Apua selviänkö yksin?

Toivoton!!!

Olen tälläinen "normaali" 167cm/66kg neiti. Takoitus olisi pudottaa 11kg koska tämä paino nyt ei tunnu oikealta ja pahinta, että laihdutus ei meinaa lähteä käyntiin sitten millään. Aikaisemmin olen elämässäni painanut tuon 55kg mutta sitten tuli kaikkea elämässä yms. Nyt olisi pistettävä ruokatavat kuntoon ja aloittaa lenkkeily taas...
Suurin ongelma on karkin himo. Pullat, limsat, pizzat jne. on helppo kieltää itseltä, mutta suklaat ja karkit on ihan älytön heikko kohta.
JOKA ILTA se iskee... vaikka ateria rytmi toimii, syön aamiaisen, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan. Kaiken olen tarkistanut ja terveellisyyttä ei ruokavaliosta puutu, kaikki hiven aineet vitamiinit yms, varmasti saan...
Mikä tässä on pielessä?? Mikä tämän himon aiheuttaa.. Kromit sun muut on testattu! Onko yksinäisyys syy?? Ja vaikka kaapissa ei namia olisi, niin minähän raahaudun sinne kioskille sitä hakemaan yömyöhään. :(

6

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paxu vazakas

Siis, jos joka päivä jätät ostamatta nameja, menet joka yömyöhä kioskille ostoksille? Oikeasti? Olet kyllä tosi aktiivinen, käy melkein kateeksi.
      Toisaalta, tuo paino joka sinulla on, mahtuu kyllä sinne normaalin painon raameihin, joten et ihan hirveästi taida niitä makeita syödä. Mutta voisiko sitä vielä vähentää hiukan lisää? Jos syöt yhden suklaapatukan illassa, osta puolet pienempi. Esim: Fazerinan sijaan Dacapo.

• Epätoivoinen

Olen lihonut 13 kg puolentoista vuoden aikana. Että kyllä tässä on mässätty... :/

• ooolll
        Epätoivoinen kirjoitti:

Olen lihonut 13 kg puolentoista vuoden aikana. Että kyllä tässä on mässätty... :/

Laihduin ensin ja sitten piti vähän nostaa painoa, jossain vaiheessa makeanhimo astui kuvaan vaikka sokeri oli poissa ruokavaliosta lihasmassan hankkimisen vuoksi.

• paxu
        ooolll kirjoitti:

Laihduin ensin ja sitten piti vähän nostaa painoa, jossain vaiheessa makeanhimo astui kuvaan vaikka sokeri oli poissa ruokavaliosta lihasmassan hankkimisen vuoksi.

Onhan tuo jo iso määrä. Suklaata syömällä sen saa nopeamminkin kuin puolessatoista vuodessa ;) valitettavasti.

• 12+6

Voi toki olla, että yrität paikata tuntemaasi yksinäisyyttä syömällä. Mutta kyse voi olla ihan tavastakin, josta on mahdollista myös oppia pois. Entä nukutko tarpeeksi, väsymys voi myös aiheuttaa syömishimoja?

Keksisitkö iltoihin jotain mielekästä tekemistä, joka veisi ajatukset pois tylsyydestä? Esimerkiksi lukeminen, meditointi, liikunta?

• Alottaja

Liikunta olisi ainoa, mutta lenkkeilyn alottaminen on tuntunut ylitsepääsepättömän viakealta. Ensin pitäisi tosiaan keksiä millä lopettaa mässäily.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8536
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      158
      1172
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      806
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      686
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe