Chevrolet Alero tuhkakupin tilalle mukiteline

Tuhkis

Elikkäs osaako kukaan neuvoa miten voin vaihtaa Chevrolet Alerooni vaihdekepin edessä olevan tuhkakupin tilalle mukitelineen.
Olen nähnyt monista kuvista että useilla on sillä paikalla mukiteline, mutta minun autossani on tuhkakuppi. Varmaan on mahdollista vaihtaa kun olen nähnyt molempia näissä autoissa mutta en vain tiedä että miten saan tuhkakupin irti.
Pakkohan se on saada irti siinäkin tapauksessa jos se on vaikka täynnä tuhkaa.
Yleensähän näissä on jonkinlainen nappi tai klipsu mikä pitää tuhkakupin paikallaan, tästä en ole kuitenkaan mitään sellaista löytänyt. Tuhkakuppi ei myöskään lähde irti suoraan vetämällä tai mitenkään kääntämällä. Olen nimittäin kokeillut ja se tuhkakuppi heiluu siinä jonkinverran mutta ei vain tunnu irti lähtevän..... Tuhkakupilla ei ole mitään virkaa autossani, sen sijaan yksi mukiteline lisää olisi tarpeen.

2

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hilfiger

      Kyllä se tuhkakuppi lähtee ihan vetämällä irti kunhan pitää tuosta pohjaosasta kiinni:

      http://img.auctiva.com/imgdata/1/1/4/1/3/6/7/webimg/553718146_tp.jpg

      Kuten näkyy, siinä ei ole mitään klipsua tai muuta kiinnikettä. Tuollainen epätasainen "mukiteline" siihen jää, mutta ei siinä taida mikään 0.33 tölkkiä isompi pysyä.

    • tuhkis

      Tavallisen kovaa saa kyllä sitte vetää, koska olen sitä siinä aiemmin jo kiskonut mutta ei tunnu mitenkäänpäin lähtevän. Mutta joo täytyypi vielä kokeilla.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe