Nyt haluaa ostaa palstan miesten kuvia tumputusnuoeteixi
Olen ihan immareltu, kun haluaa eniten minun kuviani
homothan pitävät komeista miehistä
Mämmi on kaapannut netistäkin minun kuvian, mutta kaipaa lisää
Osalla kuvistani on myyty tekijänoikeus medialle, joten voisi
vaikka MTV3:sta kysyä hintaa
Minulla olisi paaaaaaljon esm Thaikkukaunottarien kuvia
vaan homo-Mämmille ei kelpaa naiskauneus
Pitää olla sexykäs MIES
Teuvo Hakkaraisellakin olisi myynnissä Mämmiä kiinnostavia kuvia
MMies on tullut homokaapistaan ulos
5
56
Vastaukset 5
- määmy
Niin, mutta miten tämä nyt liittyy siihen ettei sinulla ole niitä laivan kannella otettuja kuvia vaikka olet kehua repostellut, että olet palvellut monilla eri aluksilla?
Etkö olekaan merikarhu vaan amme-amiraali? Kaikki miehet eivät ole kiinnostuneita naisista ja tämä ilmenee juuri kertomallasi tavalla.....halutaan nähdä miesten kuvia..."heille" tämä on aivan normaalia käytöstä, mitä taas heteromiehen on vaikea ymmärtää.
- aIbatrossi
Mämmin, eikä muidenkaan homouden syytä tarkkaan tiedetä
geenimutaation aiheuttama hormonihäiriö luultavasti.
Eikos Pielaveden seuduilla olekin Talvivaaraki ja määperässä
radioaktiivista sätelyä aiheuttamassa mutaatioita
Mämmihän kokona outo mutantti--kasvuhormonikin puuttuu
varsinkin järjen kasu tyystin -on jäänyt vauvamaisexy ja käyttää Pampers vaippojakin--homo on yleensä tipumainen
kimittäjä
Toisaalta tunnen erään homon, joka on karski murikka
kuten naisena esiintyvä typykin
Mies ihailee naiskauneutta jopa ajattelematta sexyä
Kiskisu on myös niin järkäle, että teettää mummokalsarinsakin ompelijalla noitluutana 10 tuumanen tukki
Mämmiä tutkimalla voisi löytyä ratkaisu homouden syihin
dazu Freud väittäisi syyksi sen, että Mämmi on prostituoidun äpärä.......onkohan se mutzilla pahoja epämuodostumia
tai syönyt thalidomidia ? Kysyin Pielveen apukoulusta
etunimi on Petteri ja apukoulukiusattu
http://www.youtube.com/watch?v=5Lo4vA9sSa0 - olet valehtelija
aIbatrossi kirjoitti:
Mämmin, eikä muidenkaan homouden syytä tarkkaan tiedetä
geenimutaation aiheuttama hormonihäiriö luultavasti.
Eikos Pielaveden seuduilla olekin Talvivaaraki ja määperässä
radioaktiivista sätelyä aiheuttamassa mutaatioita
Mämmihän kokona outo mutantti--kasvuhormonikin puuttuu
varsinkin järjen kasu tyystin -on jäänyt vauvamaisexy ja käyttää Pampers vaippojakin--homo on yleensä tipumainen
kimittäjä
Toisaalta tunnen erään homon, joka on karski murikka
kuten naisena esiintyvä typykin
Mies ihailee naiskauneutta jopa ajattelematta sexyä
Kiskisu on myös niin järkäle, että teettää mummokalsarinsakin ompelijalla noitluutana 10 tuumanen tukki
Mämmiä tutkimalla voisi löytyä ratkaisu homouden syihin
dazu Freud väittäisi syyksi sen, että Mämmi on prostituoidun äpärä.......onkohan se mutzilla pahoja epämuodostumia
tai syönyt thalidomidia ? Kysyin Pielveen apukoulusta
etunimi on Petteri ja apukoulukiusattu
http://www.youtube.com/watch?v=5Lo4vA9sSa0anzzy, etkö häpeä kun jäit valheesta kiinni? :)
Vai muka seilori... - aIbatrossi
olet valehtelija kirjoitti:
anzzy, etkö häpeä kun jäit valheesta kiinni? :)
Vai muka seilori...ja toivot komenttia trolliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560