Hei kaikki ihanaiset onnistujat, joihin minäkin nyt kuulun, painotavoite 55 kiloa on saavutettu. Miten tästä eteenpäin, että jojoilu lopultakin loppuisi.
Jossain on kirjoitettu tasapainovaiheesta. Millainen se on ja miten kauan kestää? Miten paljon voi kaloreita lisätä, kun laihdutettaessa se oli 1000 / päivä? Mitä muuta voisitte kertoa tasapainovaiheesta? Kiitos vastauksista.
Tasapainovaihe
55 kilon keiju
2
104
Vastaukset
- lisää teoriaa
Sinä olet itse paras asiantuntija omassa elämässäsi, joten laskureita käyttämään muun tietouden lisäksi. Arvioit päivittäisen energiantarpeesi noiden tietojen ja nykyisen painosi/pituutesi/ikäsi/sukupuolesi perusteella. Ota huojioon se, että perusenergiantarve saattaa joidenkin tietojen perusteella vaihdella jopa 30%, joten lisää syömisen määrää ensin hiukan varoen ja seuraa painoa pari viikkoa.
- 19+6
Lisää pikkuhiljaa ruuan määrää, kunnes saavutat tason, jolla paino vielä pysyy. Ja nimenomaan oikean ruuan määrää, ei herkkujen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5897792Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3402975Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3932111- 1281307
- 311263
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51199Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1061095- 911063
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641033- 46913