DayGame Coaching Helsinki 29.3.2014

DayGame Coach

Hei!

Olen LifeCoach, ja opetan miehiä olemaan miehiä, ja saamaan naisia. Tunnen peliteorian läpikotaisin, ja käytännön kokemusta vuosista ja lukemattomista naisista. Asiat ovat yksinkertaisia, mutta niitä on mahdoton ymmärtää ilman opetusta.

Voit toki etsiä netistä kuukauden ajan tietoa, ja todeta, ettei niitä naisia vieläkään ilmesty ovelle.

Tai voit laittaa viestiä minulle [email protected].

Pidän coaching tapahtuman lauantaina 29.3. Pasilassa. Opetan koko metodini alusta pitäen, ja annan vaikka vuorosanat suuhusi jos niitä tarvitset.

Kerron s-postilla lisää. Kurssilla onnistumistakuu!

5

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EDIT!

      Tuli väärään ryhmään, opetan siis NAISTEN iskemistä.

      Pahoitteluni

      • Håmo-Petteri

        Nii varmaan


    • Perusjannu

      En oikein ymmärrä noiden valmennuksien periaatteita, jos et kelpaa "omana itsenäs" niin miten jollain alkukikkailulla voisit päästä pitemmälle?

      • DayGame

        Hyvä kysymys.

        Ihmiset on kuitenkin luonnostaan niin ujoja, että tosi harvoin saa tuotua sen parhaan oman itsensä esille ensikohtaamisella. Mieti vaikka itseäsi: Olitko kouluaikana samanlainen luokan edessä kuin parhaiden kavereiden kanssa? Tai edelliset treffit? Puheenaiheet voi olla joskus vähissä, vaikka niitä on koko ajan tarjolla, kun kuuntelee mitä nainen puhuu.

        Itsevarmuus on suuressa osassa. Tarkoituksena on tuoda oma paras itsensä välittömästi esiin. En todellakaan opeta taikatemppuja, joilla vain nolaa itsensä. Opetan käyttäytymismalleja, joilla tuoda parhaat puolet esiin. Naiset tekevät päätöksensä nopeasti ja epärationaalisesti. Muutamalla oikein suunnatulla eleellä ja ennen kaikkea omalla olemuksella pääsee todella pitkälle.

        Naiseni kehuvat, jopa haukkuvat minua todella itsevarmaksi. Jos olisivat tavanneet minut 19 vuotiaana, en olisi uskaltanut sanoa edes moi. En kuitenkaan missään nimessä sanoisi, etten ole enää oma itseni.


    • manfromfire

      Erikoista että kerrot, miten valmentautumalla pua-kurssilla voi saada parhaat ominaisuudet itsestään esille. Kuitenkin näissä coaching tapahtumissa painotetaan toimimaan täysin valmennettavan luonteenpiirteen vastaisesti, eli olemalla avoin ja sosiaalinen, sekä avaamalla keskustelu opituilla fraaseilla. Nämä opettamasi metodit ovat heikon itsetunnon omaavalle "oppilaallesi" jopa enemmän haitallisia kuin hyödyllisiä. Kursseilla käyvät tyypithän ovat naisrintamalla vähemmän menestyneitä ja huonon itsetunnon omaavia yksilöitä.

      Väitän, että tärkeämpää on ulkoinen yleinen olemus, kuin sanallinen koukuttaminen. Eli jos habituksesi on luotaantyöntävä, siinä tilanteessa ei paljoa pua-koulutuksesta ole hyötyä. Habituksella en tarkoita pelkkää ulkonäköä, vaan ruumiinkielellisen ilmaisutaidon metodit on myös oltava kohdallaan (rentous, rauhalliset liikkeet/eleet, ryhdikkyys ja itsevarma olemus, niin ja se pukeutuminen). Useilla nämäkin taidot on käytännössä täysin mahdotonta opettaa tai toteuttaa pelkän pua-koulutuksen puitteissa. Ne on oltava osana luonnollista olemusta, jotta niitä voi ylipäätään kehittää. Usein näkeekin mm. baareissa näitä ns. jäykistelijöitä, jotka ovat imeneet kaiken mahdollisen pua jutuista itseensä, mutta se tärkein asia, eli oma olemus on jäänyt taustalle.

      Pua koulutus on pääpiirteisesti erittäin yksinkertaista ja yksipuolisen tavoitteen hakuista toimintaa, jossa unohdetaan se tärkein, eli kohde ja sen tunteet, sekä pitkän tähtäimen tavoitteet, eli toimiva parisuhde. kysymys kuuluu, miksi? Vastaus on helppo. Pua koulutuksella etsitään koulutuksessa olevan henkilön hakusessa olevaa itsetuntoa väärin perustein.

      Itse olen reilu 30v mies. Kyllä, olen tutustunut myös pua asioihin ja tiedän mitä on sargaaminen. En käytä pua metodeja ollenkaan, sillä olen jo saavuttanut kaiken tarpeellisen. Naiset iskevät silti yhä minua. Mistäköhän se mahtaa johtua?

      Pua-koulutuksessa ei sinällään ole mitään pahaa. Koulutuksen suuntaus voisi olla paljon järkevämpi oikein toteutettuna. Koulutuksen taso riippuu paljolti siitä, katsotaanko asioita vain miehen näkökulmasta, vai otetaanko mukaan myös sen toisen osapuolen katsontakanta. Enemmän tärkeää on poimia vastapuolen ajatusmaailmasta ne tarvittavat tiedot kunkin tavoitteen saavuttamiseksi, kuin se, että yrittää tuputtaa omia näkemyksiään esille mielin määrin.
      Mitä ne tavoitteet sitten pitävät sisällään, se on jokaisen itse päätettävissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe