Yksinäisyys

kulta.

Mietittekö koskaan miksi olette yksin?

10

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kadotuksen lapsi

Koska olen ulkopuolinen hylkiö, enkä rakkauden arvoinen. Yksinäinen mies, jonka oma maa, kansa ja jumala pettivät ja hylkäsivät. Toivoin vain, että joku rakastaisi myös minua. Mutta hylkiönä, joka ei koskaan ole rakastamisen arvoinen, se on mahdotonta.

Jos jumala on olemassa, en kelpaisi jumalallekaan. Kaikki pääsevät taivaaseen paitsi en minä. Jeesus sitten selittää, että jos kaikki pääsevät taivaaseen, niin koko alkuperäinen luomistapahtuma peruuntuu. Vähän sama juttu kuin, että jos kaikki ihmiset olisivat suomalaisia, niin kukaan maapallon ihminen ei olisi suomalainen. Suomalainen olisi silloin vain yleisnimi ihmiselle, eikä ihminen ole mikään identiteetti, kun kaikki jokatapauksessa ovat ihmisiä.

Taivas on siten olemassa vain, jos kaikki eivät pääse taivaaseen. Vain silloin taivaan olemassaolo on merkityksellistä. Tyhjyydessä ei ole valoa eikä varjoa. Jos on valo, silloin on myös varjo. Jotta kaikki voisivat olla valossa, yhden täytyy olla varjossa.

Siksi joku täytyy jättää hylkiönä ulkopuolelle, ja se joku nyt vain sattuu olemaan minä. On siis jumalalta varsin ymmärrettävää, että on parempi hyljätä vain yksi ikuiseen yksinäisyyteen ja pimeyteen, jotta kaikilla muilla olisi ikuinen onni taivaassa, kuin kiduttaa miljoonia helvetissä mitä pervesseimmillä tavoilla.

Minä olen tällainen oman elämäni antisankari. Kadotuksen lapsi ja ikuinen hylkiö. Fysiikan ja hengen lait sanovat, ettei minua voi rakastaa. Jos minua rakastettaisiin, jumalan luomistyö kumoutuisi. Muut ihmiset ovat onnellisempia kun minua ei ole. Ja vaikka minä olen, minun pitää olla niinkuin en olisikaan.

Olen yksin, jotta muut voisivat olla yhdessä, rakastaa toisiaan ja olla onnellisia.

• UskovaM1977

Näin se pimeys valehtelee masentuneen ihmisen vieläkin masentuneemmaksi. On tosi, että kaikki eivät pääse Taivaaseen. Vain he, jotka ovat ottaneet vastaan Kristuksen sovitustyön ja uskovat siihen. Tie on kapea. Jeesuksen levyinen. Piste. Näin opettaa Kristinusko. Joten kadotukseen tuomitaan vain yhden asian perusteella: oletko saanut syntisi anteeksi (uskomalla siihen ainoaan sovitukseen joka on Kristuksen kautta toimitettu) vai etkö usko. Ei siinä ole sen enempää.

Kysyppä Jumalaa, sanoppa sille, että "oletko olemassa?", "Jeesus oletko olemassa?". Et menetä mitään. Kokeile.

Voimia.

• näinn

olen yksin, koska vietän aikani yksin. Eikö olekin yksinkertaista. Mutta syy miksi olen ilman naista taas on se, että en ole koskaan tehnyt selvää aloitetta. En kovinkaan usein mieti, miksi olen yksin, sillä sehan se kysymys oli..

• ätmi-sinkku

Olen yksin koska olen köyhä ja ruma ätmi. Naisten pillu kostuu vain jos alan juopoksi ja riiteleväksi ku.sipääksi joka hakkaa naisia. Mutta en ala koska olen liian kiltti.

• dsgdfg

Koska minulla normivartaloisena miehenä ei ole nähtävästi mahdollisuuksia saada vartaloltaan sopusuhtaista naista. Pullukat ei oikein sytytä joille kyllä näyttäisi kelpaavan timmi mies mainiosti siinämäärin että perässä juostaan eivätkä näe passiivisuuttani vinkkinä etten ole kiinnostunut.

• 16+2

Tätä olen itsekin jo aikaisemmin sanonut, vartaloiden tasot ei kohtaa miehen ja naisen välillä. Mies voi treenata lihaksikkaan vähärasvaisen kropan ja silti tekee tiukkaa saada edes jotain perus-ok-kroppaista naista minkä eteen ei siis tarvitse tehdä muuta kuin olla syömättä liikaa..
        pullukat tosiaan aika kiinnostuneita mutta minä en niistä

• äsdäsdäs
        16+2 kirjoitti:

Tätä olen itsekin jo aikaisemmin sanonut, vartaloiden tasot ei kohtaa miehen ja naisen välillä. Mies voi treenata lihaksikkaan vähärasvaisen kropan ja silti tekee tiukkaa saada edes jotain perus-ok-kroppaista naista minkä eteen ei siis tarvitse tehdä muuta kuin olla syömättä liikaa..
        pullukat tosiaan aika kiinnostuneita mutta minä en niistä

Moni nainen tuntuu elävän jonkinlaisen käänteisen vääristyneen minäkuvan kanssa ja näkevät itsensä seksikkäänä hemaistuksena vaikka ylipainoa olis sellaset 30 kiloa ja olisivat luultavasti laivaturmasta ainoita pelastujia pelastusrenkaansa ansiosta. Nämä kuvittelevat että kun on päivät töissä ja liikkuu edes jotenkin työpisteen ja kahvihuoneen väliä niin se korvaa liikunnat vapaa-ajalla ja lopun päivästä voi sitten istua kotona syömässä. Ei näin.

• läski 38.

Olen jonkun verran lihava mies ja en halua lihavaa naista. Luonteeni on kuitenkin niin kiva että en hakkaa naisia ja jos ei tällänen mies saa naista niiin olen sitten yksinäinen.

• itsestään selvää

En..ja aina.Tiedän miksi olen yksin..Pitää vaan keskittyä korjaamaan ne viat itsessää.Jokainen tietää jos on päästään terve mitkä ominaisuudet tai asiat johtivat tai ovat niitä miksi yksin ollaan.

• atm.

Miehissä ei ole vikoja. Naisissa vaikka kuinka paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      49
      4143
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      66
      3803
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3328
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3230
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      94
      2227
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2138
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1999
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      1989
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1969
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1874
    Aihe