Hei! :) Mietin tässä,että osaisiko joku auttaa/onko kokemuksia,sillä oma nykyinen hiusvärini on (värjätty) blondi,tälläinen: (Vasemman puoleinen nainen kuvasta)
https://24.media.tumblr.com/afdd8c516e9bd072bc59f32c92ef56e7/tumblr_n2pl1ziPev1tpuse5o1_500.png
Ja haluaisin värjätä hiuksnei tällä: http://www.lorealparis.fi/hiusvarit/casting-creme-gloss/834-luonnonvaalea-kuparikulta.aspx
Niin kestääkö tuo väri oikeasti sen 6-8viikkoa? Haalistuuko kunnolla (kokonaan/uus eri väri päälle ja tuo väri lähtee pois)? Jos ei niin tuleekohan pissan keltaiset hiukset,jos tosta sitten vaalentaa blondilla kestovärillä n.2-6astetta? Värihän sistää punaistapigmenttiä..Onko muita mielipiteitä väristä? Kokemuksia hyviä,taikka huonoja?
L'Oreal Casting Crème Gloss-Apua?!
3
6969
Vastaukset
- Moikka!
Olen värjännyt glossilla ja tuloksesta tuli hyvä.Ja se todellakin
kestää ton mainitun ajan.Mutta kuitenkin varoituksen sana
paikallaan.Mulla jäi sitä väriä vähän jäljelle hiuksiin kun värjäsin
tummaksi.Oli aika pitkä prosessi päästä takaisin tummasta vaaleaksi.Vaaleempi väri lähtee pois itsestään (noh hieman
latvoihin imas,mut ei paha).Ei tuu ikävää
juuri kasvua. Kaikki värit joita olen käyttänyt ovat olleet kauniita.Mulle se väri ainakin antoi mielettömän kiiltävän tukan.
En voi sanoa mitään minkälaisen lopputuloksen saisit,kun
mulla on ollut erit värit käytössä.- Kokemuksia??
Selvä,kiitos paljon! :)
- shakkimatti
Värjäsin glossilla omat blondit hiukseni ruskeaksi ja tuote on minusta loistava,kiiltoa ja hyvän kuntoiset hiukset! Mutta tuote kyllä minulla ainakin haalistui pois,aika nopeastikkin,joten heitin sitten ruskean kestovärin päähän... Paluu blondiksi kesti 1vuoden,tosin olin heittänyt sen kestovärin siihen,joten en tiedä kauan olisi kestänyt ilman sitä...Mutta tuossa haluamassasi värissä on punapigmenttiä enemmän kuin ruskeassa,joten paluu blondiksi voi olla hankalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3521397- 741375
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3061137Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461067Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231884Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30879vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40825Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42794