En osaa erota..

mitä tehdä?

Ollaan mieheni kanssa kaukosuhteessa. Näemme noin viikon-kahden viikon välein. Välitän miehestäni aivan kauheasti, hän on paras ystäväni. Kukaan muu ei tunne mua yhtä hyvin, hänen seurassaan voin olla oma itseni. Meillä on hauskaa yhdessä ja viihdyn hänen seurassaan. Mutta siltikään en voi sanoa, että rakastaisin miestä. Ero on tullut mieleeni, sillä ei ole oikein olla miehen kanssa yhdessä, jos ei rakasta. Mutta samalla tuntuu hieman pahalta, että menetän parhaan ystävän. Eron jälkeen mulla ei ole ketään kenelle puhua. Asun uudessa kaupungissa, ilman kavereita. Ja tuntuu raskaalta erota ilman lähimmäisten tukea. Ihan yksin.

Välillä meillä on tosi hauskaakin, ja viihdyn miehen seurassa. Välillä on taas niin onneton olo ja mietin eroa. Tiedän, että miehen takia olisi parempi erota, että hän voisi etsiä paremman. Ja ehkä olisin itsekin onnellisempi alkujärkytyksen jälkeen. En tiedä. En yhtään tiedä.

Ensi kerran kun matkustan hänen luokseen, on mun pakko puhua hänelle. Mutta se kasvotusten puhuminen on niin vaikeaa. Uskon, että hän saa mut taipumaan, että yritetään vielä. Mun on pakko pysyä kovana, mutta miten?

2

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentti Keijo

Kerroit että sinulla on onneton olo. Luuletko että toinen parisuhteessa tekee sinut onnelliseksi. Onnellisuus lähtee itsestään. Luulen että ei sinulla ole ongelmia miehes kanssa vaan itsesi.

Jos et pysty itse ongelmiasi ratkomaan niin käännyt ammattiauttajan puoleen. Tuskin sä onnellisempi yksinäänkään olet jos ongelmasi kumpuaa sisältäsi.

Mutta kaukosuhde on erittäin rasittavaa ja kannattaa siis joko muuttaa yhteen tai erota pysyvästi.

• Vaihtamalla paranee

"Tuskin sä onnellisempi yksinäänkään olet jos ongelmasi kumpuaa sisältäsi."

Minä olen onnellisimmillani yksin, toisen kanssa yhdessä olemisessa on rasitteita.

Ihan varmasti jokaisella on kokemuksia ihmisitä, joiden seurassa ei viihdy tai ole hyvä olla. Sama pätee suhteisiin, että ei siinä oma sisäinen onnellisuus auta, jos toisen seura ei kerta kaikkiaan viehätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4989
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4699
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4183
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      101
      4097
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3288
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3104
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2838
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2777
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2753
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2752
    Aihe