Laskin kalori laskurilla kulutukseni joka on 1600.päivässä mitähän kaikkee tuohon mahtuu???siis ei mitään herkkuja koska tarkotus on pudottaa painoa ja reilusti....
kaloreista????
9
91
Vastaukset
- haloo turku
Muutama salaatinlehti ja pari porkkanaa. Jos otat tuosta porkkanat pois niin laihdut 0.5kg kuukaudessa. Haloo! syö oikein niin laihdut.
- porista päivää
Tuolla on jotain ateriamalleja, googlaamalla löydät lisää. Laskemalla itse saat kokemusta ja tiedät mitä syöt.
http://www.liposinol.com/fi/liposinol-diet-planA01-afi.htm- Huono malli
Jopa oli uskomaton ateriamalli; suklaamurukeksejä, patonkia, perunaa, leipää, riisiä. Sellainen määrä nopeasti imeytyviä hiilihydraatteja, että varmasti tulee nälkä, verensokeri ja insuliini hyppii ylös alas ja tekee mieli herkkuja. Tuon linkin ohjeista ei kannata ottaa mallia.
- hiukan tarkemmin
Huono malli kirjoitti:
Jopa oli uskomaton ateriamalli; suklaamurukeksejä, patonkia, perunaa, leipää, riisiä. Sellainen määrä nopeasti imeytyviä hiilihydraatteja, että varmasti tulee nälkä, verensokeri ja insuliini hyppii ylös alas ja tekee mieli herkkuja. Tuon linkin ohjeista ei kannata ottaa mallia.
No ei sun tartte ottaa mallia siitä, laitetaans tähän nyt kuitenkin tuo 1600 kilokalorin malli, siinä kun ei ole suklaamurukeksejä. Katsoit sitä 1750 kcalorin mallia.
1600 kalorin ateriamalli
spacer
Päivässä (100 kcal)
3 dl rasvatonta maitoa tai 2 dl kevytmaitoa
Aamiainen (350 kcal)
Keitetty kananmuna, paahtoleipä hedelmä:
1 kovaksi keitetty kananmuna, 2 viipaletta täysjyväpaahtoleipää, 2 tl margariinia, 1 pieni lasi appelsiinimehua ja 6 viinirypälettä
Lounas (450 kcal)
Kolmen pavun salaatti
2 kevätsipulia hienonnettuna, 5 kirsikkatomaattia, 1 vihreä paprika, 3 rkl kutakin kolmea erilaista papua, 2 rkl kevyt salaatinkastiketta. Tarjoile salaatin ja täysjyväleivän kera.
Päivällinen (500 kcal)
Lampaankyljyksiä perunoilla ja kasviksilla
Grillaa 1 lampaankyljys, lisäksi 1 uuniperuna (päälle 1 tl tuorejuustoa), vihanneksia (päälle 1 rkl minttukastiketta)
Välipala (200 kcal)
Paloittele 1 kiivi, 1 pieni banaani ja 1 satsuma/mandariini, lisää päälle 1 rkl rahkaa ja 1 rkl pähkinärouhetta
- laihduttaja
Itse olen syönyt nyt n.1000 kaloria päivässä, Pari annosruokaa ja näkkäleipää! ja hyvin on paino tippunut n. kilon viikossa :)
- 1500kcal on minimi
1000kcal/vrk on liian vähän. Noin laihduttamalla menettää paljon energiaa polttavia lihaksia, aineenvaihdunta hidastuu, hormonitoiminta häiriintyy, 1000kcal ei sisällä riittävää määrää välttämättömiä ravintoaineita (joita on liki 100) ja jos olet kasvuikäinen, pituuskasvu loppuu. Kehon lihas-rasva-suhde heikkenee ja kuurin loputtua pudotetut kilot palaavat korkojen kanssa. Tulevaisuus jojottelevana läskinä häämöttää. Järkevä, terveellinen tahti laihduttaa on 1-2kg/kk. Mieti, kumpi on tärkeämpää, laihdutuksen nopeus vai ruloksen pysyvyys. Kitudieetin tulokset häviää liki 100% varmuudella.
- Kysymys big girlille
Mikä on sun sukupuoli, ikä ja paino? Jompi kumpi varmasti on pielessä, joko kulutusarvio tai se, että olisit big girl ja sinulla olisi tarvetta laihtua paljon.
- big girl
Olen 45v.nainen 158pitkä ja 91.kg.en tiedä hidastaako ikä aineenvaihduntaa kilpirauhanen on tutkittu ja on normaali arvot
- nom nom
tässä minun 1361 kcal päivän ruuat:
-kaurapuuro kahvi ja rasvaton maito:193 kcal
-banaani= 85
-leipää 2: 164 kcal, margariini 4 juustoa=192
-marjapuuro anos 200g rasvatonmaito=193
-tomaattia 2 =23
-2 luumua 48
-4 kalapuikkoa 186, peruna 62
-rahkaa puoli purkkia ja marjahiloa 105
-rasvaton piimä 110 2dl
vettä ja suolaa puroon.nami nami nami, ei ole nälkä.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514