DarkFear = 30 rajapyykin ylittänyt vimmaisesti samaa levyä jauhava (parhaat nuoruusvuodet, negatiivisuus yksin olevia kohtaan, persujuntit) itseään "Eurooppalaisena sivistyneenä miehenä" pitävä miekkonen, jonka matkustelu rajoittuu Ruotsin laivaan. Pitää jostain syystä itseään erittäin avarakatseisena ja suvaitsevaisena, vaikkei voi sietää armeijan käyneitä eikä isänmaallisia ihmisiä, eikä itseasiassa ketään muutakaan kuka on hänen kanssa jostain eri mieltä. Kirjoitus asu muistuttaa jotenkin Hessu Hopoa, onkohan tällä kaverilla ihan terveen paperit?
Naisasialooseri. = Muinoin pillua saanut sittemmin pilluttomaan elämään jämähtänyt ilmeisen katkeroitunut 30 korvilla oleva mies, joka patoutuneesta vihastaan huolimatta tuntuu olevan täysjärkinen. Tunnustaa tosi-asiat.
ätmi = Lyhyitä virkkeitä kirjoittava lannistunut atm- stereotypia.
Jatkakaa toki mitä tulee mieleen!
Palstalaisten analysointia
11
195
Vastaukset
- ---
Isä Timppa=Korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen ATM-aisuri, joka on sinkut-palstalla muodostunut suomalaisten aisuri-isien karikatyyriksi ja jonka rupsahtaneen vaimon seksielämä jatkuu vilkkaana oman avioliiton ulkopuolella.
- ATM-analyytikko
Onpa joku joskus väittänyt Isä Timppaa provoksikin, mene ja tiedä..
- ---
ATM-analyytikko kirjoitti:
Onpa joku joskus väittänyt Isä Timppaa provoksikin, mene ja tiedä..
No provohan se koko hahmo on alusta alkaen, lähemmäs parin vuoden takaa palstalle ilmestyneen Aisuri Ti**-hahmon adaptio. Kuka oikea henkilö nyt tuollaisia juttuja päivästä toiseen huutelisi jollain keskustelufoorumilla.
Huhutaan että Älyn Haamu olisi alunperin hahmon luonut. - ATM-analyytikko
--- kirjoitti:
No provohan se koko hahmo on alusta alkaen, lähemmäs parin vuoden takaa palstalle ilmestyneen Aisuri Ti**-hahmon adaptio. Kuka oikea henkilö nyt tuollaisia juttuja päivästä toiseen huutelisi jollain keskustelufoorumilla.
Huhutaan että Älyn Haamu olisi alunperin hahmon luonut.Hmm enpä tiedä, vaikuttaa kyllä osittain oikealta.. siksi sanoin mene ja tiedä.. Ehkä hän on vain rehellinen
- aisuri Timppa
ATM-analyytikko kirjoitti:
Hmm enpä tiedä, vaikuttaa kyllä osittain oikealta.. siksi sanoin mene ja tiedä.. Ehkä hän on vain rehellinen
Pitäisikö minun julkaista perhepotrettimme täällä?
- ätmi
ätmi = nimimerkki, jota on käyttänyt ja käyttää edelleen useampi kuin yksi ihminen
- Timpan tytär
Timpan tytär= Hemaisevan seksikäs pörröpää jota etelän tummat ja tuliset miehet kilvan hoitaa. Myös afrikan viidakkoastujat ovat hänen sydäntään lähellä.. Tai no vähän alempana on se herkku joka on lähellä paksuhuulistä viidakkomiestä
No mitä mun sitten pitäisi sanoa yli kolmekymppisistä tai miten mun pitäisi suhtautua siihen omaan ikääni?
Minkä mä sille oikein voin, että mä tunnen itseni vielä yli kolmekymppisenä nuoreksi, enkä joksikin keski-ikäiseksi ja vanhentuvaksi kalkkikseksi.
Enkä ole missään vaiheessa sanonut mitään sellaista, etten voisi sietää armeijan käyneitä miehiä. En vaan siedä heitä, jotka eivät hyväksy sitä mun sivarivalintaani ja/tai pitävät itseään jotenkin mua parempina sen intin suorittamisen takia.
Sitä paitsi Tukholma on hyvin kansainvälinen paikka ja kyllä siellä useasti käynyt henkilö voi hyvillä mielin sanoa olevansa kansainvälisempi ja eurooppalaisempi, kun joku korven keskellä ikänsä asunut persujuntti, joka ei ole koskaan käynyt kunnolla edes etelä-Suomessa.
Niin ja siitä yksin liikkumisesta täytyy kyllä sanoa se, että tällä palstalla sitä on aina haluttu kieltää kylmää tosiasiaa, kun aina vaan mielistellään ja yritetään muka uskotella, että nuoren miehen kannattaisi käydä yksinkin baareissa, ilman että ihmiset siitä mitään negatiivista ajattelisivat.- ATM-analyytikko
Yli 30 eivät elä parhaita nuoruusvuosiaan, jos sinä haluat uskotella itsellesi eläväsi se on asia erikseen, nuoruus on silloin jo takana (katso vaikk wikipediasta nuoruuden määritelmä)
Mikä kylmä tosi asia se yksinolosta ajattelun negatiivisuus on kun sitä ei kukaan muu kuin sinä tunnusta? Olen käynyt lukemattomia kertoja yksin baarissa niin Suomessa kuin ulkomaillakin enkä koskaan ole huomannut mitään "negatiivista ajattelua" muiden taholta, ja vaikka joku joskus jotain ajattelisikin niin mitä sitten, kuka haluaa elää elämänsä rajoittaen tekemisiään siihen vedoten mitä joku jossain saattaa ajatella??
- pitkätukkahevari
Nettianalyysit ovat epäilemättä poikkeuksetta niitä parhaita analyyseja. Voi olla aina oikeassa - siitäkin huolimatta, että olisi kaikessa väärässä.
- forever for timo
Isä Timosta tuli yllä hyvä kuvaus, mutta vaikka mies värittääkin juttujaan ja lähes mielipuolisen useasti ne haluaa täällä toistaa niin pohjimmiltaan ne voivat olla tosia.
Eli keski-iän ylittänyt mies, joka on elättänyt perheen aina ja vaimo joka on kyllästynyt mieheensä ja parisuhde on ollut seksitön ties kuinka kauan. Mies ei ole erityisen komea ja vaimo hakee seksiä muilta miehiltä ja harrastaa reilu 40 vuotiaissa yleistynyttä seksimatkailua.
Poika voi olla perinyt isältään huonoa ulkonäköä ja on muutenkin sellaista tyyppiä, jonka naiset haluavat vasta 30 vuotiaana kun on jännäjyystärit koettu. Tyttären ulkonäöllä ei sinänsä ole edes väliä koska naiset saavat seksiä kun haluavat varsinkin jos ovat "kiimaista" tyyppiä. Eli ihan todellinen skenaario että Timpan perheessä naiset saavat patukkaa ja miehet hakkaa tattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?812412Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511183Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss493122Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082849Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132388Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie442155Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191965