Voiko nainen olla aloitteellinen?

Lila.

Mulla on tällainen omasta mielestäni vähän epäselvä kuvio yhden miehen kanssa.
Tavattiin kolmisen viikkoa sitten, päädyttiin baarista ystäväni luo jatkoille. Sattumoisin jouduttiin nukkumaan samassa sängyssä, juteltiin tuntikausia kaikesta ja vietettiin enemmän ja vähemmän hellää hetkeä, joka mun heikkouden ansioista päätyi seksiin huolimatta siitä, että yritin kovasti pistää vastan (en harrasta yhden yön juttuja). :D No, myöhemmin juteltiin jotain Facebookissa, mutta siihen se jäikin. Taisin kerran kysyä, että nähdäänkö vielä, mihin tää jätti vastaamatta. Sen jälkeen oon saanut mieheltä kerran viestiä baari-illan jälkeen, että saisiko hän tulla luokseni. En suostunut.

Nyt viikonloppuna hän sitten oli etsinyt numeroni ja soitti päästäkseen taas yöksi. En suostunut, joten mies ehdotti, että saisiko tulla selvinpäin sunnuntaina. Harkinnan jälkeen suostuin tähän. Mies tuli, katsottiin leffaa ja oli ihan rentoa ja leppoista. Pyysi anteeksi aiempaa käytöstään. Päädyttiin taas sänkyyn, ilmeisesti mies on joko hyvä lämmittelijä tai sitten mä olen puutteessa. Oli miten oli, hän jäi yöksi. Aamulla lähti aika aikaisin mennäkseen kotinsa kautta töihin. Kysyi, saisiko poiketa töiden jälkeen ja lupasin. Huomasin, että oli jättänyt hupparinsa mun luo. Mies tuli töiden jälkeen, juteltiin kaikenlaista ja juotiin kahvit.

En siis oikeen tiedä mikä tää kuvio on. En välitäkään tietää vielä, tutustua haluaisin kuitenkin. Mietin, että kehtaisinko kysyä mieheltä hänen viikonloppusuunnitelmiaan? Olisi nimittäin kiva nähdä ja tehdä jotain yhdessä. Onko naisen aloitteellisuus ihan totaalinen turn off? Tuntuuko tyrkyttämiseltä? Tietenkin on aina mahdollisuus, että tyyppi jättää jälleen vastaamatta, mutta se on sen ajan murhe.

8

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumies.

      Mies pyysi kännissä luvan tulla luoksesi koska sitä panetti ja halusi pil.lua. Selvä pelimies joka haluaa vain pari kertaa poanna sinua. Teillä on seksisuhde eikä muuta teille tule.

    • dsfgsfgsdfg

      Idiootti.

    • Iloinen puolestasi

      Ei kai se, että kysyy vkonloppusuunnitelmia ole mitenkään kovin tyrkyllä olemista? Jos kerran tuntuu, että hyvin synkkaa niin antaa mennä vaan :)

    • Lila.

      Jep, tiedän että halus pillua silloin :) Ei se silti tarkota, ettenkö vois tiedustella mahdollisuuksiani muuhun. Vaikka itse sanonkin, niin liian hyvä nainen mä pelkäksi panoksi olen, fiksu mies sen kyllä tajuaa.

      Hmm, niin. Nykyään on niin vaikea tietää, että saako nainen tehdä tällaisia aloitteita. Ehkä sitä kehtais kysäistä.

      • sadgsdg

        Tietenkin saa! Tyhmä kysymys. Se on naisen puolelta vain hyvä juttu, ei mies jaksa koko ajan olla se aloitteellinen osapuoli.


      • Jagdpanther

        Eiköhän tossa oo jo sen verran nussittu että nainenkin uskaltaa seuraavaa kertaa pyytää. Ja melko varmasti suostuu ellei satu olemaan jotaki tärkeempää tekemistä ku sun paneminen. Yks vaihtoehto ois jonku muun paneminen...


    • _Toveri_

      Äläs kuuntele suolikaksnelosen katkerien neitsyiden tilityksiä. Naisen aloitteellisuudessa ei ole mitään vikaa.

    • Perusjannu

      Kyllä tää näyttää sulle aika huonolta kuviolta, itse kokeilisin tapaamista ilman seksiä, tyyliin julkisella paikalla. Näyttää kovasti olevan sänkytouhujen perään.

      Naisen alotteellisuudessa ei mitään vikaa, mutta miehen kiinnostusta pitää enemmän yllä sellane epäsuora aloitteellisuus, ollaan yhteyksissä muttei välttis mitää suoraa ehdoteta.


      http://ikisinkkumies.blogspot.fi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe