Tuli tehtyä 80min lenkki, suurin osa hölkäten ja nyt on siis aivan hiton hyvä olo! ;)
1.1.2014 painoin 69,7kg ja olen 167cm. Maanantaina puntari näytti 60,3kg ja viime viikolla
painoa lähti 1kg, nyt kuulkaas on sellainen juttu että nämä kilot lähtee pois ja äkkiä! Tällä viikolla olen liikkunut joka päivä, kevätpistos iski! Maanantaina vaa'alle astun itsevarmana ja olen taas lähempänä tavoitettani (55kg), maanantaina olen varmasti alle 60kg! Yritän vain sanoa että liikunnan iloa kaikille, me saadaan nämä kilot pois! ;D
Ihana olo! ;)
3
192
Vastaukset
- Iloinen minäkin
Hienoa!
Kuulostaapa hyvältä, että joku onnistuu. Varmasti olet tuossa kuudessakinkympissä hyvän näköinen, jos kerran paljon liikut. Mutta hyviä jatkoja sinulle viiden kilon kanssa.
Itse olen samanpituinen ja 60 kg ja ihan tyytyväinen, mutta rakenteethan ovat erilaisia. Minulle tämä sopii hyvin, kun ikääkin on 51. Monet kevyemmät ovat sitten kasvoista kauhean ryppyisiä eli siksikin viihdyn tässä painossa. - kesäkuntoon
onnittelut sinulle iloinen nainen, lenkkeily ja monipuolinen liikunta kuuluvat myös minun päivittäiseen ohjelmaan siitä saa hyvän mielen lisäksi hyvän olon...jatketaan samaan malliin, iloista aurinkoista kesän odotusta kaikille laihduttajille !
- ritirampsu
Onnea aloittajalle. Kun saavutat tavoitteen, olet vasta uuden elämän alussa, eikä paljonkaan tule muuttumaan, jos haluat pitää painosi. Kiinnitä huomiosi jo nyt aikaan saavutuksen jälkeen, tasapainovaiheeseen ynnä muuhun.
Ei kuuluta jojoilijoihin, sitä toivon sinulle ja itselleni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131216- 2301200
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671068Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141970
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179963Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15939Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33812- 74809