Tällä viikolla olisi firman järjestämät pippalot. Safkaa, boolia, jne.
Enemmistö konttorirotista laittaa tietysti kokoa liian suuret khakit tai farkut, hirveän näköisen kauluspaidan ja arkisen takin.
Entä jos haluan erottua? Ajattelin koittaa onneani naisten kanssa. Ehkä kohteena voisi olla kirjanpito-osaston flirttaileva harjoittelija? Ikää 22v, melkoinen pakkaus. Jos tj lähtee kotiin aikaisin, hänen upper class sihteerinsä olisi riskaabeli kohde. Vaan miksipä ei...
Olen kyllästynyt olemaan ATM-konttorityöläinen-luuseri. Haluan näyttää jännämieheltä, siltä mieheltä joka sytyttää ja vie hoteimman naisen kotiinsa ätmien naiselle ostama drinkki kourassaan.
Miten näyttää jännämieheltä?
Miten jännämies pukeutuu?
29
333
Vastaukset
- tästä mallia
Aloita hoitamalla tatuoinnit kuntoon, tähän tyyliin:
http://chrisbearde.files.wordpress.com/2010/09/stupid_tattoos_cool-ice.jpg- Jännä pitää olla
Meinasin ehdottaa samaa. Tribaali käsivarressa viestittäisi, että olet uberluokan laumasieluinen jännämies, joka ei osaa lainkaan ajatella omilla aivoillaan ja kuljet aina porukan mukana hakien muiden hyväksyntää. Tatuoinnin pitää olla sellainen, että kaikilla muillakin on samanlainen.
Jännyyden salaisuus on näet siinä, että laumaan kuuluminen antaa naaraalle turvaa, ja älykkäät ovat liiaksi yksilöitä kuuluakseen laumaan. Sen sijaan jännät parveilevat yhdessä matkien toistensa typeryyksiä, viestittäen siten toisilleen, että samaa jännäporukkaahan me ollaan. Siksi miehen pitää osoittaa edes jollakin tapaa naiselle tyhmyyttä, ettei nainen vain pidä miestä liian älykkäänä ollakseen parittelukumppani. - mies 86
Jännä pitää olla kirjoitti:
Meinasin ehdottaa samaa. Tribaali käsivarressa viestittäisi, että olet uberluokan laumasieluinen jännämies, joka ei osaa lainkaan ajatella omilla aivoillaan ja kuljet aina porukan mukana hakien muiden hyväksyntää. Tatuoinnin pitää olla sellainen, että kaikilla muillakin on samanlainen.
Jännyyden salaisuus on näet siinä, että laumaan kuuluminen antaa naaraalle turvaa, ja älykkäät ovat liiaksi yksilöitä kuuluakseen laumaan. Sen sijaan jännät parveilevat yhdessä matkien toistensa typeryyksiä, viestittäen siten toisilleen, että samaa jännäporukkaahan me ollaan. Siksi miehen pitää osoittaa edes jollakin tapaa naiselle tyhmyyttä, ettei nainen vain pidä miestä liian älykkäänä ollakseen parittelukumppani.Todella hyvin sanottu. Chaucer approves.
- osiris of pyramid
Olet nyt ihan Graalin maljan äärellä. Tiedät suunnan, mutta vauhtia vain puuttuu.
Linkkaa nopean kuvan, sovella tuosta illan cuulein iskijämies-lookki:
http://puaartist.com/blog/wp-content/uploads/2012/07/How-to-become-a-pick-up-artist.jpg
Näet toki miten kolme naista on jännämiehestä ihan lääpällään, pian pitää jo lilalla (erilainen=peacock) Iphonella taksia tilailla jatkoille menemistä varten! Ja näillä muijillahan ei ole mummo-alkkareita tai tukisukkahousuja... Onnea ja kipinää iltaasi!- NASAlaiset
Miten se on tuonne oranssien naisten planeetalle tiensä löytänyt? Haluaisimme tutustua hänen avaruusalukseensa.
- Le Douche
Pukeudu kuten Tauski niin alkaa piparia tulla Gambiasta asti:
http://static.iltalehti.fi/viihde/tauskijuttu2001MH_503_vi.jpg- Isä Timppa
Kaikki Gambiasta saatu pipari ei välttämättä ole laadukasta.
- sfgjkojb
Miehellä vasemmalla tyyli, jota rakastan miehillä :). Tosin kengät voisi olla klassiset chesterit tuossa kokonaisuudessa. Farkuissa juuri oikea pesuttomuus. Ei todellakaan mitään "pieniä kulutuksia" farkkuihin, kuten joku kirjoitti. Pienet kulutukset on nyt just niin keravaa. Täysin kuluttamattomat, tummat farkut tai vaaleista vaaleimmat, risat kasari-farkut on hyvä valinta.
- turbooni
sfgjkojb kirjoitti:
Miehellä vasemmalla tyyli, jota rakastan miehillä :). Tosin kengät voisi olla klassiset chesterit tuossa kokonaisuudessa. Farkuissa juuri oikea pesuttomuus. Ei todellakaan mitään "pieniä kulutuksia" farkkuihin, kuten joku kirjoitti. Pienet kulutukset on nyt just niin keravaa. Täysin kuluttamattomat, tummat farkut tai vaaleista vaaleimmat, risat kasari-farkut on hyvä valinta.
Ei tarvitse edes sanoa että kloriitti-farkut ovat uber-cool!
- firebird
Mun ihannemies pukeutuu kuin Eminem tai Sean Paul. Mä olen kuunnellut hip hoppia koko elämäni ja on myös mieheni, tähän tyyliin pukeutuminen on jostain syystä mulle tosi tärkeää.
- firebird
Muistu just mieleen et Sean Paul keksi vaihtaa tyyliä johonkin kasari lookkiin joitain vuosia sitten, syötävältä se näyttää alku-urallaan, esim. video Breathe aikoihin.
- Gentle Man
Piti googlata Sean Paul, ja minusta kyseinen herra pukeutuu tavalla joka mahdollisesti sopii 15-vuotiaille.
Vai olenko kenties vanhanaikainen? - fire bird
Gentle Man kirjoitti:
Piti googlata Sean Paul, ja minusta kyseinen herra pukeutuu tavalla joka mahdollisesti sopii 15-vuotiaille.
Vai olenko kenties vanhanaikainen?Et varmaankaan kuuntele hip hoppia. Itse aloin pukeutua hip hop tyylisesti 1991 ja samoin mieheni niihin aikoihin ja kun tekee niin, niin ei sitä lopetakkaan. On asia erikseen, että skidit matkii, mutta ei se liity mitenkään meihin, jotka ovat kuunnelleet hip hoppia 80-luvulta asti. Minkä ikäisiä ovat Snoop, Dre ym. ja yhä pukeutuvat tällä tavalla Minua ärsyttää se, että skidit matkii ja siksi jotkut luulee, et on skidien juttu, hip hoppia oli jo kun itse olin skidi.
- firebird
fire bird kirjoitti:
Et varmaankaan kuuntele hip hoppia. Itse aloin pukeutua hip hop tyylisesti 1991 ja samoin mieheni niihin aikoihin ja kun tekee niin, niin ei sitä lopetakkaan. On asia erikseen, että skidit matkii, mutta ei se liity mitenkään meihin, jotka ovat kuunnelleet hip hoppia 80-luvulta asti. Minkä ikäisiä ovat Snoop, Dre ym. ja yhä pukeutuvat tällä tavalla Minua ärsyttää se, että skidit matkii ja siksi jotkut luulee, et on skidien juttu, hip hoppia oli jo kun itse olin skidi.
Tsekkasin tossa Sean Paulkin syntynyt 73 ja Eminem on jotain 41-vuotias. Ei ole ihan 15 v.
- nainen neuvoo
No ainakin skippaat ne sini-valkoruudulliset kauluspaidat jyhdistettynä slipoveriin tai v-kaulusneulepaidataan.
Hei oikeesti, mitä miehet ajattelee kun lähtee viettään iltaa isoisälookissa!?
Farkuissa pitää olla ainakin vähän kulutusta, ei välttämättä mitään "kerava"-farkkuja firman bileisiin, mutta jotain extraa saa olla.
Chinot on aika buenot ja tällä hetkellä muodissa (ainakin meillä Suomessa)
Ja muista, että mitä rohkeampi olet esim. värien käytössä sitä varmemmin käy flaksi. Nyt on aika paljon just värillisiä chinoja, kokeile vaikka punaisia tai vihreitä. Beige on sit klassisempi vaihtoehto.
Housut saa olla sit oikean kokoiset, ketään ei kiinnosta jos ne lököttää persuksesta. Muista myös vyö!
Panosta kenkiin, naiset kiinnittää huomiota niihin.
Ja jos puhutaan vielä väreistä niin pinkki ei ole välttämättä paras mahdollinen väri... oli ehkä joskus 10 vuotta sitten ihan kiva uus juttu, mut nykyään jo niin nähty.
Eniten on kai merkitystä, että ne kuteet on oikean kokoiset. Miehillä yleensä on housut liian isoja ja paidat liian pieniä. Jos on masua niin katso ettei paidan napit vedä. Ja kun ostat housuja, niiden pitää tuntua tiukoilta, koska ne venyy käytössä.
Jos laitat pikkutakin, niin tuunaa sitä nyt ainakin edes kuviollisella taskuliinalla jos ei ole solmiopakkoa.
Kello ja korut on ihan jees. Kertoo siitä että mies seuraa aikaansa ja on panostanut ulkonäköönsä.
Tsekkaa myös netistä kuvahaulla millaisia hiustyylejä miehillä nykyään on. Nyt on myös aika seksikästä omata kevyt parransänki... Toimii...- Gentle Man
Hyviä vinkkejä!
Mutta niistä v-kaulusneuleista:
http://3.bp.blogspot.com/-mnr8l4X9vuA/UE8t-XFUFqI/AAAAAAAAAd0/McGhiAt-qrU/s400/v_neck_sweater_and_blazer.jpg
- kyllä näin on
Äh, turha mihinkään vaatteisiin panostaa. Pistä jotkut sellaiset mistä ruoka/juomatahrat lähtee helposti. Ilmaista ruokaa ja juomaa kun ilmeisesti oli tarjolla.
Illan päätteeksi kysyt ympäripäissäsi siltä parhaan näköiseltä (se sihteeri ilmeisesti) että lähteekö se sun luokse panemaan. Kyllä se lähtee jos sitä panettaa, jos ei, niin mitään ei menetetty etkä sykkinyt minkään vaatteiden kanssa turhan takia. - mimieses
Ei se oo vaatteista kiinni. Rennon itsevarma tyyppi kaataa naisia vaikka tynnyri päällä.
Eikä naisilta kuunnella neuvoja, ne ei ole eläessään ikinä iskeneet naista eivätkä siis tiedä mistä puhuvat. Kunhan hokevat jotain Cosmosta lukemaansa paskaa. Kaloilta ei kannata kysellä kalavinkkejä.- firebird
Ohhoh, naiset ei tiedä mistä ne pitää, vain sinä tiedät, hyvää kalaonnea sulle. Kyllä cooli mies paremmin saa naisia, kuin sama tyyppi ilman coolia. Coolia voi rakentaa ihan vaatteilla, mutta asenne ja ruumiinkieli on myös tärkeä. Tämä ei koske mummoja ym. tämän cool -ilmiön ulkopuolella olevia.
- mimieses
firebird kirjoitti:
Ohhoh, naiset ei tiedä mistä ne pitää, vain sinä tiedät, hyvää kalaonnea sulle. Kyllä cooli mies paremmin saa naisia, kuin sama tyyppi ilman coolia. Coolia voi rakentaa ihan vaatteilla, mutta asenne ja ruumiinkieli on myös tärkeä. Tämä ei koske mummoja ym. tämän cool -ilmiön ulkopuolella olevia.
Naiset listaavat netissä kriteereitä aivoillaan, mutta tekevät tositilanteessa valinnan pimpillään. Ylä- ja alapään arviot miehestä poikkeavat usein niin paljon, ettei näitä naisten nettijuttuja kannata miehen edes lukea.
- firebird
mimieses kirjoitti:
Naiset listaavat netissä kriteereitä aivoillaan, mutta tekevät tositilanteessa valinnan pimpillään. Ylä- ja alapään arviot miehestä poikkeavat usein niin paljon, ettei näitä naisten nettijuttuja kannata miehen edes lukea.
Kyllä nyt yleensä naiset tietävät, että kemialla on väliä. Sitä se on.
- 2+13
- khakit?
Siis chinot? Chinothan on preppyjen vakiovaate, eikä taida preppy-miehissä olla AT-miehiä. Todennäköisimmin preppy on YT. Varmaan liekkipaita-suomilippis-tyyppien lähiöissä preppy-tyyliä pidetään tylsänä, mutta klassiseksi sitä itse kutsuisin.
- fire bird
Joo, aviomies sanoi heti, että chinot sopii vaan mustille, valkoisten päällä täysin homot. Hän on erittäin hyvä pukeutumaan näyttävästi pukuun. Itse on alunperin Kontulasta ja asuu nyt Kalliossa.
- all black bros in Yale
fire bird kirjoitti:
Joo, aviomies sanoi heti, että chinot sopii vaan mustille, valkoisten päällä täysin homot. Hän on erittäin hyvä pukeutumaan näyttävästi pukuun. Itse on alunperin Kontulasta ja asuu nyt Kalliossa.
Mustille? Tyylin alkulähteet, "murattiliigan" yliopistot US:n itärannikolla ovatkin hyvin perinteisiä mustien opinahjoja :-/.
- firebird
all black bros in Yale kirjoitti:
Mustille? Tyylin alkulähteet, "murattiliigan" yliopistot US:n itärannikolla ovatkin hyvin perinteisiä mustien opinahjoja :-/.
Chino muoti on lähtenyt kauan sitten Yalesta, se kuuluu mustien chickkiin ja on yhä suosittua myös valkoisilla yliopistoissa. Voi olla myös valkoisten muotia nyt, mutta mitä mä tossa niitä googlasin, niin saa valkoiset kundit näyttämään ei niin maskuliinisilta, mustille taas sopii. Minuun tuo look ei ikinä voisi vedota, vaikka hyvä puku miehellä kelle se sopii on hyvin seksikäs, mutta ehkä nuoremmat kokevat sen hyvksi jos on nyt trendi, trendeinä myydään usein ihan feminiinejä ja 'homoja' lookkeja, mutta nuoret naiset saattavat pitää jos yhdistävät sen cooleuteen.
- lottamari<3
Rennosti harmaisiin tai mustiin mustalla vyöllä vyötettyihin housuihn, valkoiseen tai raidalliseeen rentoon kauluspaitaan jossa yksivärinen raidan kanssa samanvärinen solmio tai sitten tumman harmaaseen ta mustaan pooloon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1705041Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa243649Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1713457Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss412971Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082719Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie302086Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121934Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191915Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1571554Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo121515