Kannattaako neitsyydestä mainita?

kai se on ok?

Olen naiseksi yli-ikäinen neitsyt (24v). Ihan teoriassa pohdin, että jos "se oikea" (en siis usko mihinkään Se oikea-hevonkakkaan, mutta sellainen sopiva tapaus kuitenkin) joskus löytyisi, niin ajattelin valehdella kokemattomuudestani tai jättää kertomatta taustastani, koska jos kertoisin, tyyppi kuitenkin juoksisi häntä koipien välissä karkuun. Itselleni asia ei sinäänsä ole koskaan ollut ongelma, mutta vastapuolelle varmasti olisi.

38

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

No, varmaan aika moni mies juoksisi karkuun. Mutta jos et kerro, mies luulee, että olet muuten vain huono sängyssä. Joten sinun on pakko kertoa ja ottaa riski. Tai sitten iskeä joku, joka ei edes kiinnosta, harjoittelumielessä.

• Niin, siis vähänkin normaali mies juoksis karkuun. Mutta palstaluuserit kyllä tykkää. Ota joku niistä.

• mies 28v
        sweetpie88 kirjoitti:

Niin, siis vähänkin normaali mies juoksis karkuun. Mutta palstaluuserit kyllä tykkää. Ota joku niistä.

Mitäköhän varten neitsyyttä tai poikuutta pitäisi hävetä, vaikka olisi minkä ikäinen.
        Kaikki kun eivät käy baareissa tai juokse seksin perässä.Lisäksi elämä joskus vain menee siten että seksi/seurustelu kokemukset jää varhaisuudelta kokematta.
        Vähintä mitä pitäisi tehdä, ennen kuin tuomitsee ketään, olisi tietää syyt miksi on neitsyys tai poikuus tallessa.
        Itsestäni on enemminkin hienoa, ettei kaikki juokse seksin perässä, koska se on oikeastikkin niin helppoa ja sallittua tänäpäivänä.Tätä varten nyt 24v neiti tuntee olevansa outo ja häpeää asiaa mitä ei tarvitsisi hävetä.

• mies 28v kirjoitti:

Mitäköhän varten neitsyyttä tai poikuutta pitäisi hävetä, vaikka olisi minkä ikäinen.
        Kaikki kun eivät käy baareissa tai juokse seksin perässä.Lisäksi elämä joskus vain menee siten että seksi/seurustelu kokemukset jää varhaisuudelta kokematta.
        Vähintä mitä pitäisi tehdä, ennen kuin tuomitsee ketään, olisi tietää syyt miksi on neitsyys tai poikuus tallessa.
        Itsestäni on enemminkin hienoa, ettei kaikki juokse seksin perässä, koska se on oikeastikkin niin helppoa ja sallittua tänäpäivänä.Tätä varten nyt 24v neiti tuntee olevansa outo ja häpeää asiaa mitä ei tarvitsisi hävetä.

Kaikki kundit jotka mä tunnen vaan sanoo et ei ne ainakaan neitsyttä huolis.

• mies 28v
        sweetpie88 kirjoitti:

Kaikki kundit jotka mä tunnen vaan sanoo et ei ne ainakaan neitsyttä huolis.

No se ehkä kertookin jostain niistä miehistä.. ja susta...

• vaikea tilanne...

Minä olin 25, kun tarjoutui ensimmäinen tilaisuus seksiin. Kerroin olevani neitsyt, oli pakko, koska olin niin hermona. En ole koskaan elämässäni nähnyt kenenkään poistuvan ovesta niin nopeasti! :D

Seuraava tilaisuus tuli kaksi vuotta myöhemmin, kerroin treffeillä, kun seksi tuli ajankohtaiseksi. En enää koskaan kuullut miehestä.

Muutama kuukausi tämän jälkeen tapasin taas miehen, tällä kertaa en kertonut. Seksi oli aivan surkeaa! Siis aivan hirveää ja mies kysyikin suoraan, että olinko neitsyt, jonka myönsin. Mies sanoi, että haluaa jonkun, joka jo osaa kaikki temput ja lähti.

Tämän jälkeen luovutin. Nyt totta puhuen toivon, ettei olisi ollut edes sitä yhtä kertaa, koska se oli niin kamalaa! Asun samalla paikkakunnalla miehen kanssa, joten näen häntä joskus ja vieläkin hävettää! Voin vain toivoa, ettei hän ole kertonut kauhean monelle.

En siis oikein tiedä, mitä sanoisin neuvoksi sinulle. Ehkä vain teet niin kuin siinä tilanteessa tuntuu oikealta. Ja siitä fyysisestä puolesta kannattaa huolehtia jo itse etukäteen. ;)

• ätmi

Täyttä valetta kaikki. Jokaisen miehen hartain unelma on päästä korkkaamaan neitsyt omistukseensa.

• ...
        ätmi kirjoitti:

Täyttä valetta kaikki. Jokaisen miehen hartain unelma on päästä korkkaamaan neitsyt omistukseensa.

Jokaisen luuserin unelma, ei miehen. Siinä on aika suuri ero.

• kiitos vastauksesta!

Hirveetä, olen siis umpikujassa :O Jos kerron, mies juoksee karkuun, jos en kerro, mies arvaa kuitenkin? Mutta ovatko neitsyet aina huonoja sängyssä? Itse olen kuitenkin aika seksuaalinen olento, joskin löysin libidoni todella myöhäisessä iässä.

Tilaisuuksia seksiin on tullut jo monen monta kertaa, mutta aina olen vain jänistänyt, koska ei vain ole tuntunut oikealta.

• vaikea tilanne...
        kiitos vastauksesta! kirjoitti:

Hirveetä, olen siis umpikujassa :O Jos kerron, mies juoksee karkuun, jos en kerro, mies arvaa kuitenkin? Mutta ovatko neitsyet aina huonoja sängyssä? Itse olen kuitenkin aika seksuaalinen olento, joskin löysin libidoni todella myöhäisessä iässä.

Tilaisuuksia seksiin on tullut jo monen monta kertaa, mutta aina olen vain jänistänyt, koska ei vain ole tuntunut oikealta.

Niin, en sitten osaa sanoa. Kyllä minäkin olin seksuaalisesti halukas, mutta en vain osannut tehdä mitään oikein, vaikka yritin todella kovasti. Vaikea silti kuvitella, että kukaan kauhean hyvä olisi, jos ei ole yhtään harjoitusta. Tai ehkä on jotain luonnonlahjakkuuksia, en tiedä. :)

Mutta jos uskot, ettei mies huomaa taidoistasi, niin älä missään nimessä kerro!

Jos sinulla on tilaisuuksia, niin ehkä sanoisin, että älä ainakaan odota enää kauempaa. Koska se vain pahenee, mitä vanhemmaksi tulet.

• No oudolta tuo minustakin kyllä kuullostaa. Aikamoinen apina täytyy miehen olla jos tuollaisen takia hylkää, eikä varmaankaan niitä tunteitakaan sitten liene kauheasti pelissä mukana. Vielä kun tuo 27v ei ole mitenkään kovin vanha neitsyt vielä.

Mutta onhan se tietty mahdollista että yhdelle epäonniselle sattuu osumaan ne kaikki läpimädät omenat, ja ymmärrän kyllä hyvin ettei kunnioitus miessukupuolta kohtaan ole välttämättä kauhean korkealla tuollaisten kokemusten jälkeen. :(

• vaikea tilanne...
        stellaria81 kirjoitti:

No oudolta tuo minustakin kyllä kuullostaa. Aikamoinen apina täytyy miehen olla jos tuollaisen takia hylkää, eikä varmaankaan niitä tunteitakaan sitten liene kauheasti pelissä mukana. Vielä kun tuo 27v ei ole mitenkään kovin vanha neitsyt vielä.

Mutta onhan se tietty mahdollista että yhdelle epäonniselle sattuu osumaan ne kaikki läpimädät omenat, ja ymmärrän kyllä hyvin ettei kunnioitus miessukupuolta kohtaan ole välttämättä kauhean korkealla tuollaisten kokemusten jälkeen. :(

Minulla on iso liuta miespuolisia serkkuja ja myös pari veljeä ja kyllä hekin karttaisivat neitsyitä. Kuulemma juuri sen takia, ettei neitsyet osaa mitään. Onhan se toisaalta ihan ymmärrettävääkin, mutta omalta kannalta, kun tiesi alle kolmekymppisenä, ettei koskaan, niin se oli ja on aika masentava ajatus. Uskon, että jos puhutaan vain niistä miehistä, jotka eivät itsekin ole neitsyitä, niin todella harva huolisi neitsyen.

• ap.
        ätmi kirjoitti:

Tuossa yksi hyvä lisäsyy jättää kertomatta. En halua että kukaan ajattelee "korkanneensa minut omistukseensa". Jotenkin ihan sairasta ajattelua.

• ap.
        vaikea tilanne... kirjoitti:

Minulla on iso liuta miespuolisia serkkuja ja myös pari veljeä ja kyllä hekin karttaisivat neitsyitä. Kuulemma juuri sen takia, ettei neitsyet osaa mitään. Onhan se toisaalta ihan ymmärrettävääkin, mutta omalta kannalta, kun tiesi alle kolmekymppisenä, ettei koskaan, niin se oli ja on aika masentava ajatus. Uskon, että jos puhutaan vain niistä miehistä, jotka eivät itsekin ole neitsyitä, niin todella harva huolisi neitsyen.

Onko oikeasti noin? o.O

• eräs atm
        ätmi kirjoitti:

Aivan, vain siten voi syntyä ikuinen omistusoikeus.

• ätmi
        ap. kirjoitti:

Tuossa yksi hyvä lisäsyy jättää kertomatta. En halua että kukaan ajattelee "korkanneensa minut omistukseensa". Jotenkin ihan sairasta ajattelua.

No sitten ei auta kuin pysyä neitsyenä hamaan loppuun saakka.

• ou jeah.

En minä juoksisi karkuun, olisin varmaan yllättynyt mutta olen minä oudompiakin juttuja kuullut että en karkuun juokse. Minulle sehän olis kunnia saada olla jonkun naisen eka mies.

• ei kannata

Älä valehtele. Ex-poikaystäväni teki niin, ja siitä tuli kamalat ongelmat. Siis hänelle. Minulle se ei ollut mikään probleema.

• öuopö

Ei kannata mainita. Jokainen mies pelkää, että neitsyt haluaa päästä kunnolla kyrvän makuun, kun on sen ensimmäisen mieskokemuksen saanut. Ei kyse ole siitä, että nainen olisi muka jotenkin huono sängyssä, vaan jättämisen pelko iskee pöksyihin.

• Mika.

Eka tyttöystävni oli neitsyt ja olimme yhdessä 9 vuotta. Nainen kertoi neitsyydestään minulle 2 viikon tutustumisen jälkeen ja oli kuulemma halunnut vain päästä neitsyydestään eroon. Oli muuttanut mieltä kun en ollut sellanen vonkaaja joka halusi heti sänkyyn ja tää nainen halusi sitten seurustella kanssani ja tutustua kun en heti baari illan jälkeen halunnutkaan sängyyn.

• öööhhmmm

Eikö teitä muu kiinnosta kuin mitä haarojen välissä liikkuu? Mites ihmisten luonteet, se sisin olemus, elämän muut osa-alueet, rakkaus, luottamus ja toisesta välittäminen? En tiedä onko AP tosissaan mutta eihän ketään kunnollista ihmistä tuollaiset liikuta suuntaan eikä toiseen kun se yhteensopiva yksilö löytyy.

• ...

Miehiäkö? Kai tuo oli vitsi? :D Ei tietenkään miehiä kiinnosta mikään muu kuin haarojen väli ja tietysti pillunkantotelineen ulkomuoto.

• Kuten on jo mainittu tässä aiemmin, niin suurin ongelma niin miehillä kuin naisillakin taitaa tuollaisessa tilanteessa olla pelko siitä että ekankerran jälkeen toinen ottaa hatkat ja lähtee kokeilemaan toisten kanssa miltä seksi tuntuu. Ja josko löytäisi paremman kumppanin.

Taikka sitten se osapuoli, joka on kokeneempi, alkaa hermostua kun toinen on niin hemona ettei homma tahdo luistaa sitten mitenkään. Ja joutuu opettamaan juurtajaksain. Ihtelleni kävi näin ekalla kerrallani(26v) ja likka totesi kokemattomuuteni häiritsevän niin paljon ettei osannut suhtautua asiaan.

• "Ei osaa suhtautua" ja lässyn lää.

Mistä ihmeestä te tuollaisia itsekeskeisiä paskoja oikein löydätte sinne sänkyynne poimittavaksi?

• stellaria81 kirjoitti:

"Ei osaa suhtautua" ja lässyn lää.

Mistä ihmeestä te tuollaisia itsekeskeisiä paskoja oikein löydätte sinne sänkyynne poimittavaksi?

Vielä itsekeskeisempää olisi valehdella toiselle.

Parempi vain heti tehdä selväksi ennen kuin sinne sänkyyn asti ehtii, että hakeeko esim seksisuhdetta vai vakavaa parisuhdetta.

En esim itse edes harkitsisi pelkkään seksisuhteeseen ryhtymistä neitsyen kanssa.
        Ei enää näillä vuosilla jaksa alkaa opettamaan kaikkia perusteita kädestä pitäen. Puhumattakaan kaikista niistä epävarmuuksista joita kokemattomalla ihmisellä yleensä on seksin suhteen...

Vakavaan parisuhteeseenkin se neitsyys olisi ehdottomasti enempi miinus kuin plussa. Se kuinka iso miinus se olisi riippuu täysin naisesta ja tämän luonteesta.

• ätmi
        stellaria81 kirjoitti:

"Ei osaa suhtautua" ja lässyn lää.

Kaikki naiset = itsekeskeisiä paskoja. Kun on varaa valita niin mieluummin ottavat sen "valmiin pakkauksen", eli jonkun jyystärikarjun, miksei.

• Vastatakseni alkuperäisen viestin kysymykseen; Mielestäni kannattaa puhua totta, sillä jossain vaiheessa tuo tulee kuitenkin esille.

Tosin tässä paistaa läpi miun arvomaailmani valehtelusta, jopa niistä pienistä valheista; Jos olet valmis valehtelemaan ja peittelemään pieniä valheita, niin olet pakon alla valmis valehtelemaan isoistakin asioista.

• .....

Ei kannata ja immenkalvon poksautat jollain porkkanalla, ettet jää kiinni.

• Niin, ap:lle minäkin sanoisin, ettei kannata valehdella.

Totuuden kertomisella selviää ajoissa että onko mies kenties vain sen oman maksimaalisen panonautintonsa perässä välittämättä sinusta lainkaan, vai onko sitten mahdollisesti niin heikkoitsetuntoinen luuseri että kuvittelee sinun jättävän hänet heti kokeillaksesi uusia miehiä. Kumpikaan vaihtoehto ei taida olla kovin hyvä parisuhdetta ajatellen.

• joe.

Vieläkö stellaria on neitsyt?

• 10+17

Valehtele vain kunnolla. Sano vaikka, että jätit luvunlaskun kahdensadan kohdalla, siitä miehet tykkää.

• "Olen naiseksi yli-ikäinen neitsyt (24v)"

Hah! Minä olen 43 v.

Mutta vastatakseni kysymykseesi sanon, että kannattaa kertoa totuus. Jos mies ei "kestä" neitsyyttäsi, niin hän ei ole sinun arvoinen.

Loppujen lopuksi päätös siitä kerrotko vai et on sinun, ja riippuu siitä millaisena itse pidät omaa neitsyyttäsi. Pidätkö neitsyyttäsi "taakkana", tällaista ajatustapaa en itse enää ymmärrä, vai yhtenä osana itseäsi?

• 1811881

En miehenä ymmärrä, mitä hävettävää naisella olisi neitsyydessä. Olkoon sitten vaikka 30-vuotias. Arvostan naista, joka ei ole harrastanut irtosuhteita.

• Neitsyys ja irtosuhteet ovat saman spektrin kaksi ääripäätä joiden väliin mahtuu vielä melkoisesti muitakin vaihtoehtoja..

• dsgsdg

Siis että neitsyys tallella, nainen ei edes kaalimadolla ole itseään tökkinyt? Onnea vaan sitten siinä kun moista tökit, "au au au SATTUUU" ja muumilakanat veressä.

• ...

Se on vähän eri asia, että onko se oma valinta, jonka on tehnyt periaatteesta, vai onko se olosuhteiden pakosta tapahtunut, kun ei vain yksinkertaisesti ole saanut ketään. Kyllä minä häpeän neitsyyttäni aivan valtavasti ja se saa minut tuntemaan, että olen joku ö-luokan kansalainen, en edes oikea aikuinen ihminen.

Puhumattakaan siitä, että muut pitää aikuisia neitsyitä friikkeinä ja alempiarvoisina.

• Marianne89
        ... kirjoitti:

Se on vähän eri asia, että onko se oma valinta, jonka on tehnyt periaatteesta, vai onko se olosuhteiden pakosta tapahtunut, kun ei vain yksinkertaisesti ole saanut ketään. Kyllä minä häpeän neitsyyttäni aivan valtavasti ja se saa minut tuntemaan, että olen joku ö-luokan kansalainen, en edes oikea aikuinen ihminen.

Puhumattakaan siitä, että muut pitää aikuisia neitsyitä friikkeinä ja alempiarvoisina.

Niin minäkin häpesin ennen kuin sen menetin, mutta nykyisin taas olisin ylpeä jos sitä olisin. Tosin en häpeä itseäni nykyisellänikään, ne omat virheeni tehneenä ja niistä oppineina. Mutta mulle vaan irtosuhteet eivät sovi, vaikka toisille taas sopivat tai eivät ainakaan saa niistä samanlaisia morkkiksia. Ei siinä seksissä ole mitään ihmeellistä, ellei siinä toisena osapuolena ole joku josta todella pitää.

• "Itselleni asia ei sinäänsä ole koskaan ollut ongelma, mutta vastapuolelle varmasti olisi. "

-Se on ongelma vain jos siitä tehdään ongelma..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3395
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2809
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1877
    5. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    6. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1040
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      869
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      854
    Aihe