Tuli tehtyä 80min lenkki, suurin osa hölkäten ja nyt on siis aivan hiton hyvä olo! ;)
1.1.2014 painoin 69,7kg ja olen 167cm. Maanantaina puntari näytti 60,3kg ja viime viikolla
painoa lähti 1kg, nyt kuulkaas on sellainen juttu että nämä kilot lähtee pois ja äkkiä! Tällä viikolla olen liikkunut joka päivä, kevätpistos iski! Maanantaina vaa'alle astun itsevarmana ja olen taas lähempänä tavoitettani (55kg), maanantaina olen varmasti alle 60kg! Yritän vain sanoa että liikunnan iloa kaikille, me saadaan nämä kilot pois! ;D
Ihana olo! ;)
3
198
Vastaukset
- Iloinen minäkin
Hienoa!
Kuulostaapa hyvältä, että joku onnistuu. Varmasti olet tuossa kuudessakinkympissä hyvän näköinen, jos kerran paljon liikut. Mutta hyviä jatkoja sinulle viiden kilon kanssa.
Itse olen samanpituinen ja 60 kg ja ihan tyytyväinen, mutta rakenteethan ovat erilaisia. Minulle tämä sopii hyvin, kun ikääkin on 51. Monet kevyemmät ovat sitten kasvoista kauhean ryppyisiä eli siksikin viihdyn tässä painossa. - kesäkuntoon
onnittelut sinulle iloinen nainen, lenkkeily ja monipuolinen liikunta kuuluvat myös minun päivittäiseen ohjelmaan siitä saa hyvän mielen lisäksi hyvän olon...jatketaan samaan malliin, iloista aurinkoista kesän odotusta kaikille laihduttajille !
- ritirampsu
Onnea aloittajalle. Kun saavutat tavoitteen, olet vasta uuden elämän alussa, eikä paljonkaan tule muuttumaan, jos haluat pitää painosi. Kiinnitä huomiosi jo nyt aikaan saavutuksen jälkeen, tasapainovaiheeseen ynnä muuhun.
Ei kuuluta jojoilijoihin, sitä toivon sinulle ja itselleni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1133590Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.313099Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1332640En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152123Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2022048Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦142032- 361975
- 1201840
- 291801
- 351774