Elikkäs osaako kukaan neuvoa miten voin vaihtaa Chevrolet Alerooni vaihdekepin edessä olevan tuhkakupin tilalle mukitelineen.
Olen nähnyt monista kuvista että useilla on sillä paikalla mukiteline, mutta minun autossani on tuhkakuppi. Varmaan on mahdollista vaihtaa kun olen nähnyt molempia näissä autoissa mutta en vain tiedä että miten saan tuhkakupin irti.
Pakkohan se on saada irti siinäkin tapauksessa jos se on vaikka täynnä tuhkaa.
Yleensähän näissä on jonkinlainen nappi tai klipsu mikä pitää tuhkakupin paikallaan, tästä en ole kuitenkaan mitään sellaista löytänyt. Tuhkakuppi ei myöskään lähde irti suoraan vetämällä tai mitenkään kääntämällä. Olen nimittäin kokeillut ja se tuhkakuppi heiluu siinä jonkinverran mutta ei vain tunnu irti lähtevän..... Tuhkakupilla ei ole mitään virkaa autossani, sen sijaan yksi mukiteline lisää olisi tarpeen.
Chevrolet Alero tuhkakupin tilalle mukiteline
Tuhkis
2
209
Vastaukset
- hilfiger
Kyllä se tuhkakuppi lähtee ihan vetämällä irti kunhan pitää tuosta pohjaosasta kiinni:
http://img.auctiva.com/imgdata/1/1/4/1/3/6/7/webimg/553718146_tp.jpg
Kuten näkyy, siinä ei ole mitään klipsua tai muuta kiinnikettä. Tuollainen epätasainen "mukiteline" siihen jää, mutta ei siinä taida mikään 0.33 tölkkiä isompi pysyä. - tuhkis
Tavallisen kovaa saa kyllä sitte vetää, koska olen sitä siinä aiemmin jo kiskonut mutta ei tunnu mitenkäänpäin lähtevän. Mutta joo täytyypi vielä kokeilla.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694