Kävin katsomassa naisten profiileja ja suurin osa oli vaan niin rumia ettei niille voi mitään vastata. Ja naisilla oli kauheita vaatimuksia miehille vaikka oma taso oli aika kaamea. Mikä naisia oikein vaivaa kun ei voi omantasoista kelpuuttaa? Katsokaa naiset peiliin, ette todellakaan ole niin kauniita kuin väitätte.
30+ naiset on rumia
35
302
Vastaukset
- Owned!
Ruma poro huutelee siellä, kun ei oo pelimerkkejä Jackpottiin:)
- N38
Mitä sinä niistä " kaamean" tasoisista naisista ja heidän vaatimuksistaan vaivaannut, jos itse olet parempaa tasoa?
- ääääääääääääääääääää
Tuon ikäiset naiset kelpaa vain patjaksi joillekkin puutteessa oleville pulsuille.
- Guhyggff
Niin, sinähän sen pulsuna tiedät :D
- lottamari.
Minusta siellä on uskomattoman tasokkaita kauniita naisia ja ihmettelenkin miksi ovat tyrkyllä törkytreffipalstalla?
- tissi.
Naiset ei ole sen parempia kuin miehetkään.
- myymi0
Ennenvanhaa naiset piti hiehajusist miehist. eisillo suihkus jokapaivä käyty ja silti muhinoitii heinäladois.
- yksinkertaista
Hoikka nainen on kaunis vaikka olisi 40 .
- Marianne89
Aijaa, kiva kuulla että hoikkuus riittää olemaan kaunis. Itse en ole kyllä ole ollut muiden silmissä erityisen kaunis vaikka hoikka olen tähän asti ollutkin. Aika tavikseksi itseni pärstältäni koen, ja se on se pärstä mikä ratkaisee miestenkin suhteen eikä kroppa.
- adfgdg
Marianne89 kirjoitti:
Aijaa, kiva kuulla että hoikkuus riittää olemaan kaunis. Itse en ole kyllä ole ollut muiden silmissä erityisen kaunis vaikka hoikka olen tähän asti ollutkin. Aika tavikseksi itseni pärstältäni koen, ja se on se pärstä mikä ratkaisee miestenkin suhteen eikä kroppa.
Aivan kuten on olemassa tissi- ja persemiehiä, on olemassa myös naama- ja kroppamiehiä. Ja itse en kyllä syty 100kg tankista vaikka naama olis millanen hemaistus joten ennemmin ottasin vaikka sen harakan näköisen jos kroppa on edes jotenkin sopusuhtainen.
- En ihan usko
Hoikkuudella ei ole mitään tekemistä kauneuden kanssa, naama se on mikä ratkaisee. En sitten täällä argumentillani puolustele lihavuutta millään tavalla jos joku niin kuvittelee.
- twiikeri1
hyvänen aika! Mulla siis kauneutta jäljellä 1v ja 5kk kun palstanero niin sanoo. Pitääpä vaikka ampua itseäni päähän 30v-synttärinä, niin ei palstan herkät pullamussumiehet järkyty lisää.
- ätmi
Kiitos, teet palveluksen koko miessukupuolelle.
- sitten kurpahtavat
Aloittaja on vieläpä aika kohtelias, mun mielestä raja on enemminkin jotain 23
- kunnollinen mies
30 naisilla ei ole varaa vaatia kunnollista miestä.
- harhaiset miehet
Minä en enää jaksa kuunnella tai lukea typerien miesten ikähokemista.
Puhukaa mieluummin geeneistä, tai vaikka siitä tasostakin, kuin siitä iänikuisesta iästä.
Oletteko liian yksinkertaisia tajuamaan esimerkiksi sitä, että JOS nainen näyttää hyvältä 30v se kertoo että hänellä on ylivoimaiset geenit, koska ei ikäänny/rupsahda! Silloin hänen pitäisi olla varmempi valinta, kuin 25v joka saattaa näyttää nelikymppiseltä kun sitten saavuttaa 30- vuoden.
Vai oletteko sitä mieltä että se, että koska esim Adriana Lima on 30v, hän on auttamatta hirveä kurppa?
Kyllä aika moni mies varmaan ottaisi seuraavan linkin naisen, mieluummin kuin 25v pullamössön, ikään katsomatta!
http://cdn.na16.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/02/adriana-lima-1.jpg- eme
Eli edellisen linkin Adriana siis on 33v, ja kahden lapsen äiti, ja silti näyttää paremmalta kuin moni 20-25v! Joten tajutkaa jo puhua geeneistä eikä pelkästä iästä.
- kauneustutkija
eme kirjoitti:
Eli edellisen linkin Adriana siis on 33v, ja kahden lapsen äiti, ja silti näyttää paremmalta kuin moni 20-25v! Joten tajutkaa jo puhua geeneistä eikä pelkästä iästä.
Todella kauniit naiset ovat kyllä kauniita vielä viiskymppisinäkin.
- ätmi
eme kirjoitti:
Yksinhuoltajaäidit ovat arvottomia muista avuistaan huolimatta. Jos Lima sen sijaan on suhteessa, en ymmärrä mitä tekemistä hänellä on sinkkukeskustelujen kanssa.
- Tietenkin voi
ätmi kirjoitti:
Yksinhuoltajaäidit ovat arvottomia muista avuistaan huolimatta. Jos Lima sen sijaan on suhteessa, en ymmärrä mitä tekemistä hänellä on sinkkukeskustelujen kanssa.
Hän on hyvä esimerkki siitä miten yli kolmekymppinenkin voi olla kaunis ja nuorekas, hänen parisuhdestatuksellaan ei ole tässä nyt mitään merkitystä. Kyllä sinkut palstalla voi puhua myös sellaisista jotka seurustelevat.
- sinkkumies.
Ei mies mitään ota. En olisi sinkku jos vois vaan ottaa. Naiset valitsee miehen ja valitsevat usein sen huonomman vaihtoehdon joka hakkaa mustan silmän naiselle.
Kumma juttu. Teininä keski-ikäiset naiset todellakin näyttivät vanhoilta ja epäviehättäviltä. Nyt, kun on itse keski-ikäinen, moni ikäiseni näyttää ihan hyvältä. Luulenpa, että kun olen eläkeikäinen pappa, rollaattorimummotkin näyttävät hyvältä. Niin se silmä kehittyy ikääntyessä.
- ätmi
Tarkoitat kai että kaihi kehittyy?
- Nainen.
Miehet ne vasta rumia on. Kaljamahaa löytyy, tupakkia polttavat ja viinaa juovat usein.
- vaadin ja hirvas
Miks sä luulet et ne on sinkkuja?
Miksi haluaist oman tasoisesi naisen?? Itse otan itseäni paremman tai huonomman..Kaltaiseni vaimon hakkaajalle tuo huonompi tasoinen sopii paremmin, niin ei tule sitä naputusta niin kauheasti.
Katoppa sellaisen 30:pisen naisen kuvaa profiilia kun se oikein on juoksunsa juossut, niin se näyttää vähintää 48 vuotiaalta ja siltä, et sil on nimikko tuoli läheisessä räkälässä..Ja normaalivartaloinne mut rontti sata kiloinen.
Se on niin, että noni 30 vuotiaan naisen peli on rankasti pelattu, jos ei sitten löydy jotain todella epätoivoista 30-35 v miestä joka haluaa lapsen eilen
niin silloin on mahsollisuus...Siis pelattu mitä tulee normaali suhteeseen..
30 nainen saa taas HD miehen joka juo ja polttaa vielä seuraavat 13 vuotta,
eli jos sellaisen haluaa niin ei paniikkia silloin. Mutta alkotta pitää olla jos haluaa, että lasketaan markkinoilla enää millään muotoa. - ATM-aisurille jämät
Aivan oikein näin asia todellakin on, vain nuori ja kaunis neitsyt kiihottaa miestä, ja tämän immenkalvon poksauttamisesta seurannut verenvuodatus josta seuraa IKUINEN omistusoikeus!
- Marianne89
No ei ihme jos et saa naista, kun pidät heitä pelkkinä esineinä jotka voi omistaa...
- christiano
Minusta tässä on syynä se, että suhteessa se rumeneminen on naisille todella paljon kovempaa kun miehillä. Joku 16-28 vuotias nainen on niin kaunis, että saman naisen kun näkee siitä vaikka 7-10 vuotta myöhemmin niin ero on karmea. Iho on huonontunut paljon ja yleensä ylipainoa.
Miesten ulkonäkö ei muutu niin paljoa sanotaan ikävuosina 25-45. Monethan juuri kehuvat, että miehet ovat komeimmillaan joskus reilu 40 vuotiaina. En ole ikinä kuullut kenenkään sanovan naisten olevan kauneimmillaan yli 30 vuotiaina.
Ja deittipalstoilla on kauniita naisia, mutta niillä hirvityksillä on samat vaatimukset kun niillä kauniilla. En kyllä henk.koht edes ymmärrä miksi jotkut hirvitykset laittavat sinne edes profiilia... Kuka nyt vastaa jollekkin ylipainoiselle ja poikineelle naiselle? Tai ymmärrän jos he etsivät ätmiä.- Marianne89
Sori, mutta kyllä ne miehet on komeimmillaan 20-25-vuotiaina. Osalla alkaa ääni kuulostaa paksulta, ikäistään huomattavasti vanhemman miehen ääneltä ja pahoja erektio-ongelmia voi usein olla jo 30-vuotiaana.
- christiano
Marianne89 kirjoitti:
Sori, mutta kyllä ne miehet on komeimmillaan 20-25-vuotiaina. Osalla alkaa ääni kuulostaa paksulta, ikäistään huomattavasti vanhemman miehen ääneltä ja pahoja erektio-ongelmia voi usein olla jo 30-vuotiaana.
Voi olla, en siis itse osaa sen enempää miehenä ottaa asiaan kantaa. Näin olen vaan monen naisen median puheista ymmärtänyt. Silti, aivan käsittämättömiä nuo deittipalstat on vaatimuksineen.
- Marianne89
christiano kirjoitti:
Voi olla, en siis itse osaa sen enempää miehenä ottaa asiaan kantaa. Näin olen vaan monen naisen median puheista ymmärtänyt. Silti, aivan käsittämättömiä nuo deittipalstat on vaatimuksineen.
Onhan se naisestakin kiinni, mutta jotenkin tuntuu kun katselen ympärilleni ja mitä nyt muita naisia tunnen, että nyt kun naisillekin on "annettu lupa pitää avoimesti nuoremmista" niin sitä kanssa näkee vähän kaikkialla. Eli että aiemmin se perinteinen "kyllä miehen pitää olla vanhempi" on osittain johtunut myös ympäristön painostuksesta ja paineista olla samanlainen kuin muut. Sinänsä taas on ihan fakta, että kaikki "kuluu" ja niin myös ihmiset ihoineen, hiuksineen ja koko kehoineen. Siksi objektiivisesti mitattuna niin miehet kuin naisetkaan eivät vanhetessaan näytä yhtä hyviltä saati raikkailta kuin nuorina. Osa onnistuu kyllä säilymään suht hyvännäköisinä vielä yli sen 30 ikävuoden, mutta harvemmin hekään näyttävät paremmilta kuin mitä olivat silloin parikymppisinä, elleivät ole sitten esimerkiksi laihduttaneet ja olleet nuorempina vaikkapa huomattavan ylipainoisia.
Nettipalstat ovat tunnetusti eräänlainen lihatiski, koska siellä ei voi tehdä samanlaista yleisvaikutelman arviota kuin kasvokkain juteltaessa ja niin aika moni ihminen tuntuu sitten tekevän sen normaalisti yleisvaikutelman perusteella tehdyn esikarsinnan siellä valokuvan/ulkonäön perusteella.
Mutta sama se on usein nettipalstan miestenkin kohdalla, siellä on vaikka minkälaista atm-tasoista perusnörtin näköistä jamppaa jotka toteavat usein jo parin ekan viestin jälkeen hekin että "oliskos kuvaa, kun kyllä se ulkonäkö aika paljon merkkaa". Pinnallisia osaavat olla siellä niin naiset kuin miehet, ja molemmista siis nekin jotka itse ovat kaikkea muuta kuin hemaisevimmasta päästä.
Osittain siksipä en enää nettideittailekaan. Sen jo tietää, että vaikka se deittipartneri itse ei mikään tavallista tallaajaa komeampi olisikaan, sen vaatimukset aika todennäköisesti ovat pilvissä.
- sinkkumies.
Miten yleensäkkin naiselta saa vastauksen vaikka suomi 24 treffeissä. En ole ainakaan koskaan saanut vaikka olen asiallisesti vastannut ilman mitään seksi ehdotuksia.?
- kurpat suolle
En tiedä, olen itse 29-vuotias työssäkäyvä mies. Hyvässä fyysisessä kunnossa ja ei ongelmia seuran löytämisessä. Laitoin testimielessä nettideittiin profiilin, johon laitoin ihan ok kuvan ja kuvauksen itsestäni. Vastauksia tuli jopa yli 60 vuotialta naisislta tai kurppiahan nuo on jo tuossa iässä. Joten siellä jos on vaan perusolemuksella ja perusjorinoilla niin ei kurpille kelpaa.
- 3+16
Aloitukseen niin paskat, kolmekymppinen ja vanhempikin nainen on yleensä varsin upeaa katsottavaa. Kävimpä katsomassa täällä suomi24 treffit osiossa "tarjontaa". Laitoin ikähaarukaksi 28-40v ja hyvännäköisiä naisiahan tuolla oli, peruskauniita Suomalaisia naisia ja joukossa myös monta todella hyvännäköistäkin. Joissain ilmoituksissa oli kieltämättä aika tarkat kriteerit miehen osalle mutta mikäs siinä jos ei muunlainen kerran kelpaa niin silloin pitää odottaa sitä oikeaa, pitää vaan muistaa että odottavan aika on pitkä kuten sananlasku sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311315Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093019Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1192374Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812035Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17770Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699