MITÄ TEEN??

lähdenkö?

Olen seurustellut miesystäväni kanssa pian kaksi vuotta. Olen kiintynyt häneen, meillä on yhteiset harrastukset ja puheenaiheet, ihanaa sängyssä jne. Mutta silti jotain hänessä on että en olisi muuttamassa hänen kanssaan yhteen. Meillä molemmilla on kaksi lasta. Onko sitten niin että rakkautta ei ole (tarpeeksi) ja jos ei ole tarpeeksi niin teenkö elämäni virheen jos jätän hänet? Luonteenpiiretitä mietin että ne poikkeavat jonkin verran. minä olen rauhallisempi ja ajattelen paljon tunteella. Mies on räiskyvä ja sanoo kieltämättä minulle joskus niin että pahoitan herkän mieleni. Mutta osaa pyytää anteeksikin joskus. Lisäksi miehessä on liikaa negatiivisuutta ja arvostelee paljon asioita ja ihmisiä.
Lisäksi hänen exänsä häiritsee minua sillä he asuvat ihan lähekkäin ja ovat päivittäin melkeimpä yhteyksisää lasten takia ja joskus muutenkin kavereina. Tämä on minun mustasukkaisuuttani ja se on minun ongelma. Ollaan kyllä puhuttu tästä ja asia mennyt eteenpäin. Mutta silti.. minusta tuntuu että liian monta epävarmaa tekijää että muuttaisin yhteen. Silti tuntuu vaikealta ajatukselta jättääkään. Itse kyllä haluaisin sellaisen miehen jonka kanssa voisi oikeasti asuakin joskus yhdessä. Onko joku ollut samassa tilanteessa tai onko jollain neuvoja miten tekisin. Itse tietysti asia pitää ratkaista mutta pidemmän päälle tiedän että tulisi kaipaamaan ihan oikeasti jotakuta jonka kanssa viettää loppuelämä.

3

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iyuityuiy

Hmm... Viimeinen lauseesi sai ajattelemaan... Että haluatko oikeasti juuri TÄMÄN MIEHEN vai "jonkun", joka poistaa yksinäisyytesi?

• asiat vaakakuppiin

Jos sinulla on enemmän ja päivittäin paha olla miehesi kanssa, kuin hyvä olla, niin tietenkin lopetat suhteen.

• H2O.

Naiset ei ole ikinä tyytyväisiä vaikka mies on ihan hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4556
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      88
      4262
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      71
      3718
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3647
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      117
      2687
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2488
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2382
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2369
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2359
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2234
    Aihe