annan periksi

ent energ mies

Koko elämäni oon kuvitellut, että vanhenisin lopulta yhdessä toiveitteni naiskumppanin kanssa. Ikää on tullut jo yli 40 ja neljä kussutta suhdetta takana. Olen yrittänyt pitää toivoa yllä ja olla edes kohtuu aktiivinen asian suhteen. En ole ruma, enkä mitenkään käsittääkseni epämiellyttävä. En vain jostain syystä sytytä naisia, vaikka välillä katseita saankin. Erityisen sosiaalinen en ole ja se vaikuttaisi tän päivän kovassa pariutumis-kilpailussa olevan myrkkyä. Vaikka sitten olisit kuinka urheilullinen ja lämminhenkinen mukava yksilö. Olkoon. Muksut tein jo aikoja sitten, joten sellaisia paineita ei ole. Kumppani jota aidosti rakastaa oli haaveeni. Mutta alkaa olemaan aika hyväksyä tosiasiat. Mä vanhenen vauhdilla ja tuun tekemään sen yksin. Ehkä tän tunnustaminen helpottaa. Palo on sammunut. Ja tappio tunnustettu.

4

151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Embrace yourself

Ootko kysynyt erossa exiltäsi, että miksi? Se varmaan auttais paljon ja kehittämään itseäs. Myös jos tunnistat heikkoutesi niin osaat löytää vahvuutesi niistä.

• Jos mies on töissä, normaalin näköinen, eikä ole alkoholi- tai mielenterveysongelmia, niin mahdollisuudet parisuhdemarkkinoilla vain paranevat iän myötä. Naiset kun ovat pitkäikäisempiä ja yhä useampi mies on pelannut itsensä ulos parisuhdemarkkinoilta.

• ikävä tosiasia

Alkoholiton mies on parisuhdemarkkinoilla ehdoton turn off naisille.

• leena45

Mikä "tappio"?!
      Onko parisuhde ihmisarvon mitta ja ainut tavoittelemisen arvoinen asia maailmassa?

Erosin viisi vuotta sitten toisesta pitkästä parisuhteestani, josta minulla on nyt teini-ikäinen tytär. Olen jättänyt suosiolla haku päällä olemiset sikseen ; en menetä yöuniani ajatuksesta, että tyttären lähdettyä kotoani maailmalle eläisin edelleen yksin. Elämä on kivaa näinkin, minulla on tyttären lisäksi läheiset välit sisaruksiini, hyviä ystäviä, sopivan haastava työ ja pari kivaa harrastusta. Itseasiassa elämässäni on ohjelmaa sen verran, ettei tähän mikään kovin vaatelias miesystävä sopisikaan.
      Sekä työ- että harrastusasioissa minua on lähestynyt eron jälkeen useampikin mies, mutta kun ei, niin ei... Kun ikää on nelkyt ja risat, pitää olla jotain todella Erityistä, että alan tosissaan miettiä muutakin kuin että mistä joutuisin luopumaan, jos alkaisin tapailla / seurustella. Silti en sano ehdottomasti, ettei koskaan enää... Parikymmentä vuotta minua vanhempi serkkuni avioitui toissa kesänä toisen kerran, oltuaan välillä parikymmentä vuotta itsekseen. Hätäkös tässä, valmiissa maailmassa. Varmimmin joku "Satumainen Onni" kohtaa, kun ei sellaista odota kohtaavansa.

Yhdelle olen uskollinen ja se olen minä itse ; en tee enää kompromisseja vain toista miellyttääkseni, vaan koska toinen on sen arvoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe