-40kg vuodessa

Iho roikkuu

Laihdutin 40kg yhdessä vuodessa lähinnä spinningillä ja todella vähällä syömisellä.
Paino oli 115kg ja nyt siis 75kg.
Painoni olen nyt pystynyt pitämään tuossa 75 kilosssa kohta vuoden,josta olen ylpeä..mutta,mutta...iho roikkuu vatsan alueella ikävästi,lähinnä alavatsassa.
Teen joka päivä vatsalihas liikkeitä,punnerran,kahvakuulaan ja käyn spinningissä edelleen.
Olen 35v mies.
Onko ainoa keino hakea lainaa ja mennä leikkaukseen? Tai mikä avuksi?

11

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin....

Noin reilusti ollut ylipainoa niin tahtoo jäädä ylimääräinen nahka roikkumaan että ei oikeen muua auta kun käydä veitsen alla....

• Huono ennuste

Onneksi olkoon saavutuksesta ja tsemppiä ylläpitää nykyinen paino lopun ikää! Valitettavasti noin suuret painon pudotukset - etenkin lyhyessä ajassa eli sun tapauksessa vuodessa - jättävät nahan roikkumaan. Mitä enemmän ikää, sitä heikommin iho palautuu. Televisiossa Ruotsin plastiikkakirurgit -ohjelmassa tehtiin ihonkiristysleikkaus sinua 10-vuotta nuoremmalle laihduttajapojalle. Hän oli muistaakseni laihduttanut yli 30 kiloa eikä iho palautunut, vaikka kyseessä oli nuori laihduttaja.

Plastiikkakirurgiaohjelmissa on leikkauksen jälkeen hoidettu haavan seutua erilaisilla voiteilla, toisen tarkoituksena ehkäistä arpikidoksen muodostumista ja toisen auttaa ihon palautumista. En tiedä, onko voiteista hyötyä ja jos on, mitä ihon palatumiseen käytetään. Jos joku muu tietää, vois kirjoittaa tänne.

• aloittaja...

Joo kiito sulle "huono ennuste". Hyvin on paino siis pysynyt näissä lukemissa,eikä ole lähtenyt nousuun,kuten joillekkin ehkä läy näin nopeissa pudotuksissa. Olen erittäin tyytyväinen diihen.
        Tämän nahan roikkumisen näkee parhaiten silloin kun kyyristyy esim. kumartaessa kiristämään kengän nauhoja. On aika epämiellyttävä näky. Ei se pystyasennossa juurikaan häiritsevästi näy.
        Katselin noita leikkaushintoja ja näytti olevan 10000€ luokkaa...?
        Elikä mitkään vatsalihasliikkeet ja rutistukset eivät siis tähän enää auta?
        Syön nykyään erittäin terveellisesti,lohta,kanaa,salaattia ja muita proteiinin lähteitä esim. rasvatonta maitorahkaa aina treenien jälkeen.

• aloittaja...
        aloittaja... kirjoitti:

Joo kiito sulle "huono ennuste". Hyvin on paino siis pysynyt näissä lukemissa,eikä ole lähtenyt nousuun,kuten joillekkin ehkä läy näin nopeissa pudotuksissa. Olen erittäin tyytyväinen diihen.
        Tämän nahan roikkumisen näkee parhaiten silloin kun kyyristyy esim. kumartaessa kiristämään kengän nauhoja. On aika epämiellyttävä näky. Ei se pystyasennossa juurikaan häiritsevästi näy.
        Katselin noita leikkaushintoja ja näytti olevan 10000€ luokkaa...?
        Elikä mitkään vatsalihasliikkeet ja rutistukset eivät siis tähän enää auta?
        Syön nykyään erittäin terveellisesti,lohta,kanaa,salaattia ja muita proteiinin lähteitä esim. rasvatonta maitorahkaa aina treenien jälkeen.

Pieni lisäys: En usko mihinkään voiteisiin ja rasvoihin. Minusta ne ovat humpuukia,kuten kaikki tälläiset nutrilet kuurit,vesipaastot karppaamiset tms.
        Parasta on tehdä kerralla kunnon elämäntaparemontti. Syödä terveellisesti ja harrastaa liikuntaa säännöllisesti.
        Jääköön sitten vaan iho tuollaiseksi. Se on vaan kosmeettinen haitta. Kyllä kai se on tärkeintä,että olen muutaman vuoden elinaikaa saanut lisää normaaliin,kun on normaalipainoinen ja todella hyvässä kunnossa muuten :)
        Vielä kuitenkin harkitsen tuota leikkausta,jos ei roikkuvaa ihoa saa treenamalla paremmaksi.
        Mutta jos hinta on tuota luokkaa,niin taitaa jäädä haaveeksi...

• ikääntyvä lihonnut

Lihoin n. 15-20kg parissa vuodessa. Nyt olen laihtunut ja laihdutan edelleen. Rintoihin ehkä tullut vähän löysyyttä. Mietin kohotusta, siis ilman implantteja... ainakin jos rupee enempi roikkumaan. Rinnan alle voi tulla haavaumia. Muuten en ole ulkonäköfriikki.

• minnamaria

Rautanen suoritus

• Varo näitä...

Maksalle haitallisia on tutkimuksissa havaittu mm. ayuervada-hoitomenetelmissä käytetyt tuotteet, joista on löydetty lyijyä, elohopeaa ja arsenikkia, monet kiinalaiset yrtit, eräät Herbalife- tuotteet, jotkin vihreät teet, kava, puolanminttu ja tähkäkimikki.
      Turkimustuloksia ovat julkaisseet mm. C.Bunchorntavakul ja K.R. Reddy Alimentary Pharmalogy & Therapeutic -lehdessä, jota Suomessa referoi Duodecim.

• aloittaja...

Kiitos "minnamaria" :)
        Ja "varo näitä" en siis usko mihinkään hömpötyksiin,rasvoivin,voiteisiin tms.

• Naaasu

Itselläkin roikkuu nahka ikävästi laihdutuksen jälkeen. Tietääkö joku noista leikkaus hinnoista?

• ...

googlettamalla löytää tietoa esim. siluetti

• 9+19

Jos iho vielä vuoden jälkeenkin roikkuu, ainoa tapa saada sitä kireämmäksi on valitettavasti leikkaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      13
      11325
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3853
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      3029
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      122
      2383
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2045
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1761
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      299
      1006
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      780
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      725
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      699
    Aihe