Lähestyykö kiinnostunut nainen?

epätietoinen...ÅÅÅ

Lähestyykö kiinnostunut nainen miestä? Jos mies on komea ja hauska (kaikinpuolin semmoinen mistä muutkin naiset pitävät), niin lähestyykö kaunis nainen tätä, vai jääkö odottamaan miehen aloitetta?

17

1139

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttöö

      Itse odottaisin miehen aloitetta, en uskaltaisi tehdä mitään

    • End of the story

      Ei lähesty.

    • DayGame Coach

      Harvoin lähestyy, mutta antamalla katsekontaktin, ei liian syvän eikä liian pelkäävän, voit rikkoa jään, jolloin nainen saattaa jopa lähestyä. Ei kuitenkaan ole mitään syytä olla lähestymättä itse. Palleista kiinni ja menoksi, turha naisia on pelätä.

      Pidän opetustapahtuman lauantaina, mikäli haluat enemmän kuin yhden naisen. Tai miksi ei yhdenkin.

      Katso ketju Opetustapahtuma: miten nainen isketään. Kerron siinä lisää.

    • Jos mies on

      tarpeeksi komea, niin kyllä naiset lähestyvät.

      • Hukassa2014

        Näin ne äidit kusettavat poikiaan.


    • Lghhj

      Lähestyy..

      Tosin useimmin naiset kutsuvat lähestymään katseella, hymyllä... Katsomalla, supattamalla kaverin korvaan ja sitten molemmat katsoo tms.

    • Niccina

      Riippunee luonteesta. Itselleni lähestyminen ei ole mikään ongelma, mutta minulla on jokin omituinen tapa odottaa miehen aloitetta. Toki rohkaisen hymyllä, katseella, kenties silmän vinkkauksella, mutta mikäli miehellä ei ole kanttia lähestyä niin en tällöin jaksa alkaa näkemään vaivaa.

      • hmmmmm

        Mikä olis paras tapa lähestyä hymyilevää naista?
        Olen saman naisen nähtyäni mennyt aivan sanattomaksi tässä viimeaikoina, kun hän on hymyillyt minulle. Olemme samassa työpaikassa, ja kahdenkeskisiä hetkiä on tullut, mutta olen jäänyt sanattomaksi, koska haluaisin sanoa jotain fiksua, mutta mitä se olisi?

        Miten itse haluaisit miehen sinua lähestyvän?


      • ed.
        hmmmmm kirjoitti:

        Mikä olis paras tapa lähestyä hymyilevää naista?
        Olen saman naisen nähtyäni mennyt aivan sanattomaksi tässä viimeaikoina, kun hän on hymyillyt minulle. Olemme samassa työpaikassa, ja kahdenkeskisiä hetkiä on tullut, mutta olen jäänyt sanattomaksi, koska haluaisin sanoa jotain fiksua, mutta mitä se olisi?

        Miten itse haluaisit miehen sinua lähestyvän?

        Käsillä kävelyä olisi kiva nähdä. Semmoista ei tule joka päivä vastaan.
        Mitä naiselle pitäisi sanoa???? Helkutin outo kysymys, sinähän sanot sen mitä haluat sanoa. Jos mitään ei tule mieleen et ilmeisesti halua tutustua naiseen.


    • .....

      En lähesty. Yritän rohkaista miestä lähestymään katsekontaktilla, pienellä flirtillä, mutta jos kohde ei tajua/ halua, niin saa olla.....

    • Gamergirl

      Baareista en tiedä, mutta minä kutsuin mieheni ekoille ja myös toisille treffeille eikä toisinpäin ;)

    • haters

      Ei lähesty ääni täältäkin. Korostan vielä: Tasokas nainen ei lähesty.

      • Tasokas lady

        Kyllä lähestyy, tyylikkäästi, tyylikästä miestä. Ei siis millään silmäniskulla, tai supattelemalla ja kikattelemalla kavereidensa kanssa.
        Itse liikun yksin, istun baaritiskillä, missä miehetkin yleensä istuvat ja aina siinä tulee jotain keskusteltua miesten kanssa.
        Ihan tyhmältähän se nyt tuntuisi mitään puhumatta istuskella, vaikkakaan suomalaiset eivät oikein kyllä smalltalkia hallitse...


    • Rodriques

      1:1000 lähestyy nainen miestä..Silloinkin on tarvittu henkistä ja fyysistä rohkaisua paljon.. Ja nämä tilanteet ovat sellaista kemiallista aariaa jo täynnä, että naisen on vain pakko..Noin kerran kaksi vuosi kymmenssä olen tällaistakin nähnyt =)

    • Olen tosi arka ja ujo vaikka mies olenkin, mutta koska oon joutunu niin monta kertaa katkerasti pettymään naisten kanssa. Oon nyt päättäny lopettaa yrittämisen ja itseni palasiksi repimisen. Jos se oikea tulee vastaan niin olisin maailman onnellisin, mutta tässä sitä yhä vaan sinkkuna laahustetaan.

      • vinkki

        Olen mies... tuota noin. Naisten mielipide voi toki erota, mutta mulla on mielestäni aika hyvä pelisilmä. Älä ota henkilökohtaisesti nyt, yritän tässä jeesiä..

        Sä voisit olla varsin vetävän näköinen nuorimies tuolla naamalla, mutta vähän sellainen reppana lookki sulla on. Hommaa piilarit, tukkaa vähän uusiksi (kunnon leikkaus kevyt muotoilu - parturi jeesaa), aja kaikki naamakarvat kunnolla pois. Sitten ryhti kuntoon ja jotain vähän vauhdikkaampaa edustavampaa päälle. Jos sulla jo parta kasvaa niin kokeile kunnon siistiä kokosänkeä sitten kun sulla on muu habitus ja itseluottamusta siihen.

        Lähde kohentamaan rohkeasti habitustasi. Kun huomaat, että alat saamaan katseita kaupungilla, kassojen ja muiden ihmisten kohtelu muuttuu tasavertaisemmaksi ym. niin itseluottamuksesi alkaa nousemaan kohisten. Sitten pahin siitä arkuudesta ja ehkä vähän ujoudestakin hiljalleen karsiintuu. Silloin sun aloitteetkin on luonnollisempia ja rohkeampia ja vastaanotto on paaaaaljon parempi. 2 vuoden päästä olet kuin eri mies.


      • nvmnvmnv
        vinkki kirjoitti:

        Olen mies... tuota noin. Naisten mielipide voi toki erota, mutta mulla on mielestäni aika hyvä pelisilmä. Älä ota henkilökohtaisesti nyt, yritän tässä jeesiä..

        Sä voisit olla varsin vetävän näköinen nuorimies tuolla naamalla, mutta vähän sellainen reppana lookki sulla on. Hommaa piilarit, tukkaa vähän uusiksi (kunnon leikkaus kevyt muotoilu - parturi jeesaa), aja kaikki naamakarvat kunnolla pois. Sitten ryhti kuntoon ja jotain vähän vauhdikkaampaa edustavampaa päälle. Jos sulla jo parta kasvaa niin kokeile kunnon siistiä kokosänkeä sitten kun sulla on muu habitus ja itseluottamusta siihen.

        Lähde kohentamaan rohkeasti habitustasi. Kun huomaat, että alat saamaan katseita kaupungilla, kassojen ja muiden ihmisten kohtelu muuttuu tasavertaisemmaksi ym. niin itseluottamuksesi alkaa nousemaan kohisten. Sitten pahin siitä arkuudesta ja ehkä vähän ujoudestakin hiljalleen karsiintuu. Silloin sun aloitteetkin on luonnollisempia ja rohkeampia ja vastaanotto on paaaaaljon parempi. 2 vuoden päästä olet kuin eri mies.

        Kävin katsomassa Jackie90:n valokuvaa lähemmin, ja tässä naisen mielipide, haluat tai et. Ihan vain vastineena edelliseen miehen mielipiteeseen.

        Ulkonäössä siis ei ole mitään vikaa. Itseasiassa ihan komea mies. Lasit on ok, pieni sänki on ok.

        Mutta pukeutuminen on sellainen asia mitä miehet eivät vaan ota vakavasti. Kuvassa näkyvä tyyli ei ole välttämättä tyylisi, mutta kyllä se vain pojat on niin, että herrasmieheltä pitää näyttää. Ja se ei tarkoita kauluspaita teryleenihousut.

        Suurin ongelma on varmasti juuri tuo ujous, ja siihen auttaa vain ikä ja elämänkokemus. Jos on lytätty naisten taholta, niin se on varmaan vaikeaa. Mutta ei muuta kuin kohti uusia seikkailuja. Ehkä naismakusi on sellainen, että kiinnostut väärän luontoisista naisista. Jos on heikko itsetunto, ihminen helposti kääntyy sellaisen ihmisen puoleen jolla on sama käsitys sinusta kuin sinulla itsestäsi. Eli saatat tuntea vetoa vain naisiin, jotka eivät arvosta sinua. Alitajuntasi se on joka puhuu, mutta hiljennä se.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3055
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      105
      2405
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      366
      2185
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1972
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1817
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    7. 165
      1246
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe