Kulmakarvat (APUA!)

Qwerty098

Olen nyppinyt liikaa. Toinen on pitkä, toinen lyhyt, kumpikaan ei pysy paikallaan... Kulmageelillä olen tähän asti pärjännyt, mutta täytyy koko ajan vilkuilla peilistä onko kulmat hyvin ja niitä peittelee hiusten alle. Tuubikin loppuu turhan nopeaan. Kulmakynääkin olen kokeillut, mutta mun sävyä ei vaan löydy eikä kynä muutenkaan ole mun juttu. Haluaisin vain kauniit, symmetriset ja luonnolliset kulmat, mitä teen?! En jaksa enää tätä rumbaa.
Nää on siis tummat ja tuuheat. Nyt yritän olla nyppimättä.

2

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mävaa^_^

ei kannata yrittääkää tehä kulmakarvoista samannäkösii, katoin jonkun ammattilaisen videon youtubesta ja hän sano että kulmakarvoista ei saa samannäkösiä :)
      ja ite kun ekaa kertaa nypin kulmat niin ne oli erinäköset ja toinen meni vähä lyhyeks nii uhrauduin tekee toisesta samanlaisen, koska niitten ero oli hirvittävä.
      mulla on kans sama juttu että kulmakarvat ei pysy paikoillaan, mutta vinkkinä että voi suihkuttaa hiuslakkaa sormenpäähän ja sivellä sillä sormenpäällä kulmakarvat niin pysyypähän paikoillaan. mutta ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ suihkuta hiuslakkaa suoraan kulmiin, ei tee hyvää iholle. ja jos ne on sulla pitkät nii kannattaa kammata ne vastakarvaan ja hapsottavat karvat leikata päästä nii ne näyttää siistimmälle :)

• Frida Kahlo

Itse tein niin että kasvatin kulmakarvoja pari kuukautta ja kävin sitten ammattilaisella muotoilemassa ja värjäämässä ne. :) Hän myös vahasi kulmat eli saatiin ne pienet valkoiset karvatkin pois. Mahtava tulos! Ja maksoi vaan pari kymppii kaiken kaikkiaan, hintaan kuului myös ripsien värjäys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe