Kun tulee olo, että toisen kiinnostus hiipuu

N38v

Miten te miehet/naiset toimitte, jos huomaatte että sinulle todella mieluisa treffikaveri alkaa vähentää viestittelyä ja seuraavaa tapaamista on hankala sopia (esim. hänen kiireisen vuoksi).
Siis olette sellaisessa tilanteessa, että olette jo tapailleet useamman kerran (yli 4 kertaa) ja sitten sinulle tulee olo että kumppanin kiinnostus hiipuu tai ainakin vauhti hiljenee?

Tuo on siis sinun oma tuntemus, eikä se tarkoita että sinulle olisi suoraan sanottu mitään. Miten toimitte, kun tuo fiilis tulee?

9

4048

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+12

No eipä siinä paljon mitään voi. En ainakaan ala pommittamaan vastapuolta.

Hän on ilmeisesti käynyt treffeillä useamman kanssa, mikä on mielestäni ihan sallittua ja normaalia alkuvaiheessa ja todennäköisesti joku muu kiinnostavampi on tavattu. Tai joku on ottanut hänen profiiliinsa yhteyttä ja he ovat treffanneet.

Joka tapauksessa hänellä on kiikarissa joku mieluisampi muttei saa sinulle sanottua vaan antaa jutun hiipua.

• N38v

Minä ajattelen, että näissä tilanteessa sitä toista ei pidä pommittaa nyt yhtään. Pitää vaan tehdä selväksi yhdellä viestillä että ainakin itse on kiinnostunut ja halukas tapaamaan. Olkoon se vaikka viimeinen viesti, siltä joka jäi asiaa pähkäilemään.

Ajattelen, että treffailun alussa fiilikset vaihtelee ja kun on tositarkoitus kyseessä niin ihminenhän ryhtyy miettimään mistä kaikesta joutuu luopumaan siirryttäessä sinkkuudesta parisuhteen puolelle. Siinä kohtaan sitoutumishalu mitataan, vaikkei ole edes kyse yhteenmuutosta. Treffailu varmaan jatkuu, jos molemmilla on olo, ettei halua päästää toista karkaamaan elämästään. Mä en voi treffailukaverini puolesta tehdä valintoja; toki on tietoinen että haluan jatkaa.

• sinkku ei kelpaa

pitää sinua varalla toinen on tietysti että on varattu ja aikaa ei ole kun joutuu olemaan kumppaninsa kanssa ei teistä ainakaan paria tule

• N38v

Molemmat vapaita.

• Tuuli Tuule

Niin, kyllä tuo käytännössä tarkoittaa että kiinnostus hiipuu... ei voi mitään. Voi tosiaan olla että hänellä on muita virityksiä käynnissä, jotka nyt kiinnostavat enemmän.

1. Mieti mitä mieltä olet että on monta juuttua meneillään? Itse olen nyt tehnyt sen linjauksen että kun joku oikeasti kiinnostaa, kaikki muut pois (laitan muille viestiä että keskityn nyt yhteen). Olen kumminkin etsimässä vain yhtä miestä.
      Ei sinun tarvitse hyväksyä sitä että pitää sinua "varalla"

2. Kysy häneltä asiasta - eli tyyliin "mitä hän sinusta haluaa"

3. Minustakaan ei kannata pommittaa viesteillä. Kyllä kiinnostunut pitää ihan omaehtoisesti yhteyttä

• N38v

Kiitti sinulle muillekin palautteen antajille.

Mulla itsellänikin on ollut opettelemista mitä haluan mahdollisesta tulevaisuuden parisuhteesta. On mennyt pitkään, että olen yleensä tahtonut ketään. Nyt on jo puolivoittoa, että voin omalta osaltani todeta olevani varsin normaali ja sitoutumiskykyinen nainen.

Vastauksia:
        1. En tiedä onko juttuja meneillään, mutta varmasti tietää ettei mun ohella voi olla uusia eikä vanhoja juttuja. Jos haluaa monta naista, niin sitten pitää valita sellainen nainen, joka tämän hyväksyy.

2. Hän saa rauhassa miettiä tätä. Ei välttämättä itsekkään tiedä jos, jos nyt heti kysyisin.

3. Antaa olla itsekseen. En minäkään tykkää minuun kohdistuvasta pommituksesta, jos en osaa antaa selkeää vastausta.

• Ovatko neljä tapahtunutta tapaamista olleet jo selvästi 'deittailua', siis jos nyt ei seksiä niin kuitenkin kosketusta ja halailua jne sisältäneitä? Ja muutenkin selkeästi kyse on ollut siitä, että nyt ollaan solmimassa parisuhdetta? Ajattelen, että jos ne ovat olleen 'kaveritapaamisia' niin ehkä miehelle on tullut tunne, ettei homma etene mihinkään ja hän on siksi menettämässä mielenkiintonsa.

• N38v

On fyysistä ollut. Ja ollaan tässä oltu yhteydessä; molemmat matkustelee.

Tosiaan kiinnostaa tietää yleisellä tasolla, että miten te toimitte. Mä voin kuvitella, että monella deittaajalla se 3. pyörä on kiire. Kaikilla vaan on lähiviikot täynnä enemmän tai vähemmän tärkeitä asioita. Mullakin on sovittuna 6 kpl viikon reissuja seuraavalle 6 kuukaudelle. Miehellä varmasti enemmän.

Mä olen ajatellut kerrankin olevani kärsivällinen ja katsoa rauhassa. Kyllä mä mun tulevaisuuden parisuhteessakin haluan (kenen kanssa sitten se onkaan), että molemmilla on kivat työt, harrastuksia jne. Pitää vaan jo alussa keskustella asiat läpi, ettei toiselle tule sellainen mielikuva että hänet on unohdettu.

• ................

Olen sitä mieltä, jos toinen kiinnostaa niin sille löytyy aina pieni aika jostain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      315
      3724
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2058
    3. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      100
      1693
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1674
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      106
      1399
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1215
    7. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      103
      1130
    8. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1113
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      103
      949
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      69
      857
    Aihe