5 kiloa pois nopeasti

Mireliaa

Mikä on tehokkain keino pudottaa noin 5 kg kahdessa viikkossa? Olen 163 cm pitkä, ja painan noin 55 kilogrammaa, tuo viisi kiloa olisi saatava pois ja nopeasti.

1

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuisen puheenvuoro

Älä unta nää! Se on mahdotonta. Vaikka lopettaisit syömisen näiksi kahdeksi viikoksi kokonaan, et pudottaisi painoa kuin pari kiloa ja nekin lähinnä nesteen menetyksenä - nesteen, joka palaa heti kun alat syödä normaalisti. Olet katsellut liiaksi tv:n laihdutusohjelmia, jossa 150-kiloiset treenaavat täyspäiväisesti ja laihtuvat 3 kiloa viikossa. Läskin polttaminen riippuu iästä, sukupuolesta, painosta ja liikunnan määrästä. Liikkumaan ei pysty, jos kalorien saannin pudottaa liian alas. 55-kiloisena et yksinkertaisesti pysty polttamaan paljon kaloreita.

Olet ilmeisesti vielä lapsi eli teini. Vaikka olisit 12-vuotias, olet normaalipainoinen. 50-kiloisena olisit liki alipainoinen. Älä laihduta! Vaarannat sillä terveytesi ja pituuskasvusi voi loppua kesken! Lihot laihdutuskuurin jälkeen helposti, sillä raju laihdutus hävittää energiaa polttavaa lihaskudosta ja kehon koostumus muuttuu läskivoittoiseksi. Sen seurauksena aineenvahdunta hidastuu ja lihoo helposti. Jos haluat pysyä normaalipainoisena myös aikuisena, älä laihduta. Sen sijaan paranna pysyvästi ruokailutottumuksiasi; paljon kasviksia, joka aterialla proteiinia, rasvaa ja hiilihydraatteja, valkoinen leipä ja sokeriset herkut minimiin. Harrasta säännöllisesti liikuntaa. Liikunnalla kiinteydyt ja näytät hoikemmalta, vaikka painaisit enemmän. - Nuku 8-10h/vrk, sillä liian lyhyet yöunet lihottavat. Tämä on totta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      172
      2940
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2556
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2210
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1839
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1641
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1442
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1069
    Aihe