Kuinka moni tyytyy vain elämään suhteessa missä ei riidellä ja tykätään olla yhdessä ja tehdä asioita yhdessä mutta intohimo puuttuu ja se johtuu vain toisesta osapuolesta.?. Meillä mies ei näytä mitään haluja minua kohtaan. Pussaa ja halaa välillä ohimennen mutta ei tule suutelemaan tai näyttämään että tahtoisi minua. Rakastan ja haluan miestäni enemmän kuin mitään muuta mutta mietin että kauan rakkauteni kestää jos tämä elämä tulee olemaan aina tätä. Yritän miehelle välillä puhua tunteistani ja että mitä elämäämme kaipaisin mutta tuntuu että ei hän välitä. Häntä ei varmaan haittaisi vaikka eläisimme loppuelämämme vain välillä halaillen ja kädestä pitäen. Ahdistaa ja itkettää tää kaikki eikä ole ketään kenelle voisin edes asiasta puhua..:(
Elämä ilman intohimoa
22
2120
Vastaukset
- Kommentti Keijo
Yritäksä nyt saada kuuta taivaalta? Taidat olla vaan niin hukassa tunteitesi kanssa, että verhoat kaiken sen puuttuvaksi intohimoksi.
- miesvm_1967x
Minä en tyytyisi.. muakin ahdistaa jos kumppanilla ei ole syviä tunteita eli intohimoa. Elämä tuntuis tyhjältä jos päivät vaan soljuis samaa tappavan tasasta vauhtia.. joskus täytyy olla tulta ja kipinää että jaksaa sitä arkea myös.
Yksi suhde päättyi juurikin tuohon ettei naisella ollut intohimoa, tai jos oli, niin ei ikinä näyttänyt sitä. Ei ikinä mitään oma-aloitteisuutta missään asiassa parisuhteen kannalta. Pelkkää pimeetä ja kylmää viimaa. Joskus tosin innostui jos itse tein aloitteen mutta sekin hetki oli lyhyt ja ohimenevä. Toisinaan tuntui että teki vaan jostain velvollisuudesta. Silti sanoi että kaikki on kaikin puolin ok. Sitä ei vaan oikein uskonut, sanat ja teot eivät kohdanneet.
Ja koska vuosien puheet ja yhteiset palaverit eivät tulosta tuottaneet niin on nyt ex ja itse löysin just sopivan huippunaisen jonka kanssa elämä on helppoa ja nautinnollista kaikin puolin :) (kiitos rakas!)
Jos toi exä joskus vielä löytää jonkun miehen niin mun käy miestä sääliksi jo etukäteen.. eikä tää oo katkeraa tilitystä, en vaan viitte kertoa sen tarkemmin syitä mistä tiän ettei sen kanssa kukaan voi ainakaan kovin onnellinen olla. Yksilönsuoja on exälläkin.- olet nolo
Tai sitten et vain itse herättänyt hänessä mitään kiksejä, mutta varmasti on miehiä, jotka saavat hänetkin intohimon valtaan.
Kommenttisi täällä antavat kuvan ettet sinäkään ole mikään huippumies, jonka kanssa olisi monellakaan niin onnellinen olo. - miesvm_1967x
olet nolo kirjoitti:
Tai sitten et vain itse herättänyt hänessä mitään kiksejä, mutta varmasti on miehiä, jotka saavat hänetkin intohimon valtaan.
Kommenttisi täällä antavat kuvan ettet sinäkään ole mikään huippumies, jonka kanssa olisi monellakaan niin onnellinen olo.Ei sellaista miestä olekaan, jonka kanssa jokaisella naisella olis niin "onnellinen olo". Riittää että niitä on muutama ja että sattuvat kohdalle elämänpolulla.
Kyllä naisillakin voi olla luonnehäiriöitä joita ei edes heti huomaa vaan ne paljastuvat vasta ajan myötä. Joskus vasta kun on "liian myöhäistä". Jos ymmärrät mitä kaikkea "liian myöhäistä" voi tarkoittaa..
- who knows
Ehkä mies on kaapissa..? Haluaa pitää kulissit pystyssä. Tai sitten tyydyttää halunsa jossain muualla. Olet hyvä puoliso muttet (enää) kiihota häntä.
- Oma napa!!!
Jospa lopettaisit itsesäälin ja alkaisit elämään? Saattaisi mieskin kiinnostua....
- Hermot menee
Olen itse mies vastaavan kaltaisessa tilanteessa ja vaikuttaa siltä että on lähdettävä. Ajatus riepoo ja satuttaa, mutta tiedän että jos tätä jatkuisi tarpeeksi pitkään, joutuisin vain katumaan entistä enemmän.
- melkein lankesin
Viime vkl:na eräs riutuva mies voivotteli onnettomuuttaan suhteessa. Mikä teitä erohaluisia oikein ihmisiä riivaa, kun että tajua loukkaavanne toista vielä enemmän olemalla epärehellisiä ja kertomalla näistä fiiliksistä muille paitsi sille, jota asia eniten koskee? Itseäänkin siinä rikkoo vain koko ajan enemmän.
Estätte 4 ihmisen mahdollisuuden onneen, itsenne, puolisonne sekä niiden, joista voisi tulla aidosti kanssanne onnellisia. Yksinkin on parempi jos mielessään jo pettää puolisoa ja vähän käytännössä on yritystäkin siihen. Miksi odottaa että tilanne ajautuu pettämiseen, mikä varmasti loukkaa toista pahiten? Uusi kumppaniehdokaskaan ei voi koskaan aidosti luottaa, jos suhde alkaa pettämisellä.
Jos taas tuntuu, ettei puolisolta saa aitoa rakkautta, silloinkin on parempi jatkaa matkaa, vaikka kuinka itse rakastaisi. Toinen ei voi itseään pakottaa rakastamaan, joten parempi repäistä itsensä irti kuin tuhlata elämänsä toivottomassa suhteessa.
Nämä ratkaisut ovat kuin laastarin repäiseminen, tekee kipeää, mutta on jatkon paranemisen kannalta välttämätöntä.
- surullinen myös
Ärsyttää ihmisten kommentit jotka ei oikeasti tiedä asiasta yhtään mitään. Mä tiedän ja ymmärrän tilanteen kun rakastaa toista hirveästi mutta seksi ei toimi tai sitä ei ole tarpeeksi. Ei se niin helppoa ole. Ja kertoihan alkuperäisen teksin kirjoittaja että on yrittänyt puhuakin aiheesta. Ja kyllä, parisuhteessa yleensä kuuluisi olla suurimman osan ajasta onnellinen, mutta mitä sitten kun kaikki muu toimii erinomaisesti paitsi seksi.
- melkein lankesin
No ihan kokemuksesta kirjoitin. Kyllä seksi on niin tärkeä asia, että jos sitä ei ollenkaan saa toimimaan, suhde on tuhoon tuomittu. Itse yritin aikani, keskustella ja parantaa asioita, mutta mies valitsi pettämisen. Ei uskaltanut ensin laittaa poikki, vaan minä tein sen ratkaisun hänen puolestaan ja pettäminen selvisi myöhemmin. Tiedä kuinka kauan oli pitänyt kahta naista ja miten pitkään olisi jatkunut, jos en olisi itse tehnyt ratkaisua. Kumpikaan ei ollut tyytyväinen ja oma seksuaalisuus oli hukassa pitkään, kun tuntui ettei kelpaa, mutta onneksi se alkaa olla taakse jäänyttä elämää.
Tästä syystä toleranssi nahjuksille aika matala... - 10+12
melkein lankesin kirjoitti:
No ihan kokemuksesta kirjoitin. Kyllä seksi on niin tärkeä asia, että jos sitä ei ollenkaan saa toimimaan, suhde on tuhoon tuomittu. Itse yritin aikani, keskustella ja parantaa asioita, mutta mies valitsi pettämisen. Ei uskaltanut ensin laittaa poikki, vaan minä tein sen ratkaisun hänen puolestaan ja pettäminen selvisi myöhemmin. Tiedä kuinka kauan oli pitänyt kahta naista ja miten pitkään olisi jatkunut, jos en olisi itse tehnyt ratkaisua. Kumpikaan ei ollut tyytyväinen ja oma seksuaalisuus oli hukassa pitkään, kun tuntui ettei kelpaa, mutta onneksi se alkaa olla taakse jäänyttä elämää.
Tästä syystä toleranssi nahjuksille aika matala...Minä lankesin aikanaan.....ei kenenkään itsetunto kestä vuosien pihtaamista (haluton mies). Jälleen kerran keskustellaan asiasta: nyt tuntuu siltä, että liitto on loppu, ellei ala vaimo kiinnostamaan muutenkin kuin kodinkoneena. Minulla on ollut parempiakin kämppäkavereita.
Mitään tekemääni en kadu, tekemättä jätettyä kylläkin. Olisin voinut olla hukkaamatta naiseuttani ja vaatia seksiä jo paljon aiemmin, eli siitä tarvitse luopua alle neljäkymppisenä - eikä hyvksyä sitä, että haluton osapuoli päättää sen, että toisellakaan ei ole oikeutta seksielämään.
Ja niille, jotka esittävät eroa ratkaisuksi: Asiat ovat paljon monimutkaisempia. Tosi on, että lelut eivät loputtomiin tyydytä eivätkä intohimon muistot lämmitä ikuisesti, joten jotakin on tapahduttava....
siihen saakka olen rikollinen, kaipaan kosketusta. - 10+12
10+12 kirjoitti:
Minä lankesin aikanaan.....ei kenenkään itsetunto kestä vuosien pihtaamista (haluton mies). Jälleen kerran keskustellaan asiasta: nyt tuntuu siltä, että liitto on loppu, ellei ala vaimo kiinnostamaan muutenkin kuin kodinkoneena. Minulla on ollut parempiakin kämppäkavereita.
Mitään tekemääni en kadu, tekemättä jätettyä kylläkin. Olisin voinut olla hukkaamatta naiseuttani ja vaatia seksiä jo paljon aiemmin, eli siitä tarvitse luopua alle neljäkymppisenä - eikä hyvksyä sitä, että haluton osapuoli päättää sen, että toisellakaan ei ole oikeutta seksielämään.
Ja niille, jotka esittävät eroa ratkaisuksi: Asiat ovat paljon monimutkaisempia. Tosi on, että lelut eivät loputtomiin tyydytä eivätkä intohimon muistot lämmitä ikuisesti, joten jotakin on tapahduttava....
siihen saakka olen rikollinen, kaipaan kosketusta.eli=ei
- eroNNut
10+12 kirjoitti:
Minä lankesin aikanaan.....ei kenenkään itsetunto kestä vuosien pihtaamista (haluton mies). Jälleen kerran keskustellaan asiasta: nyt tuntuu siltä, että liitto on loppu, ellei ala vaimo kiinnostamaan muutenkin kuin kodinkoneena. Minulla on ollut parempiakin kämppäkavereita.
siihen saakka olen rikollinen, kaipaan kosketusta.Whatever... Se vain ei muutu miksikään, että olet yksi kurja pettäjä lisää - olkoonkin, että itsetuntosi ei kestänyt vuosien pihtaamista.
Sanot, että asiat ovat monimutkaisempia... Millä tavoin?
Tietäähän kumppanisi sinun lankeamisesta? - 10+12
eroNNut kirjoitti:
Whatever... Se vain ei muutu miksikään, että olet yksi kurja pettäjä lisää - olkoonkin, että itsetuntosi ei kestänyt vuosien pihtaamista.
Sanot, että asiat ovat monimutkaisempia... Millä tavoin?
Tietäähän kumppanisi sinun lankeamisesta?Heh, synnitön heittäköön ensimmäisen kiven...ei yllätä
1) Ei kuulu tänne
2) Tietää
- kusipää(kö)
olin samassa tilanteessa ja päädyin eriteille olotila itselle jäi "olen totaalinen kusipää". eli tapasin miehen, joka arvoiltaan oli sellainen jota kunnioitan. hänelle lapset olivat lahja, jotka meni kaiken edelle tarvittaessa, myös minun, mikä on musta ok, sillä vaikka itse olen lapseton (en voi saada lapsia), ne ovat lahja kaikille jotka niitä ovat saaneet ja hetken "laina" joiden kanssa tulisi nauttia ajasta joka tarjolla. ikinä en voisi elää miehen kanssa jonka periaate on että "ex eukko kasvattakoon ja tapaamiset lasten kanssa olisi pakkopullaa". hän myös arvosti vanhempiaan, ystäviään jne.. luonteet meillä oli totaalisen erinlaiset, hän oli "menoa ja meninkiä" ja minä "hitaasti hyvää tulee".. mutta intohimo ja seksuaalisuus, olimme totaalisen eri aalloilla niissä asioissa. yllätys yllätys minä olin se intohimoisempi & seksuaalisempi kuin hän vaikka harrastusten perusteella toisin olisi voinut ajatella. lopputulos oli että yhdeksän kuukauden seurustelun jälkeen seksi oli "lauantaina saunan jälkeen" jollakin niillä hänen käyttämällään muutamalla asennolla eikä mitään muuta. asiasta keskusteltin ja kun hänestä seksi on "yliarvostettua" ihan kivaa mutta ei välttämätöntä tiesin mikä olisi tulevaisuus. kokeilin kuitenkin kepillä jäätä ja laitoin työpäivän aikana "pikkutuhman viestin" johon tuli vastaus "mikä tämä on? kiusallista joka tapauksessa". sitä lukiessa tiesin mitä tehdä. surullisinta on että "unelma mies" ei halunnut / osannut / viitsinyt nähdä vaivaa että olisi alkanut tekemään asialle jotain, hänelle riitti kerta viikossa, välillä ei sitäkään, joten se siitä.
joillekkin ystäville kerroin todellisen syyn eriteille lähtöön, jotkut ymmärsi jotkut eivät ollenkaan. oliko virhe, en usko. - kem1
Millaista akrobatiaa parisuhteen seksin pitää olla vielä vuosienkin jälkeen? Onko seksi suorittamista?
Missä erotiikka on ja siihen liittyvä luonnollisuus ja hyvää oloa tuottava kahdenkeskinen tekeminen ilman sen suurempaa härdellöintiä?
Ed. ei tietenkään toteudu, jos ei sitä kes.kem.löydy;)- kusipää(kö)
ei tietenkään toteudu, jos ei sitä kes.kem.löydy - AIVAN, miksi aloitaa suhde toisen kanssa johon ei tunne kemiaa??? olisi kertonut kolmen alku kuukauden jälkeen, sen hiipuneen, viimeistään siinä vaiheessa kun pyysi muuttamaan luokseen. tuon pyynnön jälkeen otin puheeksi seksuaalisuutemme erinlaisuudet eli tilaisuus oli sanoa / kertoa totuus jos tuo totuus oli hänen haluttomuuteensa.
ja mitä tulee minun seksuaalisuuteeni - siinä noudatan mieluiten periaatetta hitaasti hyvää tulee kuin mitään "pikasia tartzani & jane akropatia leikkejä" jos ajattelit että kaipailen suurempia härdelleitä, mutta ymmärtänet että myös nainen voi "tympiintyä" siihen että seksi oli selälleen sängylle, pari työntöä, ähinää ja se oli siinä tai kontalleen jne... koska puhut erotiikasta tietänet että nainen myös haluaa "saada"
- kem1
Oikeanlainen tunnelma voi syntyä, jos s-halut suuret eli pelkästään se kannattelee ei-kemiaa sis. suhdetta, mutta vain aikansa, ehkä viikosta pariin kuukauteen.
Kun taas kes.kem. sis. suhteissa erotiikka säilyy ja säilyy...kenties loputtomiin eikä siitä tehdä sen suurempaa numeroa, sen arvon toki hyvin tiedostaen;)- kusipää(kö)
naisena en osaa sanoa tuohon ei-kemiaa sis. suhteeseen mitään, sillä en ole pelkän "panon ja puutteen" takia sänkyyn ikinä mennyt eli olen juuri sen toisen aiheuttaman "kipinän" tarvinut. selvyyden vuoksi mulle "kipinä" tarkoittaa toisen ajattelun / lähellä olon tuoma varpaiden kipristely, värähtely jne
kuten laitoin tuli kusipää olo kun jätin miehen kun seksuaalisuutemme ei kohdanneet. joten voinemme päätellä että hän ei mua kohtaan tuntenut minkäänlaista kemiaa ja velvollisuudesta sai sen "pakollisen suoritettua", olin vain kiva lisä elämään, jonka kanssa viettää aikaa kun parempaa tekemistä ei ollut eikä parempaa seuraa ollut tarjolla eli en tehnyt väärää päätöstä 8)
- kem1
Näin mahdolliseti on käynyt. Parisuhteita solmitaan mitä mitättömimmistäkin syistä ;(
- kusipää(kö)
pitäisköhän vaihtaa nimimerkki pelastunut(ko) 8)
näinhän se on parisuhteeseen mennään mitä kummallisimmista syistä ja ikävimmät ihmiset käyttää sitä toisen ihastumista hyväkseen...
oli miten oli, me ei olla enään me, vaan elämäni jatkuu joku päivä kenties löydän mitä etsin..
- kem1
Onko se aina hyväksikäyttöäkään, olisko ihan vaan uuteen ihmiseen tutustumista ilman sen kummempia taka-ajatuksia, ei kaikki ajattele aina asioita hyöty-näkökulmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa73443Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272679Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41188