Tietääkö kukaan???
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014032318148869_vi.shtml
Monenko miehen käyttämä tää kielinainen on ???
13
247
Vastaukset
- welko wonen
Ai monenko nu***ssima?
- fire bird
Tuo nainen on oikeasti kaunis minusta.
- ei ollut aina
Lue sen blogi..laihdutti 17 kiloa ja alkoi ulkonäkökeskeiseksi tai jotain.
Linkki löytyy iltalehdestä.
- Isä Timppa
Poikani katseli hänen videoitaan ja runkkasi.
- JoKu_RaNdOm
Onnittelut, pojastasi on tullut viimein mies :`D
- Pohjanmaan KTM
ainakin 1, MUN :)
- Pohjanmaan KTM
Ainakin 1, MUN :)
- Pietarsaari elää
Satunpa tietämään että kahden.
Ensimmäinen jätti (tai hänen mukaansa hän jätti) ja nyt kun
on kuuluisuutta niin nyt on ihan tuore parempi mies. - vuoden turha julkkis
Koko kohu on niin typerä kuin olla voi.
- palstateorioiden rohva
Palstan teesin mukaan kokeneita naisia ei halua kukaan vaimokseen tai edes tyttöystäkseen. FB:ssä ja youtubessa ko. naista kositaan joka viidennessä kommentissa eli hänen täytyy olla täysin kokematon.
- ätmin ätmin
Eli nekin haluavat vain sitä reikää. Ei kukaan kosi ihmistä jota ei tunne.
----
Itse aiheeseen, ehkä hän vielä on vasta muutaman käyttämä, mutta odotetaan 2 vuotta niin voidaan puhua jo niin kuuluisasta yleisestä vessasta, joka pitää mainita historian kirjoissa.
- lottamari.
Tähän on tultu, kaikki turha myy ja kaikkea turhaa media ruokkii. Kenellekään muulle tuosta rämpyttäjästä ja siansaksaajasta ei ole iloa kuin hänelle itselleen. En jaksaisi mokomaa kuunella. Turhia julkisuudenkipeitä ihmisiä, joiden pitää päästä esille talentilla millä hyvänsä.
- minä ainoa.
Ei varmana ole yli 1 käyttämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869