Mitä veikkaatte painoksi kun pituutta 163cm?
http://aijaa.com/gqToHu
Mitä veikkaatte painoksi (kuva)?
29
697
Vastaukset
- 13 + 14
57 kg
- ???
63kg
- näinn
66kg
- Aito mies
Aika timmissä kunnossa! Harrastatko jotain urheilua?
Veikkaisin painoksi n 53kg - 2+1
65-67 kg
- John Marston
54 kg
- ichweiss
Kommenteista näkee, ettei miehillä ole mitään hajuakaan naisten painoista. Tuo ei ole lähelläkään 60kg! Oma veikkaus, että 52kg.
- lidiohdf
52 kg tarkoittaisi painoindeksiä 19,6, jolla voisi jo ihan hyvällä omallatunnolla osallistua missikisoihin. Mielestäni kuvan nainen ei ihan missimitoissa ole, vaikkei lihava olekaan. Veikkaisin painoindeksin olevan luokkaa 22, mikä tarkoittaisi 59-60 kilon painoa.
- ai miehillä ei käryä?
Ai miten niin 52 kg? Siis mun naiseni on samaa kokoluokkaa niin pituudeltaan, kuin kropaltaankin ja painaa noin 60 kg, ehkä vähän alle. On lihaksia ja muutenkin timmissä kunnossa. Toki voi painaakin sen 52 kg hän, mutta en sitten tiedä mistä kuvan nainen olisi niin paljon pienempi, kuin minun tyttöystävä.
- 125
56kg
- näin_on
68kg
Ellei ihminen ole tähtäämässä kisoihin ja johonkin tiettyyn painolukkaan, ni paino on yksi lysti.
Huomattavasti olennaisempaa on se miltä se peilikuva näyttää kuin se mitä se vaaka näyttää...- rkls
58kg
- 15 + 18
Kerro aloittaja jossain vaiheessa oikea vastaus. Alkoi kiinnostaa, menikö oma arvaus lähellekään.
t: Nainen, joka veikkasi vähän alle 60 kilon painoa - isabell
54-55kg on oikea vastaus, joten osa arvauksista oli vähän ylikanttiin :D, toki on vaikea parin kuvan perusteella arvioida
- Aito mies
Kilolla pieleen, siis melko hyvin!
Mutta siis harrastatko jotain urheilua? - lsdljsdl
Tuo poseeraus varmaan hämää miehiä. Miesten on vaikea hahmottaa sitä, että naiset eivät kykene juuri lihasmassaa kasvattamaan (ts. paino ei paljon nouse, vaikka painoja nostelisikin). Itse arvioin vähän yli koska olin saletti, että tässä on propagandakuva, jonka tarkoitus on osoittaa, että painavakin nainen voi olla hoikka. Tosin ihan 54 kiloon en arvaisi, vaikka yrittäisin olla mahdollisimman rehellinen. Osoittaa vain sen miten naurettavaa on nykyinen tapa hilata mielikuvissa painoindeksiä ylöspäin ("joku bmi 20 on siis ihan alipainoinen hei"). 163 cm ja 54 kiloa antaa painoindeksiksi 20,3 mikä, kuten kuvasta näkyy, ei ole lähelläkään alipainoa tai edes silmiinpistävää hoikkuutta. Ihan normaali paino ja vartalo.
lsdljsdl kirjoitti:
Tuo poseeraus varmaan hämää miehiä. Miesten on vaikea hahmottaa sitä, että naiset eivät kykene juuri lihasmassaa kasvattamaan (ts. paino ei paljon nouse, vaikka painoja nostelisikin). Itse arvioin vähän yli koska olin saletti, että tässä on propagandakuva, jonka tarkoitus on osoittaa, että painavakin nainen voi olla hoikka. Tosin ihan 54 kiloon en arvaisi, vaikka yrittäisin olla mahdollisimman rehellinen. Osoittaa vain sen miten naurettavaa on nykyinen tapa hilata mielikuvissa painoindeksiä ylöspäin ("joku bmi 20 on siis ihan alipainoinen hei"). 163 cm ja 54 kiloa antaa painoindeksiksi 20,3 mikä, kuten kuvasta näkyy, ei ole lähelläkään alipainoa tai edes silmiinpistävää hoikkuutta. Ihan normaali paino ja vartalo.
"Miesten on vaikea hahmottaa sitä, että naiset eivät kykene juuri lihasmassaa kasvattamaan "
-Väittäisin kyllä että naisten on huomattavasti vaikeampi tätä hahmottaa.
Mistä johtuu naurettavat ja täysin perustelemattomat pelot siitä ettei haluta käyttää isompia rautoja treenatessa kun pelätään sen lihasmassan kasvamista. XD- Juurikin
TheOne kirjoitti:
"Miesten on vaikea hahmottaa sitä, että naiset eivät kykene juuri lihasmassaa kasvattamaan "
-Väittäisin kyllä että naisten on huomattavasti vaikeampi tätä hahmottaa.
Mistä johtuu naurettavat ja täysin perustelemattomat pelot siitä ettei haluta käyttää isompia rautoja treenatessa kun pelätään sen lihasmassan kasvamista. XDJeps. Luulen että molemmilla sukupuolilla on asian suhteen ymmärtämisongelmia ja tosiaan naisilla vielä enemmän. Toinen ongelma on se että naiset usein treenatessaan tekevät sen virheen etteivät syö tarpeeksi ja silloinhan lihas ei kasva.
Itse olen nostanut punttia tavoitteellisesti reilun kolme vuotta. Painoa on tullut lisää kymmenen!! kiloa. Rasvaprosentti on pienempi kuin aloittaessani ja mikä naurettavinta, tuolloin toisaan kuvittelin olevani laiha (ja painoindeksin mukaan olinkin). Laihaläski mikä laihaläski.
Niin ja olen siis nuori nainen. - Juurikin
Juurikin kirjoitti:
Jeps. Luulen että molemmilla sukupuolilla on asian suhteen ymmärtämisongelmia ja tosiaan naisilla vielä enemmän. Toinen ongelma on se että naiset usein treenatessaan tekevät sen virheen etteivät syö tarpeeksi ja silloinhan lihas ei kasva.
Itse olen nostanut punttia tavoitteellisesti reilun kolme vuotta. Painoa on tullut lisää kymmenen!! kiloa. Rasvaprosentti on pienempi kuin aloittaessani ja mikä naurettavinta, tuolloin toisaan kuvittelin olevani laiha (ja painoindeksin mukaan olinkin). Laihaläski mikä laihaläski.
Niin ja olen siis nuori nainen.Niin ja aloittajalle piti vielä sanoa että oikein hyvän, terveen ja liikunnallisen näköinen kroppa. Oma ihanteeni on paljon lihaksikkaampi, mut niitähän sulle on varmasti lisää tulossa kun urheilet paljon. Muista syödä!
- isabell
Harrastan yhtä itsepuolustuslajia, aloitin käymään salilla vähän aikaa sitten ja kaikenlaista hyötyliikuntaa tulee harrastettua :), monta kertaa viikossa tulee kyllä treenattua
- Aito mies
Hehee, aina vaan paranee :) Käyn useamman kerran viikossa salilla ja harrastan myös kamppailua - se on elämän suola. Ja en tosiaankaan välttele hyötyliikuntaa, vaan sitä tulee päivittäin ihan pakostakin :)
Viimeisimpänä ahdoin mukaan bodycombatin - saa sykkeet ylös itsepuolustuksen omaisilla liikkeillä :) Nytkin sykkeet on vielä selvästi koholla vaikka combatista on jo puolitoista tuntia.
- wrgwrgwrgwrg
Jaa, vastaus onkin jo tullut, oisin sanonut, et 57-58
- Hyvä ihminen
Kaunis kroppa ja ihku napa! Painakoon, mitä painaa.
- naene1
Olisin veikannut, että 52kg, mikä ei näköjään hirveen kauas jäänyt. Yläkropassa on hyvin lihaksia ja jos jalat olisivät olleet vähän lihaksikkaammat, olisi painoarvionikin ollut suurempi.
Mutta hyvännäköinen kroppa. - karatekid
Hyvännäköinen kroppa neidillä!
Itse luulin että lihakset painaisivat enemmän, siksi olisin tuon pituiselle veikannut painoksi jotakuinkin 57kg. Kun omaan kroppaani esim. vertaan, olen vähän lyhyempi ja painan 51kg enkä siis ole laihaläski, mutta minulla ei ole noin lihaksikkaita käsivarsia. Taitaa kuvan naisella jakautua paino tasaisemmin kuin minulla sitten, ehkä oma painoni tulee peräpäästä ja reisistä... :)
Mutta tässähän se taas nähdään että mitä väliä kiloilla jos kroppa on terve, hyvässä kunnossa ja vielä kauniin näköinenkin! Toisen painoa on hirveän hankala päältä päin arvioida niin ei pitäisi siitä sitten välittääkään :) - Veikkaaja.
63 kg
- hfghgfhfgh
HAH. Olisin sanonut 55 kg. :D
- Ollaanpa tarkkoja
Riippuu miten iso pää on, se ei näy kuvassa, jos on epämuodostunut pää, esim kasvaimia tms, paino voi olla mitä vaan väliltä 49-110.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181