Aforismi

Kamasutra on tunnettu muinainen intialainen kirja, mitä äitien pitäisi lukea tyttärilleen, eikä mitään prinsessa satuja.

http://tinyurl.com/c4a4of

33

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyöstix

      Prinsessasatu on yhdyssana. Oli jo silloin kun 30-luvulla ihailit hitleriä.

      • Äitis ihaili Hitleriä, mikä on erisnimi ja näin ollen kirjoitetaan isolla, ellei teidän perheessä ollut käytössä hitleristä yleisnimeä.


      • modeIIi
        modelli kirjoitti:

        Äitis ihaili Hitleriä, mikä on erisnimi ja näin ollen kirjoitetaan isolla, ellei teidän perheessä ollut käytössä hitleristä yleisnimeä.

        En saanut Kamasutraa nuorena
        eikä ole vielä taatonakaan sexya saanut
        Vanhainkodisamme yx hoitsu opettaa erotiikan alkeita
        meille peräkammarin taattosille
        Tässä on kurssin 1. oppituntimme
        http://www.youtube.com/watch?v=eLKmr_aI5rg


      • aIbatrossi

        Köpillä on NELJÄ kirjoituvirhettä!!!111!!!

        Et kehtaaki marmattaa viäl

        tarttia Padawaxiin, hömelö


      • köpiapina

        Yhdyssanat, kuten: prinsessasatu, kirjotettiin jo ihailemasi Hitlerin aikana, 30 luvulla pienellä lauseen keskellä.

        Substantiivi: köpi kirjotetaan ilman kapitulaattia, sillä se on eläinlaji, eikä nimi.


    • mie699

      Miten loma sujuu? Kamasutraako lueskelet? :)

      • modeIIi

        Anttilan liivimainoxia vaan tässä kuolaan


      • Minä olen lukenut sen jo rippikoulussa, nyt kokeilen niitä oppeja käytännössä. Kyllä pitää todeta jälleen kerran, että on se vaan lottovoitto niille jotka eivät ole syntyneet Suomeen. Loma sujuu mainiosti, kiitos kysymästä.


      • vispattua vatkulia
        modelli kirjoitti:

        Minä olen lukenut sen jo rippikoulussa, nyt kokeilen niitä oppeja käytännössä. Kyllä pitää todeta jälleen kerran, että on se vaan lottovoitto niille jotka eivät ole syntyneet Suomeen. Loma sujuu mainiosti, kiitos kysymästä.

        Niitä oppeja sun on kiva kokeilla käytännössä oman käden kanssa, se on turvallisesti aina lähellä. Oikea lottovoitto sulle, niinä päivinä, kun toimii vasen ja oikea.


      • modeIIi
        modelli kirjoitti:

        Minä olen lukenut sen jo rippikoulussa, nyt kokeilen niitä oppeja käytännössä. Kyllä pitää todeta jälleen kerran, että on se vaan lottovoitto niille jotka eivät ole syntyneet Suomeen. Loma sujuu mainiosti, kiitos kysymästä.

        Alkaa loma loppua Klo 18:00 on mentävä sisälle oman vuoteeseen ja hoitsu tuo makaronivelliä ja lasillise kurrimaitoa
        Samaan aikaan lomlt tulevat nekin, jotka pääsivät aitauksen ulkopuolelle.
        Vierailijat tulevat sunnuntaina. Minulla ei ole omaisia, jotka tulivata katsomaan, mutta sunnuntaiaamuisin vaihdetaa kaikille vaipat-tulee niin raikas olo ja voi saada joltain banaaninkin


      • modeIIi kirjoitti:

        Alkaa loma loppua Klo 18:00 on mentävä sisälle oman vuoteeseen ja hoitsu tuo makaronivelliä ja lasillise kurrimaitoa
        Samaan aikaan lomlt tulevat nekin, jotka pääsivät aitauksen ulkopuolelle.
        Vierailijat tulevat sunnuntaina. Minulla ei ole omaisia, jotka tulivata katsomaan, mutta sunnuntaiaamuisin vaihdetaa kaikille vaipat-tulee niin raikas olo ja voi saada joltain banaaninkin

        Noin puhuu henkilö jolla ei enää muuten seiso kun raiskaamalla pikkupo....? Mistä sinuun/teihin on kasvanut sellainen tyhmyyden ja ymmärtämättömyyden aate, että modelli olisi jossain muualla kuin omassa residenssisään? Jos sinulla olisi hiemankaan järkeä, niin olisi sinunkin helppoa selvittää vaikka Helsingin taksitarkastajalta, "missä modelli asuu". Mutta ei, kun tyyppi makaa letkuissa, haaveilee ääripäihin sekaantumisesta ja stalkkaa palstalla kaikkea mikä liikkuu taksilla.


      • epäjumalan seurakunt
        modelli kirjoitti:

        Noin puhuu henkilö jolla ei enää muuten seiso kun raiskaamalla pikkupo....? Mistä sinuun/teihin on kasvanut sellainen tyhmyyden ja ymmärtämättömyyden aate, että modelli olisi jossain muualla kuin omassa residenssisään? Jos sinulla olisi hiemankaan järkeä, niin olisi sinunkin helppoa selvittää vaikka Helsingin taksitarkastajalta, "missä modelli asuu". Mutta ei, kun tyyppi makaa letkuissa, haaveilee ääripäihin sekaantumisesta ja stalkkaa palstalla kaikkea mikä liikkuu taksilla.

        Taxitarkastajilla ei ole lupaa kertoa kenenkään kotiosoiteita'-
        Mielisairaalat saavat vain lähiomaiselle kertoa, josko taatto elää vielä.
        modellin lähin omainen on viranomainen, eivätkä hekään saa kertoa, joten modellia on vaikeaa löytää Yakovinkin
        testamenttia vonkaamaan. Six medellia ei voida siunata terminaalivaiheessa Uuteen Jerusalemiin


    • Yksi kirja

      monien joukossa, joita vanhemmat voisivat jättää jälkikasvunsa löydettäväksi.

      • Kyllä, sanoisi Kivikoski jos eläisi. mm. Kuinka mies pidetään tyytyväisenä ja kotona jatko-osa 2, tulisi äitien toimesta lisätä sinne joululahjoihin ja huolehtia siitä, että tyttäret myös lukevat sen. Sen voisi vaikka tenttiä sitten Juhannuksena mökillä.Naiset yleensä pohtivat suurta kysymystä tavatessaan uuden miehen: onkohan hän kiinnostunut minusta oikeasti. Vastaus ei aina ole niin ilmeinen, sillä moni mies saattaa pysyä seurassa vain silkkaa ystävällisyyttään tai seksin toivossa.


      • Kiskisu
        modelli kirjoitti:

        Kyllä, sanoisi Kivikoski jos eläisi. mm. Kuinka mies pidetään tyytyväisenä ja kotona jatko-osa 2, tulisi äitien toimesta lisätä sinne joululahjoihin ja huolehtia siitä, että tyttäret myös lukevat sen. Sen voisi vaikka tenttiä sitten Juhannuksena mökillä.Naiset yleensä pohtivat suurta kysymystä tavatessaan uuden miehen: onkohan hän kiinnostunut minusta oikeasti. Vastaus ei aina ole niin ilmeinen, sillä moni mies saattaa pysyä seurassa vain silkkaa ystävällisyyttään tai seksin toivossa.

        Oma mottosi voisi voisi olla: Jumala, olisit vienyt halunkin kun kerran veit kyvynkin.


      • Yksi kirja
        modelli kirjoitti:

        Kyllä, sanoisi Kivikoski jos eläisi. mm. Kuinka mies pidetään tyytyväisenä ja kotona jatko-osa 2, tulisi äitien toimesta lisätä sinne joululahjoihin ja huolehtia siitä, että tyttäret myös lukevat sen. Sen voisi vaikka tenttiä sitten Juhannuksena mökillä.Naiset yleensä pohtivat suurta kysymystä tavatessaan uuden miehen: onkohan hän kiinnostunut minusta oikeasti. Vastaus ei aina ole niin ilmeinen, sillä moni mies saattaa pysyä seurassa vain silkkaa ystävällisyyttään tai seksin toivossa.

        Kerro omin sanoin, mitä lisäarvoa esim. Kamasutran lukeminen sinusta antaisi naiselle?


      • Kiskisu kirjoitti:

        Oma mottosi voisi voisi olla: Jumala, olisit vienyt halunkin kun kerran veit kyvynkin.

        Oma mottoni on: Oi Jumala, palauta haluttavat naiset kun kerran loit viinin ja viagran. Ei sen puoleen, että käyttäisin kumpaakaan, mutta niin kuin on sanottu kaikkea pitää kokeilla.


      • Yksi kirja kirjoitti:

        Kerro omin sanoin, mitä lisäarvoa esim. Kamasutran lukeminen sinusta antaisi naiselle?

        Nyt päästiin meikäläisen lempiaiheeseen...ei olisi kannattanut yllyttää :Kamasutran tavoitteena on parisuhteen laatujärjestelmän rakentaminen, todentaminen ja ylläpito.


      • pervopappa
        Yksi kirja kirjoitti:

        Kerro omin sanoin, mitä lisäarvoa esim. Kamasutran lukeminen sinusta antaisi naiselle?

        Ei mies heittäsi lumiakakaxi pihalle sexyssä tumpeloa ämmää

        Lyijykynätreenillä kehittyy oravabillu


      • Olisin veikannut kohdallasi, että et ole hähnyt yhtään mitään, mutta hyvä näin. Kiinnostaisiko kokeilla käytännössä "Tale of Lovea", vaikkapa taksin takapenkillä?


      • Palstalainen
        modelli kirjoitti:

        Olisin veikannut kohdallasi, että et ole hähnyt yhtään mitään, mutta hyvä näin. Kiinnostaisiko kokeilla käytännössä "Tale of Lovea", vaikkapa taksin takapenkillä?

        Onko tuohon sinun uhoamiseesi, jokin tietty syy, vai ihan ajankuluksesiko sitä harrastat? (ihan mielenkiinnosta vaan kyselen)


      • Palstalainen kirjoitti:

        Onko tuohon sinun uhoamiseesi, jokin tietty syy, vai ihan ajankuluksesiko sitä harrastat? (ihan mielenkiinnosta vaan kyselen)

        Mitä mä nyt uhoan? Aika normaalia aikuisten keskustelua kuvittelen harrastavani ja minulla on sellainen tunne, että kamasutraan tutustuneet ihmiset kyllä löytävät toisensa. Mitens ittelläs, tuleeko keväisin mitään vipinää sinne kalsareihin, vai vedätkö perinteisellä tyylillä ilman erotiikkaa hautaan saakka?


      • Palstalainen
        modelli kirjoitti:

        Mitä mä nyt uhoan? Aika normaalia aikuisten keskustelua kuvittelen harrastavani ja minulla on sellainen tunne, että kamasutraan tutustuneet ihmiset kyllä löytävät toisensa. Mitens ittelläs, tuleeko keväisin mitään vipinää sinne kalsareihin, vai vedätkö perinteisellä tyylillä ilman erotiikkaa hautaan saakka?

        Onko tuo "ilman erotiikkaa hautaan saakka", siis mielestäsi "perinteinen tyyli"?


      • Palstalainen kirjoitti:

        Onko tuo "ilman erotiikkaa hautaan saakka", siis mielestäsi "perinteinen tyyli"?

        Kyllä, näin olen asian ymmärtänyt. Ainakin mitä oppeja naistenlehdet toitottava, niin siinnä on erotiikka kaukana. Tosin itse en niitä lueskele, mutta kaverit ovat kertoneet, että sinne se muija jäi taas lukemaan naistenlehtiä. Itselläni pidän aina mukana nipun Tekniikan Maailma lehtiä reissuillani ja tietysti lueskelen myös näitä sivuja... http://uk.askmen.com/top_10/dating/brothels.html


      • Palstalainen
        modelli kirjoitti:

        Kyllä, näin olen asian ymmärtänyt. Ainakin mitä oppeja naistenlehdet toitottava, niin siinnä on erotiikka kaukana. Tosin itse en niitä lueskele, mutta kaverit ovat kertoneet, että sinne se muija jäi taas lukemaan naistenlehtiä. Itselläni pidän aina mukana nipun Tekniikan Maailma lehtiä reissuillani ja tietysti lueskelen myös näitä sivuja... http://uk.askmen.com/top_10/dating/brothels.html

        Toivottavasti olet vain ymmärtänyt väärin. Erotiikka kun on yksi elämän mausteista, mutta eipä mausteen saa silti antaa olla pääasia, vaikka tärkeä asia onkin.


      • Palstalainen kirjoitti:

        Toivottavasti olet vain ymmärtänyt väärin. Erotiikka kun on yksi elämän mausteista, mutta eipä mausteen saa silti antaa olla pääasia, vaikka tärkeä asia onkin.

        Itse olen aina ruokani ja elämäni maustanut ja kiitosta on riittänyt. Vuorokaudessa on 24 tuntia. Jos vaikka nukkuu 8h, käy töissä 9h matkoineen, palstailee 12h ja harrastaa erotiikkaa 3h päivässä, niin tämä olis vasta noin 7% elämästä. Eli ei mitään!


      • Palstalainen
        modelli kirjoitti:

        Itse olen aina ruokani ja elämäni maustanut ja kiitosta on riittänyt. Vuorokaudessa on 24 tuntia. Jos vaikka nukkuu 8h, käy töissä 9h matkoineen, palstailee 12h ja harrastaa erotiikkaa 3h päivässä, niin tämä olis vasta noin 7% elämästä. Eli ei mitään!

        Eikös, jos toimii tuon esimerkkisi tavalla, tunnit lopu vuorokaudesta kesken? Ja toisaalta, eikö tuo erotiikan osuus, 3 tuntia 24:tä ole kuitenkin ( (3/24)*100)= ?) 12,5% ja on siis huomattavasti enemmän, kuin "ei mitään". Mutta tuo oli oiva osoitus siitä, ettei tuon prosenttimäärän osoittavan osuuden vuorokaudesta, kannata hallita elämäänsä, (ei kylläkään esimerkin palstailunkaan, tosin), mutta eikö ole loogista, että kaikki ne seikat mitkä sisältyvät tuohon jäljelle jäävään tulisi olla se joka näyttelee omaa osuuttaan koko elämästä, ts. joiden tulisi olla mielenkiinnon kohteena, samalla prosentuaalisella osuudella elämässä?


      • Palstalainen
        Palstalainen kirjoitti:

        Eikös, jos toimii tuon esimerkkisi tavalla, tunnit lopu vuorokaudesta kesken? Ja toisaalta, eikö tuo erotiikan osuus, 3 tuntia 24:tä ole kuitenkin ( (3/24)*100)= ?) 12,5% ja on siis huomattavasti enemmän, kuin "ei mitään". Mutta tuo oli oiva osoitus siitä, ettei tuon prosenttimäärän osoittavan osuuden vuorokaudesta, kannata hallita elämäänsä, (ei kylläkään esimerkin palstailunkaan, tosin), mutta eikö ole loogista, että kaikki ne seikat mitkä sisältyvät tuohon jäljelle jäävään tulisi olla se joka näyttelee omaa osuuttaan koko elämästä, ts. joiden tulisi olla mielenkiinnon kohteena, samalla prosentuaalisella osuudella elämässä?

        Lisättynä edelliseen: Jos tuo "keskiverto", erotiikan harrastaminen on kolme kertaa viikossa eli 3*3h (Kolme tuntia ei kuitenkaan taida olla sen keskiverron mukaista kuitenkaan), taarkoittaa se 9:ä tuntia, viikon 168 tunnista, eli näinollen keskiverto olisi sen ajallisena osuutena n.5,4%:a (maksimissaan, huom)


      • Palstalainen kirjoitti:

        Lisättynä edelliseen: Jos tuo "keskiverto", erotiikan harrastaminen on kolme kertaa viikossa eli 3*3h (Kolme tuntia ei kuitenkaan taida olla sen keskiverron mukaista kuitenkaan), taarkoittaa se 9:ä tuntia, viikon 168 tunnista, eli näinollen keskiverto olisi sen ajallisena osuutena n.5,4%:a (maksimissaan, huom)

        Tarkoitin tietysti keskivertaista parempaa seksiä, sanon sen nyt ilman kiertoilmaisua.


      • Palstalainen
        modelli kirjoitti:

        Tarkoitin tietysti keskivertaista parempaa seksiä, sanon sen nyt ilman kiertoilmaisua.

        "Tarkoitin tietysti keskivertaista parempaa seksiä", , , siis mitä kertoessasi?


      • Palstalainen kirjoitti:

        "Tarkoitin tietysti keskivertaista parempaa seksiä", , , siis mitä kertoessasi?

        Siitä kun itseäni olen aina kiittänyt ja kiitosta on riittänyt.


      • Palstalainen
        modelli kirjoitti:

        Siitä kun itseäni olen aina kiittänyt ja kiitosta on riittänyt.

        Jaa, ok! Sepä hyvä, jos noin on! Eipä voi sitten parempaakaan tulevaisuutta toivottaa, mutta hyvät jatkot kuitenkin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe