Erostamme on pitkä aika mutta kun näin sut tajusin että olet unelmieni mies, olet aina ollut rakastan sinua todella paljon.
Vuosien kuluessa tunne ei ole hävinnyt vaikka olemme riidelleet useasti.
Tule takas luoksemme, odotan sinua XOXO
haluan sut takas J
21
1753
Vastaukset
- Jjj2
Ja mihin päin pitäis tulla?
- tule takaisin
uusimaalle
- ,j,
Ketkä kaikki odottavat? Tuon pyynnön kun saisin puhelimeen niin lähtisin varmaankin heti.
- mikä jarruttaa
mitä jos itse laitat sille viestin jonka kutsuun vastaisit?
- ,j,
mikä jarruttaa kirjoitti:
mitä jos itse laitat sille viestin jonka kutsuun vastaisit?
Ei ole sama asia pyytää saada tulla takaisin kuin että toinen pyytää, että tulenko takaisin. Tapauksessamme minä en sitä voi tehdä. Se jarruttaa.
- mikä jarruttaa
,j, kirjoitti:
Ei ole sama asia pyytää saada tulla takaisin kuin että toinen pyytää, että tulenko takaisin. Tapauksessamme minä en sitä voi tehdä. Se jarruttaa.
harmillista, mutta mistä toinen tietää että voisi viestin laittaa ainakaan ilman minkäänlaista vinkkiä että on edes mielessäsi vielä?
- ,j,
harmillista, mutta mistä toinen tietää että voisi viestin laittaa ainakaan ilman minkäänlaista vinkkiä että on edes mielessäsi vielä?
Tietää, että jäi ajatuksiini, tunteisiini ikuisuudeksi.
- mikä jarruttaa
,j, kirjoitti:
Tietää, että jäi ajatuksiini, tunteisiini ikuisuudeksi.
kuten laitoin harmillista. toivottavasti hän tietää tuon sekä sen että on lupa kutsua jos siltä tuntuu
- ,j,
kuten laitoin harmillista. toivottavasti hän tietää tuon sekä sen että on lupa kutsua jos siltä tuntuu
Tietää, että aina on lupa. Kerroin tuon silloin kun olimme vielä yhteyksissä. Tietää siis jos vain vielä muistaa sen.
- mikä jarruttaa
,j, kirjoitti:
Tietää, että aina on lupa. Kerroin tuon silloin kun olimme vielä yhteyksissä. Tietää siis jos vain vielä muistaa sen.
itse olen myös tilanteessa jossa en voi laittaa viestiä (hän on varattu), joten toivotaan että sinun on vapaa ja laittaa...
- tula takaisin
minä odotan sinua vaikka erosta on yli 2 vuotta
- tule takaisin
voikun mun ex mies mulle takaisin vastaisi...
- varmaankin niin
Juhanko pitäisi vastata?
- tule takaisin
ei ole valitettavasti juha tämä mies...
- jäykkähemmo
Tiedät kyllä miten tavoittaa :-)
- tula takaisin
Missä mun unelmien mies luuraa huhuuu ?
täsä mää ole
- J ei palaa
Sori, ei onnistu. En ole tulossa enää takaisin. Liian monta vuotta mennyt.
- tule takaisin
taisin rakastua narsistiin
- ei aina narsisti
Silloin kun ihminen herää hyvänä hiuspäivänä ja toteaa peiliin vilkaistessaan "kylläpäs minä näytän tänään hyvältä" niin heti ollaan nykynormien mukaan kutsumassa narsistiksi. Kaikissa itseään kunnioittavissa ja oman arvonsa tuntevissa on ripaus narsismia.
- joku j vaan
Anna jotain vinkkiä itsestäsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776