runontajan

persona-von-free

paniikkia on hauska seurata kun palstalla ruvetaan puhumaan feikki naisista kuten zisel joka on nyt siis elisakettu ja näiden kirjoitusten takana on siis Ville Antimaa eli dazu,

19

57

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä kun minullekkin kerrotaan, että olen paniikissa

      • Huomioindeksisi on selvässä nousussa! ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Huomioindeksisi on selvässä nousussa! ;-)

        Toivottavasti eivät nakkikioskijonossa seisovat ole vielä kuulleet tuosta indeksistä. Muuten ei saa valita rauhassa.


      • runontaja kirjoitti:

        Toivottavasti eivät nakkikioskijonossa seisovat ole vielä kuulleet tuosta indeksistä. Muuten ei saa valita rauhassa.

        *koputtaa olkapäätä*

        Säi säi runontaja. Et kai pelästynyt :)

        Mutta tässäpä onkin juttu, jonka runontaja tietää ja trolli ei. Mahtaa sitä harmittaa:)


      • elisakettu kirjoitti:

        *koputtaa olkapäätä*

        Säi säi runontaja. Et kai pelästynyt :)

        Mutta tässäpä onkin juttu, jonka runontaja tietää ja trolli ei. Mahtaa sitä harmittaa:)

        Aapu... Kas, kettu. Huh kun peljästyin.


      • runontaja kirjoitti:

        Aapu... Kas, kettu. Huh kun peljästyin.

        Panikoivaksi ihmiseksi näytät säyseältä. Ketäs sää oikein meinasit pelästyä? *katselee viekkaasti ripsien alta*


      • runontaja kirjoitti:

        Toivottavasti eivät nakkikioskijonossa seisovat ole vielä kuulleet tuosta indeksistä. Muuten ei saa valita rauhassa.

        Minä aina ihailen snagarijonossa miesten tunteellisuutta. Naiset puhuvat puuppaa syyttäessään meitä tunteettomuudesta. ;-)


      • elisakettu kirjoitti:

        Panikoivaksi ihmiseksi näytät säyseältä. Ketäs sää oikein meinasit pelästyä? *katselee viekkaasti ripsien alta*

        Nimikirjoitusten saalistajia, niitä väijyy kaikkialla. Saattavat repiä vaatteet yltä muistoksi. Tulee kylmä vähissä vaatteissa


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä aina ihailen snagarijonossa miesten tunteellisuutta. Naiset puhuvat puuppaa syyttäessään meitä tunteettomuudesta. ;-)

        Itse olen tavannut nakkikioskijonoissa vain puhumattomia naisia. Ellei sitten ollut tuttu nainen


      • Läsnäolosi saa
        runontaja kirjoitti:

        Itse olen tavannut nakkikioskijonoissa vain puhumattomia naisia. Ellei sitten ollut tuttu nainen

        naisetkin hiljentymään ;)


      • runontaja kirjoitti:

        Nimikirjoitusten saalistajia, niitä väijyy kaikkialla. Saattavat repiä vaatteet yltä muistoksi. Tulee kylmä vähissä vaatteissa

        No minä lupaan olla repimättä sulta vaatteita.

        Hyvää yötä.


      • elisakettu kirjoitti:

        No minä lupaan olla repimättä sulta vaatteita.

        Hyvää yötä.

        Hyvää yötä


      • Läsnäolosi saa kirjoitti:

        naisetkin hiljentymään ;)

        Aivan, häkeltyneenä komeudestani, menevät sanattomaksi


      • runontaja kirjoitti:

        Itse olen tavannut nakkikioskijonoissa vain puhumattomia naisia. Ellei sitten ollut tuttu nainen

        Puhuinkin meistä "tunteettomista" miehistä. Voi sitä tunteenpaloa, kun joku etuilee. Voluumi on taivaissa ja kädet käyvät paremmin kuin päiväkodissa konsanaan. ;-)


      • runontaja
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Puhuinkin meistä "tunteettomista" miehistä. Voi sitä tunteenpaloa, kun joku etuilee. Voluumi on taivaissa ja kädet käyvät paremmin kuin päiväkodissa konsanaan. ;-)

        Minulla ei ole niin paniikkia, että alkaisin mekastaa etuilijaa. Yleensä nakkikioskijonnossa he enemmän hakevat riidan aihetta, näyttääkseen maskulisuuttaan :D ja pettyvät kun narinaa ei kuulu.

        Mikäli kaupassa kassajonossa takanani olevalla on pari ostosta, annan mennä edeltä. Siinäkin on se riski, että jonkun pikkujutun vuoksi menee aikaa enemmän mitä omien ostoksien kanssa menisi. Esim. maksaa 5 ja 10 senttisillä :D


      • runontaja kirjoitti:

        Minulla ei ole niin paniikkia, että alkaisin mekastaa etuilijaa. Yleensä nakkikioskijonnossa he enemmän hakevat riidan aihetta, näyttääkseen maskulisuuttaan :D ja pettyvät kun narinaa ei kuulu.

        Mikäli kaupassa kassajonossa takanani olevalla on pari ostosta, annan mennä edeltä. Siinäkin on se riski, että jonkun pikkujutun vuoksi menee aikaa enemmän mitä omien ostoksien kanssa menisi. Esim. maksaa 5 ja 10 senttisillä :D

        Ei ollut kioskilla muita naisia kuin myyjätär. Kun asiakaspuolella muutama miesasiakas alkoi puhumaan munasta, Poistuin paikalta vauhdikkaasti autoon suojaan ja laitoin ovet lukkoon.


    • rosestar

      miksi joku teeskentelis? mitä etua se hyödyttäisi tai kenen?

    • Jos jollain on kuoppa leuassa ja hevosennaama, se on Ritke Vorresteri. Vaikka nikki olis mikä.

      • kylä näi o

        .

        "Ritke over troubled water"

        har!!!!1111

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      816
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe