runontajan

persona-von-free

paniikkia on hauska seurata kun palstalla ruvetaan puhumaan feikki naisista kuten zisel joka on nyt siis elisakettu ja näiden kirjoitusten takana on siis Ville Antimaa eli dazu,

19

74

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä kun minullekkin kerrotaan, että olen paniikissa

• Huomioindeksisi on selvässä nousussa! ;-)

• Ratikkakuski kirjoitti:

Huomioindeksisi on selvässä nousussa! ;-)

Toivottavasti eivät nakkikioskijonossa seisovat ole vielä kuulleet tuosta indeksistä. Muuten ei saa valita rauhassa.

• runontaja kirjoitti:

Toivottavasti eivät nakkikioskijonossa seisovat ole vielä kuulleet tuosta indeksistä. Muuten ei saa valita rauhassa.

*koputtaa olkapäätä*

Säi säi runontaja. Et kai pelästynyt :)

Mutta tässäpä onkin juttu, jonka runontaja tietää ja trolli ei. Mahtaa sitä harmittaa:)

• elisakettu kirjoitti:

*koputtaa olkapäätä*

Säi säi runontaja. Et kai pelästynyt :)

Mutta tässäpä onkin juttu, jonka runontaja tietää ja trolli ei. Mahtaa sitä harmittaa:)

Aapu... Kas, kettu. Huh kun peljästyin.

• runontaja kirjoitti:

Aapu... Kas, kettu. Huh kun peljästyin.

Panikoivaksi ihmiseksi näytät säyseältä. Ketäs sää oikein meinasit pelästyä? *katselee viekkaasti ripsien alta*

• runontaja kirjoitti:

Minä aina ihailen snagarijonossa miesten tunteellisuutta. Naiset puhuvat puuppaa syyttäessään meitä tunteettomuudesta. ;-)

• elisakettu kirjoitti:

Panikoivaksi ihmiseksi näytät säyseältä. Ketäs sää oikein meinasit pelästyä? *katselee viekkaasti ripsien alta*

Nimikirjoitusten saalistajia, niitä väijyy kaikkialla. Saattavat repiä vaatteet yltä muistoksi. Tulee kylmä vähissä vaatteissa

Minä aina ihailen snagarijonossa miesten tunteellisuutta. Naiset puhuvat puuppaa syyttäessään meitä tunteettomuudesta. ;-)

Itse olen tavannut nakkikioskijonoissa vain puhumattomia naisia. Ellei sitten ollut tuttu nainen

• Läsnäolosi saa
        runontaja kirjoitti:

Itse olen tavannut nakkikioskijonoissa vain puhumattomia naisia. Ellei sitten ollut tuttu nainen

naisetkin hiljentymään ;)

• runontaja kirjoitti:

Nimikirjoitusten saalistajia, niitä väijyy kaikkialla. Saattavat repiä vaatteet yltä muistoksi. Tulee kylmä vähissä vaatteissa

No minä lupaan olla repimättä sulta vaatteita.

Hyvää yötä.

• elisakettu kirjoitti:

No minä lupaan olla repimättä sulta vaatteita.

Hyvää yötä.

Hyvää yötä

• Läsnäolosi saa kirjoitti:

naisetkin hiljentymään ;)

Aivan, häkeltyneenä komeudestani, menevät sanattomaksi

• runontaja kirjoitti:

Puhuinkin meistä "tunteettomista" miehistä. Voi sitä tunteenpaloa, kun joku etuilee. Voluumi on taivaissa ja kädet käyvät paremmin kuin päiväkodissa konsanaan. ;-)

Puhuinkin meistä "tunteettomista" miehistä. Voi sitä tunteenpaloa, kun joku etuilee. Voluumi on taivaissa ja kädet käyvät paremmin kuin päiväkodissa konsanaan. ;-)

Minulla ei ole niin paniikkia, että alkaisin mekastaa etuilijaa. Yleensä nakkikioskijonnossa he enemmän hakevat riidan aihetta, näyttääkseen maskulisuuttaan :D ja pettyvät kun narinaa ei kuulu.

Mikäli kaupassa kassajonossa takanani olevalla on pari ostosta, annan mennä edeltä. Siinäkin on se riski, että jonkun pikkujutun vuoksi menee aikaa enemmän mitä omien ostoksien kanssa menisi. Esim. maksaa 5 ja 10 senttisillä :D

• runontaja kirjoitti:

Minulla ei ole niin paniikkia, että alkaisin mekastaa etuilijaa. Yleensä nakkikioskijonnossa he enemmän hakevat riidan aihetta, näyttääkseen maskulisuuttaan :D ja pettyvät kun narinaa ei kuulu.

Mikäli kaupassa kassajonossa takanani olevalla on pari ostosta, annan mennä edeltä. Siinäkin on se riski, että jonkun pikkujutun vuoksi menee aikaa enemmän mitä omien ostoksien kanssa menisi. Esim. maksaa 5 ja 10 senttisillä :D

Ei ollut kioskilla muita naisia kuin myyjätär. Kun asiakaspuolella muutama miesasiakas alkoi puhumaan munasta, Poistuin paikalta vauhdikkaasti autoon suojaan ja laitoin ovet lukkoon.

• rosestar

miksi joku teeskentelis? mitä etua se hyödyttäisi tai kenen?

• Jos jollain on kuoppa leuassa ja hevosennaama, se on Ritke Vorresteri. Vaikka nikki olis mikä.

• kylä näi o

.

"Ritke over troubled water"

har!!!!1111

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      263
      6613
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      215
      6179
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      38
      5630
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      148
      4959
    5. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      26
      3762
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      185
      3689
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      131
      3435
    8. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      33
      3133
    9. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      322
      2749
    10. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      31
      2612
    Aihe