Olen pettäjänainen

Nainen vm-67

Olen eronnut omillaan asuva nainen,seurustellut jo 9 vuotta samanmoisen miehen kanssa.eksyin baarista vieraan miehen matkaan,joka on naimisissa.vielä piti toisenkin kerran mennä miehen luo,nousuhumalassa silloinkin,kun tiesin hänen olevan yksin mökillään.ihastuin kyllä,olen herkkä ihastumaan,vaikka minulla on varmasti hyvä miesystävä,MITÄ nyt kova kyttäämään,kun olen näitä temppuja tehnyt ennenkin.
Kolmas kerta tapahtui tämän miehen aloitteesta,hän haluaisi tapailla edelleenkin.
Miksei minäkin,Jos olisin vapaa.
Mutta kun en ole,katkaisin suhteen,en jaksa pitää puhelinta äänettömällä ja kytätä tuleeko viestiä.
Ajattelin että se on parempi niin hänenkin perhettä ajatellen.
Vaikka kivahan se olisi seikkailla välillä,mutta kaikkea ei voi saada,ja joku kuitenkin haavoittuu ennenpitkää..
Ehkä pitäisi vaan kasvaa aikuiseksi,,hohhoijaa

26

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellämies50v

Pettäjä mies 50v täällä!

Olen kuitenkin tavallaan eri puolelta tuollaista suhdetta. Minulla pari naimisissa olevaa naista suhdekavereina. Itse olen eronnut vajaa 4 vuotta sitten, nyt sinkkuna elelevä mies. Naiset soittavat tarvittaessa minulle, käyn heidän luona tai he vierailevat luonani, tarvittaessa kun kaipaaavat lämpöä ja läheisyyttä. Meillä kummankin kanssa muutakin siinä suhteessa kuin pelkkää seksiä, juttelemme paljon, halailemme ja suukottelemme, saatamme katsoa telkkaria ihan vaan toistemme kainaloissa sohvalla läheisyydestä nauttien. Nämä suhteet antavat meille kaikille sitä jotain, mitä me kaipaamme. Naiset saavat kaipaamaansa lämpöä ja läheisyyttä, hellimistä ja hyvänäpitoa ja ehken pikkuisen prinsessamaista kohtelua. Olen erittäin tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen eikä ainakaan minua omatunto soimaa!

• Komment

Olet kakkonen, mies 50v, sano suoraan. Seksiä, halailua ja telkkarinkatselua sinkkukakkosen kämpillä? Voi miten syvällisiä ihmissuhteita nämä salasuhteet ovatkaan.

• Miten lapsellista
        Komment kirjoitti:

Olet kakkonen, mies 50v, sano suoraan. Seksiä, halailua ja telkkarinkatselua sinkkukakkosen kämpillä? Voi miten syvällisiä ihmissuhteita nämä salasuhteet ovatkaan.

Hellämies 50=Onneton kakkonen 25-45!

Aivan , kaikesta näkee läpi, että kirjoitus on kakkosen! Ei miehinen mies käytä tuollaista sanavalintaa...
        Aina ne jaksa yrittää, eli saada itselleen oikeutusta petossuhteeseen!

Ja tuo jos mikä on jo kulunut lause kakkosen suussa, että suhteessa on muutakin kuin seksiä eli juuri keskusteluja, haalaamista ja suukotteluja!

Kakkonen hakee tässä jutussa hyväksyntää "miehenä", jolloin saadaan myös aviovaimot syyllisiksi pettämiseen.

• uytuyt
        Miten lapsellista kirjoitti:

Aivan , kaikesta näkee läpi, että kirjoitus on kakkosen! Ei miehinen mies käytä tuollaista sanavalintaa...

Ja tuo jos mikä on jo kulunut lause kakkosen suussa, että suhteessa on muutakin kuin seksiä eli juuri keskusteluja, haalaamista ja suukotteluja!

Kakkonen hakee tässä jutussa hyväksyntää "miehenä", jolloin saadaan myös aviovaimot syyllisiksi pettämiseen.

"Aivan , kaikesta näkee läpi, että kirjoitus on kakkosen!"

No niinhän se on. Ja ihan samasta syystä uskon, että avaaja taas on mies, joka ei onnistua "saamaan naista" ja yrittää nyt tällä tavalla. Jep, jep.

Mutta asiaan:
        Tuo niiiin kulunut fraasi "suhteessa on muutakin kuin seksiä eli juuri keskusteluja, haalaamista ja suukotteluja! " on todellakin yksi tyhmimmistä. Mitä on seksi? Eikös normaali, terve seksi nimen omaan sisällä "haalaamista ja suukotteluja" - keskustelut, no joo, riippuu vähän mitä sillä tarkoitetaan tai mihin verrataan. Kaipa sitä seksiä voi olal vaikka ei sanottaisi sanaakaan, mutta kai sitä nyt edes tervehditään kun mennään vakipanon luokse?

No, tämä avaus oli provo, mutta jostain ne provotkin kumpuaa..... tässä tapauksessa epätoivosta ja epäonnistumisesta....?

• oåiupöj
        Komment kirjoitti:

Miksi "kakkonen"?
        Eihän mies pyri vakiinnuttamaan asemaansa kummankaan naisen elämässä, vaan suhteissa tyydytetään osapuolten seksin ja läheisyyden tarvetta.

Kakkonen ihmisestä tulee siinä vaiheessa, kun hän alkaa odottaa varatun osapuolen eroavan tai / ja alkaa elää "vain hänelle" niin, ettei muut vaihtoehdot kuin salasuhde tämän tietyn ihmsen kanssa tule kysymykseenkään.

• Mieskakkonen
        Miten lapsellista kirjoitti:

Mieskin voi olla kakkonen, kuten on hellämies 50v, joka kirjoittaa, että on sinkkumies, joka tapailee kodissaan naimisissa olevia naisia seksin ja telkunkatselun merkeissä.

• Et omista termiä
        oåiupöj kirjoitti:

Miksi "kakkonen"?
        Eihän mies pyri vakiinnuttamaan asemaansa kummankaan naisen elämässä, vaan suhteissa tyydytetään osapuolten seksin ja läheisyyden tarvetta.

Kakkonen ihmisestä tulee siinä vaiheessa, kun hän alkaa odottaa varatun osapuolen eroavan tai / ja alkaa elää "vain hänelle" niin, ettei muut vaihtoehdot kuin salasuhde tämän tietyn ihmsen kanssa tule kysymykseenkään.

Kakkonen sanaa ei löydy sanakirjoista. Tarkoittaa useimmille salasuhteen osapuolta, joka ei ole pettäjä. Jos joku kakkonen haluaisi ajatella itsestään, että ei olisi kakkonen, koska ei odota pettäjän eroa. Hänen kandee silti ymmärtää, että tulee muiden puheissa kutsutuksi kakkoseksi, myös elämänpiirissään.

• Hyi hyi hyi

Kakkosmies: moraaliton mies! Kuule,en koskisi sinuun edes pitkällä kepillä,vaikka olisit vapaa. Tietäen moraalittomuutesi! Miten on,jos vaimosi harrastaisi samaa selkäsi takana,kuin sinä,omisitko onnellinen??? Pettäjät ovat iljetyksiä ja itsekkäitä,pahoja ihmisiä. Piste!

• vallan kauheeta...
        Hyi hyi hyi kirjoitti:

Kakkosmies: moraaliton mies! Kuule,en koskisi sinuun edes pitkällä kepillä,vaikka olisit vapaa. Tietäen moraalittomuutesi! Miten on,jos vaimosi harrastaisi samaa selkäsi takana,kuin sinä,omisitko onnellinen??? Pettäjät ovat iljetyksiä ja itsekkäitä,pahoja ihmisiä. Piste!

Heh, no meinaatko, että jos "Hellämies50v" tulisi juttusilleni baarissa tms sosiaalisessa tilanteessa, olisi kiva olematta lipevä vonkaaja, niin näkisit tämän tyypin läpi saman tien hänen moraalittomuuteensa saakka..??? Juttelisi olevansa muutama vuosi sitten eronnut, omillaan toimeentuleva ym.. Peruskauraa ja vieläpä totta.
        Melkoinen meedio olet, jos tuosta suoralta kädeltä osaat sanoa, että moraaliton mies on...

• Omatunnoton olet

Olet ala-arvoinen KAKKONEN, vaikka luulet olevasi huippumies, kun sinulla on jopa kaksi varattua naista.

No eihän se omatunto muillakaan toisten parisuhteissa roikkuvilla soimaa, eihän kukaan muuten kakkoseksi ryhtyisikään.

• kakkonen on kakkonen
        oåiupöj kirjoitti:

Miksi "kakkonen"?

"Miksi "kakkonen"?
        Eihän mies pyri vakiinnuttamaan asemaansa kummankaan naisen elämässä,"

Miten tuo tähän liittyy?

parisuhteessa on kaksi ihmistä, jotka ovat toiselleen ykkösiä sanan useammassa merkityksessä. Tässä korostan sanan merkitystä järjestyslukuna = tämän parisuhteen aikana hän, johon suhde luotiin ensimmäisenä, siis "ykkönen".

Nyt on niin, että numeroissa ja järjestysluvuissa ykkösen jälkeen tulee kakkonen, aivan kuten hiihtokilpailussa. Ensin maaliin tullut on ykkönen, toisena maaliin tullut kakkonen jne. oletkö vielä kärryillä?

No niin, kun parisuhteen muodostamisen jälkeen toinen osapuolista muodostaa suhteen uuteen henkilöön, sen on järjrestyksessä toinen, kakkonen. AIka helppoa, vai mitä?

Jos sillä tarkoitetaan jonkinlaista tärkeysjärjestystä, niin tämä uusi voi tietysti saada sijan yksi, jolloin ensimmäisestä tulee tärkeysjärjestyksessä kaksi. Tämä vain ei ole mahdollista ilman petosta, valhetelua ja toisen ihmisen luottamuksen väärinkäyttämistä PAITSI, jos siitä sovitaan niin, että se vastaa kaikkien osapuolien omaa, vapaaehtoista toivetta.

• No, , ,

, , mutta "Nainen vm-67"! Sinähän juuri kirjoituksellasi osoitat, että olet aikuiseksi kasvanutkin, toteamalla tosiasian: "Vaikka kivahan se olisi seikkailla välillä,mutta kaikkea ei voi saada,ja joku kuitenkin haavoittuu ennenpitkää." ja sitä eläämääsi soveltaen.
      Ositit varsin kunnioitettavaa empatiaa toteamalla myös: "Ajattelin että se on parempi niin hänenkin perhettä ajatellen." Olet esimerkki, tuolla toisaalla esiin nostamastani ajatuksesta, missä järki "sanoo sen viimeisen sanan".
      Älähän vaivu "synkkyyteen", olet matkalla kohti parempaa, jatkahan sillä linjalla!
      Tsemppiä sinulle!

• Aikunenko?

"..kun tiesin hänen olevan yksin mökillään". Perheensä mökillä, ap. Mökit ovat perheen yhteisiä vapaa-ajanviettopaikkoja, ehkä haluat välttää tosiasioiden katsomista, kun väität tuota mökkiä miehen yksin omistamaksi..

Minä en kutsuisi aikuiseksi kasvaneeksi, empaattiseksi tai edes "perhettä ymmärtäväksi" sellaista naista, joka käy n*a tuntemattoman perheen mökissä miehen siellä yksin ollessa. Kutsuisin häntä karkean sivistymättömäksi ja hyvin epähienotunteiseksi. Oliko vaimon mökkisaappaat eteisessä, katsoitko, ap?

• No, , ,
        Aikunenko? kirjoitti:

"..kun tiesin hänen olevan yksin mökillään". Perheensä mökillä, ap. Mökit ovat perheen yhteisiä vapaa-ajanviettopaikkoja, ehkä haluat välttää tosiasioiden katsomista, kun väität tuota mökkiä miehen yksin omistamaksi..

Minä en kutsuisi aikuiseksi kasvaneeksi, empaattiseksi tai edes "perhettä ymmärtäväksi" sellaista naista, joka käy n*a tuntemattoman perheen mökissä miehen siellä yksin ollessa. Kutsuisin häntä karkean sivistymättömäksi ja hyvin epähienotunteiseksi. Oliko vaimon mökkisaappaat eteisessä, katsoitko, ap?

Luitko aloituksen loppuun asti? Hänhän kertoi katkaisseensa suhteen jo, ja siis ei oletettavasti käy tuolla mökilläkään enää.

• Törkeys huipussaan
        Aikunenko? kirjoitti:

Mökkivierailut voi samaistaa puolison sängyssä nukkumiseen kaupunkiasunnossakin.
        Sitähän yksinkertaiset ja hävyttömät kakkoset tekevät ymmärtämättä, että se petturimies on ala-arvoista pohjasakkaa miehenä ja ihmisenä vieressään naikkosensa perheen koteihin.

Mies on moukka noin tehdessään ja kakkonen lunttu siihen suostuessaan!
        Koti on pyhä paikka!

• Paras päätös

Teit fiksusti! Kyllä vapaita miehiä löytyy! Toovon,että löydät itsellesi hyvän miehen ja saat onnen elämääsi!

• Hellämies50v

Nämä suhteet naisten kanssa on juteltu aikalailla läpi, tiedetään missä mennään ja mitä kumpikin halutaan. En itsekään kaipaa vakituista jokapäiväistä seuraa, minulle riittää nämä kaksi "vierasta" naista. Vietämme hienoja hetkiä keskenämme, jotka antavat virtaa normaalin arjen pyöritykseen. Uskallan väittää, että minulla monesti vilkkaampi seksielämä kuin normaaleilla 50-kymppisillä pariskunnilla. Tiedän et kateellisia riittää täällä, normaalielämässä hoidamme asian niin nätisti, ettei muut saa tietää ja muut ei kärsi suhteiluistamme. Jos olemme kaikki tyytyväisiä vallitsevaan tilanteeseen, miksi emme tätä jatkaisi.

• No, , ,

, , ,mutta! Eihän tuo kommenttisi ole kuin oma totamuksesi siitä, että se elin, jolla ajattelet, sijaitsee jalkovälissäsi. Miksi et kerro sitä suoraan?

• tietääkö ne

Tietääkö naiset toisistaan vai luuleeko molemmat, ettei sulla ole samaan aikaan muita virityksiä?

• Hellämies50v
        tietääkö ne kirjoitti:

Tietääkö naiset toisistaan vai luuleeko molemmat, ettei sulla ole samaan aikaan muita virityksiä?

Molempien kanssa sovittu, et minulla oma elämää, koska heilläkin omaa elämää perheensä kanssa. Tietävät et tapailen muitakin, mutta eivät tunne ja tiedä toisiaan. Toinen heistä ehken pikkuisen mustis minusta, mutten ole sen antanut päästä mielensä päähän olemalla vain häntä varten. Toki silloin kun olen heidän kanssaan, he saavat kaiken huomioni.
        Tänä iltana tulossa toinen saunomaan ja pikkuisen ruokailemaan. Teen hirvikäristyksen illalliseksi, tietysti hyvän punaviinin kera:)

• Ei petettynä
        Hellämies50v kirjoitti:

Molempien kanssa sovittu, et minulla oma elämää, koska heilläkin omaa elämää perheensä kanssa. Tietävät et tapailen muitakin, mutta eivät tunne ja tiedä toisiaan. Toinen heistä ehken pikkuisen mustis minusta, mutten ole sen antanut päästä mielensä päähän olemalla vain häntä varten. Toki silloin kun olen heidän kanssaan, he saavat kaiken huomioni.
        Tänä iltana tulossa toinen saunomaan ja pikkuisen ruokailemaan. Teen hirvikäristyksen illalliseksi, tietysti hyvän punaviinin kera:)

Siinä taas yksi mies kuvittelee itsestään liikaa ja luulee olevansa maailman napa!
        Totuus taitaa olla sinunkin kohdallasi kuten naiskakkosillakin, että sitä vapaata seuraa ei ole ollut tarjolla. Silloinhan sitä helpommin tartutaan varattuun!

Minun silmissäni et ole muuta kuin toisten parisuhteissa siipeilijijä!
        Pettäjät ja kakkoset eivät minulta saa koskaan kiitosta...

Katsohan sinäkin elämäntavoillasi leuhkija, että et ole kohta vainaa...
        Kautta aikain petetyt aviomiehet ovat olleet arvaamattomia ja moni mies on päässyt viimeiselle matkalleen tai ainakin saanut turpaansa!

• Hellätär 45v.
        Hellämies50v kirjoitti:

Juuri tuollainen rinnakkaissuhde olisi minullekin terveteullut. Yhteisiä hetkiä.En todellakaan kaipaa mitään rakastuilevaa ja takertuvaa miestä, vaan juuri sellaista suhdetta missä voidaan vaan olla ja tavata jos siltä tuntuu. Arki arkena ja muu elämä muuna.

• Tiedoksesi
        Hellämies50v kirjoitti:

" asian niin nätisti, ettei muut saa tietää "
        Se että käry ei ole kiinni siitä miten varovaisesti salapari toimii. Käry käy useimmiten sellaisen syyn vuoksi, johon käytös ei vaikuta. No, sama tyhmyys ('me ei jäädä kiinni koska me ollaan varovaisia') on pettäjien ja kakkosten yhteinen. Osoittaa, että ei osaa ajatella laajasti maailmaa.

• Tosiaan!
        Hellätär 45v. kirjoitti:

Juuri tuollainen rinnakkaissuhde olisi minullekin terveteullut. Yhteisiä hetkiä.En todellakaan kaipaa mitään rakastuilevaa ja takertuvaa miestä, vaan juuri sellaista suhdetta missä voidaan vaan olla ja tavata jos siltä tuntuu. Arki arkena ja muu elämä muuna.

Siis unelmasi on elää kaksoiselämää? No, haaveensa kullakin! Sinulla näyttäisi olevan tuolta itsekkäimmästä (ja tyhmimmästä), päästä niitä.

• Hellämies50v
        Hellätär 45v. kirjoitti:

Olemme samoilla linjoilla:) Kiva!

• Hellä50vmuori

Ihan melkein kateeksi käy tuo hellän50vmiehen elämä. Tuo on sitä oikeeta Miehen elämää:) Nyt sitten tiukkapipot painaa hattua syvemmällä, ihan oikein teille, ettepähän nää mitä kaikkea kivaa maailma voi antaa, kun vain haluu ottaa! Oikein mukavia ja rattoisia hetkiä teille pettäjille,,,, tai siis meille pettäjille:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      146
      4906
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      18
      3537
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      158
      3347
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2818
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      95
      2578
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1853
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      8
      1488
    8. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1472
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      138
      1402
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe