pitkä tarina mutta aloitan nykytilanteesta,asumme uusioperheesse,kolme pientä lasta,yksi minun ja kaksi muuta asuvat vain joskus,muun ajan ovat äitillään,lapset eivät ole ongelma vaan heidän isä,alussa kaikki meni hyvin kunnes tuli stressiä elämään miehelle hänen irtisanoutumisen myötä,hän stressaa koko ajan kaikesta ja mie vaan tuen parhaani mukaan ja kuuntelen,hänen masentuneisuus ja sressi tulevaisuudesta saa minutkin pahalle mielelle kun h'n purkaa kaiken pahan olon minuun,tietyllä tavalla ymmärrän mutta liika on liikaa,hänestä on tullut etäinen ja harvoin koskee minuun,kun yritän koskea hän alkaa haukkua kaikkea rumaa ja sanoo että mene hakemaan muualta ym,koskaan ei pyydä pahoja sanojaan anteeksi vaan uusii aina jos jokin asia ei mene niin kuin haluaa,seksiä vain silloin harvoin kun minä teen aloitteen koska hänestä on tullut kylmä,yhtenä päivänä sanoi huutaen sängyssä että usko jo ettei hän rakasta mua,mutta sanoo paljon muutakin mistä ei sitten seuraavan päivänä ole tietävinään,eik'ä ymmärrä kuinka ne loukkaa mua,hän saattaa olla seuraavana päivänä ihan eri ihminen,hänen psyyke on ihan sekaisin ja hän haluaa muuttaa erilleen,vaikka minä rakastan ja tuen häntä ja yritän sopia aina riidat,tunnen oloni ahdistuneeksi ja olemma jo etsimässä asuntoa,onko kellään samalaisia ongelmia suhteissa ja kertokaa kokemuksianne,tuntuu olo turhalta ja mies on vienyt itsetuntonikin,
todella pahalta tuntuu
4
205
Vastaukset
- Setä Toivo
Kaksi ratkaisua: Joko mies hakee apua tai hän muuttaa omilleen(ja hakee apua). Ja se avun hakeminen pitää tulla hänestä itsestään.
Sairas ihminen talossa myrkyttää koko perheen. Kenties yksinollessa hän havahtuu tilanteeseen tai sitten ei ja jatkaa itsetuhoista linjaa.
Sinulla on raskas tehtävä luopua miehestä, mutta se sinun pitää tehdä, että jaksat lapsien takia.
Keskity omaan hyvinvointiisi nyt! - ansaitset parempaa
Anna tuollaisen mätäpaiseen mennä kun kerta eroon pääset, ansaitset todellakin parempaa!!!
- 17+12
Entäs jos hän ei ole mätäpaise, vaan ihminen joka tarvitsee apua?
- thie
Pitkä tarina vai pitkä lause?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113459Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282686Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822414Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218