Ikinä se ei sano mitään järkevää tai edes hauskaa. Aina vain jotain kuivaa paskaa tai vinkumista.
Miksi lottamari on niin perseestä?
20
249
Vastaukset
- Sitä ei
oo kunnolla pantu perseeseen. Siksi se on niin perseestä : )
- Owned!
Miks sen pitäis teitä urpoja viihdyttää?
- 99999999
Siksi, koska se on yhden tylsämielisen ATM:n hahmo, jonka tarkoituksenakin on herättää halveksuntaa ja ärsyyntymistä naisia kohtaan naisena esiintyen.
- lottamarl
lottamari on kauniiksi kehuttu mallimittainen d-kuppineitonen porvoosta, harrastaa fitnesstä, syö aamiaiseksi ätmejä, kananmunia, suklaata ja lenkkimakkaraa.
- doubledig
juu ja ottaa pari mustaa makkaraa käsittelyyn suit sait.
- Alas akkavalta
Onkohan se edes nainen? Eikä muuten oo ainoa kuivakka akka täällä. Fasistilesbojen jatinaa kuuluu kans Marianne89n, twiikeri1n ja firebirdin suunnasta. Ehdotus: menkää kaikki 4 tuplatreffeille keskenään ja vihatkaa sitten porukalla kaikkea.
- Marianne89
Ihan kernaasti olisin ennemmin vaikka fasistilesbo kuin kaltaisesi kaksinaismoralistisen mulkvistin kanssa.
- mamasaidknockyouout
En lottamarista tiiä, mutta firebirdillä ainakin on mies(on sanonut täällä), ja marianne vaikuttaa kyllä heterolta. Twiiker1n tiedän ihan livenä kun asuin samassa taloyhtiössä. Ja sillä on mies, ihan mukavia molemmat. Sen muistan kun isoveli ja naapurin äijät puutarhatuoleissa odotti sätkä huulessa milloin tyttö lähtee lenkille tai pihatöihin, ja sakissa kommentoivat sen peppua.
- Mistä tiedät?
mamasaidknockyouout kirjoitti:
En lottamarista tiiä, mutta firebirdillä ainakin on mies(on sanonut täällä), ja marianne vaikuttaa kyllä heterolta. Twiiker1n tiedän ihan livenä kun asuin samassa taloyhtiössä. Ja sillä on mies, ihan mukavia molemmat. Sen muistan kun isoveli ja naapurin äijät puutarhatuoleissa odotti sätkä huulessa milloin tyttö lähtee lenkille tai pihatöihin, ja sakissa kommentoivat sen peppua.
Että esim. Firebird puhuu totta kun puhuu miehestään, tai että palstan twiikeri on sama kuin se jonka tunnet? Onhan tuo lempinimenä harvinainen, mutta voi olla silti joku muukin. Vai onko jotain muuta infoa taustalla? Lottamari on ok.
- Marianne89
Mistä tiedät? kirjoitti:
Että esim. Firebird puhuu totta kun puhuu miehestään, tai että palstan twiikeri on sama kuin se jonka tunnet? Onhan tuo lempinimenä harvinainen, mutta voi olla silti joku muukin. Vai onko jotain muuta infoa taustalla? Lottamari on ok.
No saman kysymyksen voikin saman tien esittää teille, että mistäs te sen "lesbouden" tiedätte? Sitäpaitsi, eikös twiikeri yhteen ketjuun linkannut ainakin tekaistun (en ole käväissyt linkistä vilkaisemassa, niin en tiedä onko se aito tuttujen kesken jaettu profiili vaiko esim. nettipalstakäyttöön) fb-profiilinsa? Ehkä tämä tuttu nyt vaan sattuu tietämään tuon profiilin mahdollisesti olevan juuri kyseisen "live-elämänsäkin" twiikerin käyttämä? Tai ehkä ovat joskus pari sanaa keskenään ohimennen vaihtaneet tästä palstasta?
- twiikeri1
Höpsis. Oon kolmessa taloyhtiössä asunut, ja epäilen että muistaisin tuollaisen 'käytöksen'. Lenkkeily ja pihatyöt kyllä maistuu, ja mulla on mies, mutta puhut nyt jostain muusta. Vai mikä naapurusto muka oli kyseessä?
- mamasaidknockyouout
twiikeri1 kirjoitti:
Höpsis. Oon kolmessa taloyhtiössä asunut, ja epäilen että muistaisin tuollaisen 'käytöksen'. Lenkkeily ja pihatyöt kyllä maistuu, ja mulla on mies, mutta puhut nyt jostain muusta. Vai mikä naapurusto muka oli kyseessä?
Merloseksi naapurustoa sanottiin, shellin lähellä. Kyllä tiiät kun asut siellä (tai asuit).
- mamasaidknockyouout
twiikeri1 kirjoitti:
Ja vaikket mua muista niin ainaki sen varmaan muistat kun kerran ripustit mattoja pyykkitelineeseen ja mun velipoika huusi sulle jotain 'sano ukolles että jos oisit mun muija niin kulkisin haminalla koko ajan nokka pystyssä'. Sinä taas näytit sille jotain käsimerkkiä.
- twiikeri1
Ja vaikket mua muista niin ainaki sen varmaan muistat kun kerran ripustit mattoja pyykkitelineeseen ja mun velipoika huusi sulle jotain 'sano ukolles että jos oisit mun muija niin kulkisin haminalla koko ajan nokka pystyssä'. Sinä taas näytit sille jotain käsimerkkiä.
Vai niin. Kyllä minä tuon jotenkin muistan. En vaan saa mieleen minkä näköinen tyyppi sen sanoi. Ihan oikean henkilön näköjään löysit. Oon vissiin ollut sen verran omissa maailmoissa etten ole tuota em. touhua huomannut. (mikäli edes on oikeasti tapahtunut, kuulostaa ainakin liioittelulta)
- ihan kiva se on
Lottamari on ihan hauska. Joku on täällä vähän turhan vakavana.
- piiloalfa
Minusta lottamari.:lla on hauskoja juttuja. Hänellä on omituiset ajatuskuviot, joista poikineet tekstit ovat aina välillä suorastaan oivaltavia. Toisinaan tulee taas joku niin typerä heitto, että tekee mieli leikata kyrpä irti sirkkelillä, mutta silloinkin se monesti jollain tavalla poikkeaa edukseen palstan tyypillisistä tarinoista.
- urigullervo
juttujen hauskuus riippuu siitä onko sinä päivänä tullut mällit suuhun, peppuun vai vaginaan panoringissä.
- lottamarit.
Ensin pitäisi tietää, kuinka moni käyttää tuota lottamari.-nikkiä. Osa käyttäjistä ainakin on miehiä, joiden tarkoitus on leikkiä tyhmää naista.
- lottamari.
Ei voi pitää paikkaansa, tämähän on mun nimimerkki, ei kai sitä kukaan muu saa käyttää.
lottamari. kirjoitti:
Ei voi pitää paikkaansa, tämähän on mun nimimerkki, ei kai sitä kukaan muu saa käyttää.
Höpöhöpö. Rekisteröi se, muuten kuka vaan voi käyttää sitä. Etkä muuten taida nyt edes olla lottamari?
Miksi lottamari poisti nimestään
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899