - ja nainen saa miehen - mikä sen tärkeämpää voisi ollakaan?

Poikkeuksellisesti kerron erään salaisuuden. Kun tapasin kumppanini, vietimme yhdessä yhtä kyytiä kuusi päivää ja yötä. Nauroimme tuon ajan yhdessä kuin kaksi hullua. Kaksi hullua ollaan vieläkin.

Toivon ettei kukaan kateellinen tule ampumaan meitä hengiltä. Mutta ajatus kertomuksesta on se, että meillä kaikilla on toivoa :)

ei kiitos, hullujen systeemit ei kiinnosta. Mistä tuossa voisi olla kateellinen?

• NPusk
        Jarsevi kirjoitti:

ei kiitos, hullujen systeemit ei kiinnosta. Mistä tuossa voisi olla kateellinen?

Sama tuli mieleen. Taitaa kettumummeli luulla itsestään liikaa kuin keenio konsanaan.

• NPusk kirjoitti:

Sama tuli mieleen. Taitaa kettumummeli luulla itsestään liikaa kuin keenio konsanaan.

Joo, mut... me narskuthan nyt vaan ollaan sellaisia

• elisakettu kirjoitti:

Kiitos ratikka. Ja kiitos kaikille osallistuneille.

Tuolla naapuripalstalla Sinkuissa kirjoittaa usein itseään kunnon miehiksi kutsuvia kavereita. Ihmettelevät, kun naiset eivät kiinnostu, vaikka eivät petä, hakkaa eivätkä ryyppää. Minulle on usein tullut mieleen, että vika ei ole noissa hyvissä asioissa vaan siinä, että ne on niin tosikkoja, etteivät saa ketään naista nauramaan.

Ps. Hippa, pukkihyppely ja härkätaistelu on hyviä ajanvietteitä kotioloissa. ;-)

• Kumijapsi
        elisakettu kirjoitti:

Joo, mut... me narskuthan nyt vaan ollaan sellaisia

mistä pitäis olla kateellinen?

• Ratikkakuski kirjoitti:

Tuolla naapuripalstalla Sinkuissa kirjoittaa usein itseään kunnon miehiksi kutsuvia kavereita. Ihmettelevät, kun naiset eivät kiinnostu, vaikka eivät petä, hakkaa eivätkä ryyppää. Minulle on usein tullut mieleen, että vika ei ole noissa hyvissä asioissa vaan siinä, että ne on niin tosikkoja, etteivät saa ketään naista nauramaan.

Ps. Hippa, pukkihyppely ja härkätaistelu on hyviä ajanvietteitä kotioloissa. ;-)

Olen laittanut saman asian merkille :)

Ja lisäyksenä ensimmäiseen vielä: puuttuu paljon, jos itse on unohtanut sen nauramsien taidon.

• Kumijapsi kirjoitti:

mistä pitäis olla kateellinen?

Hyvä kysymys! Itse asiassa ei mistään pidä ollakaan.

• susiraja
        elisakettu kirjoitti:

Hyvä kysymys! Itse asiassa ei mistään pidä ollakaan.

mihin tarvitset yleisöä kertoaksesi, kuinka onnellinen olet?

• susiraja kirjoitti:

mihin tarvitset yleisöä kertoaksesi, kuinka onnellinen olet?

Jokainenhan sitten voi tukkia suunsa jos tuolle linjalle lähdetään.

• Musti--
        elisakettu kirjoitti:

Olen laittanut saman asian merkille :)

Ja lisäyksenä ensimmäiseen vielä: puuttuu paljon, jos itse on unohtanut sen nauramsien taidon.

Ellu nykyään nauraa vain silloin, kun itse pieraisee:(hyhhyy

• Suo_metar

Uskon, että jos pariskunnalla on samanlaiset arvot, niin samanlaisille asioillekin nauretaan. Hauskuus on spontaania ja tulee luonnostaan, kun molemmat nauttivat toistensa seurasta.

Hauskuuden tapaa aika ja pitkä parisuhde... niin, jos ei ole parasta A-ryhmää parisuhdeihmisenä.

Pidän hauskuutta erittäin tärkeänä. Elämä ei ole ongelmatonta. Huumori helpottaa.

• Yhdellää tuttavapariskunnalla, missä mies 18 v. naista nuorempi meni 1990 luvun alussa hyvin. Naurua riitti ja muutenkin elämä kukoisti heillä.

Jokin aika sitten tuo kaveri otti yhteyttä facen kautta ja pyysi kaveriksi. Kerroin etten ota fb-kavereiksi henkilöitä, joita olen tuntenut ennen fb-aikaani. Ensimmäisen pyynnön torjuin, laittoi mokoma heti uuden kutsun, minkä tulen torjumaan. Mikäli laittaa kolmannen, laitan eston hänen kohdalleen.
      Sinänsä hassua, ettei ollut pitänyt minkäänlaista yhteyttä sitten vuodesta 1994 tai -95.

Muutama vuosi sitten olivat eronneet joihinkin riitoihin.

• hyvä kirjoitus hesar

Kari Hotakaisen sanoin, parisuhde, jossa ei saa olla yksin, on painajainen.

• Fun is very funny

- Hauskuus ja huumori on verrattavissa tässä onnellisuuteen, sitä ei voi hankkia eikä ostaa, ainoa, mitä voi tehdä, on luoda sille tila omassa itsessään ja näin antaa huumorille ja hauskuudelle mahdollisuus asettua sinne.

- Parisuhteessani, meillä molemmilla on ”oma” huumorinsa, mutta niiden yhdisteleminen, se vasta hauskaa onkin!

- Epätasa-arvo, ja varsinkin jos siihen liittyy toisen osapuolen vähättelyä, pilkkaamista, jne.

- Huumori on ”elämän suola” ja parisuhde on elämää.

• Anonyymi

Kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      75
      2645
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1822
    3. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      273
      1511
    4. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1504
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1487
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1321
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      398
      1293
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      347
      1253
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      380
      1234
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1195
    Aihe